Tv-topic

gevegt

Well-known member
Ik kijk nog even naar Jinek. Die Jan Slagter is ook wel een echt directeurje geworden die zichzelf heel goed vindt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van de week ook maar eens kijken. Café de Mol met de voorstelronde hadden ze helaas afgeschermd voor Nederland.
 

ALenstra

Well-known member
straks op EEN de serie Dwars door de lage landen. Arnaut Hauben en zijn vrienden Ruben en Philippe wandelen de 900 km tussen Oostende en Pieterburen. Deze aflevering is ook morgen te zien om 20.25 op NPO2.
 

erka

Well-known member
straks op EEN de serie Dwars door de lage landen. Arnaut Hauben en zijn vrienden Ruben en Philippe wandelen de 900 km tussen Oostende en Pieterburen. Deze aflevering is ook morgen te zien om 20.25 op NPO2.

Dat wordt vast weer een fantastische serie. Ik ben enorm van Hauben. ZIj maken zulke goede programma's.
 

erka

Well-known member
Het was weer mooi gisteren, schitterende 88 jarige Westvlaming met veel gevoel voor humor hadden ze uit de buurt van Brugge. En blij met de ondertiteling.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben aan het kijken. Wat gaat ze respectvol om met de mensen die ze uitzoeken om te interviewen.
Echt heel goede tv.
 

zwammy

Well-known member
Met het mes op tafel. Strategisch passen, op een tientje uitgeschakeld worden en ook nog alle 4 de antwoorden goed. Dan heb je ook een slecht strategisch inzicht hoor 🤣
 

gevegt

Well-known member
Met het mes op tafel. Strategisch passen, op een tientje uitgeschakeld worden en ook nog alle 4 de antwoorden goed. Dan heb je ook een slecht strategisch inzicht hoor 🤣
Haha, hij kon duidelijk niet rekenen.
Dat gezicht toen hij er vier goed had. Geweldig!
 
Bovenaan