Tv-topic

zwammy

Well-known member
Gelukkig dat het een zwarte was die een zwarte sloeg, anders hadden we dat gezeik ook nog gehad.
 

Mario

Well-known member
En al die grapjes zijn allemaal ingestudeerd, net als al die flauwe humor in de meeste Amerikaanse talkshows.
 

U.G.

Well-known member
Amerikanen hebben geen humor.

De talkshows of wat dan ook zijn ook totaal geen maatstaf. Ik heb jarenlang in de horeca gewerkt, en bijna alle volkeren en types wel meegemaakt, en eerlijk, ik heb nog nooit zoveel gelachen als met de talrijke mafketels die ik een zomerlang op Long Island en de Boston regio ben tegengekomen. Met afstand.
 

erka

Well-known member
De talkshows of wat dan ook zijn ook totaal geen maatstaf. Ik heb jarenlang in de horeca gewerkt, en bijna alle volkeren en types wel meegemaakt, en eerlijk, ik heb nog nooit zoveel gelachen als met de talrijke mafketels die ik een zomerlang op Long Island en de Boston regio ben tegengekomen. Met afstand.

Dat geloof ik graag. Die heb je op meer plekken. Ga maar eens op vakantie naar Schotland of Ierland :)

Maar ik heb nog nooit, ik herhaal nog nooit, en dan ook helemaal nooit, een Amerikaanse stand-up comedian gehoord om wie ik kon lachen. Terwijl ik me doorgaans bescheur om Britse humor (andere uiterste).
 

U.G.

Well-known member
Nee, ook geen George Carlin, Tom Segura, Rory Scovel. Dat kan, ook humor is subjectief. Ik kan me vaker meer vinden in hun stand ups dan die van de tot vervelens toe overschatte Engelsen.

En wat je op de talkshows ziet is vaak biblebelt pleasing televisie, dat is gewoon alcohol vrij bier.

Grootstedelijke Brazilianen hebben trouwens ook dat soort humor, grof maar broederlijk. Warm bad achtig.
 
Bovenaan