BBC, het jubileum van de queen.Waar kijken jullie naar?
Dus er gaat weer een briefje van Jan gepost worden?En afgelopen.
Dus je viert de Engelse koningin en laat een Amerikaanse zangeres het laatste woord hebben. Zo ver zijn ze daar dus gezonken.
Het ergste is misschien wel dat er geen ruimte was voor de Sex Pistols.
Stelletje sukkels.
Daar ga ik wel van uit.Dus er gaat weer een briefje van Jan gepost worden?
Die man is sowieso zwaar gefrustreerd. Die wacht al z'n hele leven on koning te worden, mag hij straks een paar jaar zitten als adje interim.Nu Charles met die hoer van hem.
Dat kan staatsrechtelijk niet.Gewoon direct William.
Alleen als Charles eerder het loodje legt dan zijn moeder.
Wat nu weer.Oh,dit gaat weer smullen worden de komende tijd met de npo
Oh, ze hebben een beetje gedacht dat ze wel even kunnen bepalen wat wel en wat niet gezegd kan worden, maar zowel jij als ik weten dat de npo mou miet echt heel erg objectief is. Ik zal af en toe een briefje plaatsen
De betreffende Ombudsman was ietwat genuanceerder. Zij heeft niet alleen kritiek op ON maar ook op veel andere omroepen die ook geen weerwoord geven.Ongehoord Nederland heeft een beetje last van een ziekte die sinds social media steeds erger wordt. Je kan wel een mening over iets hebben maar dat betekend nog niet dat het een feit is.
Handig voor als het schijtpapier op is.Ik zal af en toe een briefje plaatsen
Ongehoord Nederland heeft een beetje last van een ziekte die sinds social media steeds erger wordt. Je kan wel een mening over iets hebben maar dat betekend nog niet dat het een feit is.
Ja, zag haar reactie op de kaag docu 😂😂De betreffende Ombudsman was ietwat genuanceerder. Zij heeft niet alleen kritiek op ON maar ook op veel andere omroepen die ook geen weerwoord geven.