Tv-topic

gevegt

Well-known member
En afgelopen.
Dus je viert de Engelse koningin en laat een Amerikaanse zangeres het laatste woord hebben. Zo ver zijn ze daar dus gezonken.
Het ergste is misschien wel dat er geen ruimte was voor de Sex Pistols.
Stelletje sukkels.
 

JFK

Well-known member
En afgelopen.
Dus je viert de Engelse koningin en laat een Amerikaanse zangeres het laatste woord hebben. Zo ver zijn ze daar dus gezonken.
Het ergste is misschien wel dat er geen ruimte was voor de Sex Pistols.
Stelletje sukkels.
Dus er gaat weer een briefje van Jan gepost worden?
 

zwammy

Well-known member
Oh, ze hebben een beetje gedacht dat ze wel even kunnen bepalen wat wel en wat niet gezegd kan worden, maar zowel jij als ik weten dat de npo mou miet echt heel erg objectief is. Ik zal af en toe een briefje plaatsen
 

Joost

Well-known member
Oh, ze hebben een beetje gedacht dat ze wel even kunnen bepalen wat wel en wat niet gezegd kan worden, maar zowel jij als ik weten dat de npo mou miet echt heel erg objectief is. Ik zal af en toe een briefje plaatsen

Ongehoord Nederland heeft een beetje last van een ziekte die sinds social media steeds erger wordt. Je kan wel een mening over iets hebben maar dat betekend nog niet dat het een feit is.
 

gevegt

Well-known member
Ongehoord Nederland heeft een beetje last van een ziekte die sinds social media steeds erger wordt. Je kan wel een mening over iets hebben maar dat betekend nog niet dat het een feit is.
De betreffende Ombudsman was ietwat genuanceerder. Zij heeft niet alleen kritiek op ON maar ook op veel andere omroepen die ook geen weerwoord geven.
 

zwammy

Well-known member
Ongehoord Nederland heeft een beetje last van een ziekte die sinds social media steeds erger wordt. Je kan wel een mening over iets hebben maar dat betekend nog niet dat het een feit is.

Een beetje zoals Fortuyn een minderwaardig mens noemen, zeggen dat Trump op plasfeesten was en een tekening delen van Wilders als kampbewaarder bij een concentratiekamp zeg maar.
 

zwammy

Well-known member
De betreffende Ombudsman was ietwat genuanceerder. Zij heeft niet alleen kritiek op ON maar ook op veel andere omroepen die ook geen weerwoord geven.
Ja, zag haar reactie op de kaag docu 😂😂

Maar goed, er komt een debat vanwege de reactie op de klokkenluider van de npo. Spannend.
 
Bovenaan