Seksfeesten!Als er maar dan niet zo corrupt mee word omgegaan als de laatste keer hopelijk.
Het geld gaat niet naar Congo.
Beter breng je ze zelf er heen. Dan weet je zeker dat ze goed terecht komen.Ik heb denk ik nog wel een paar Stingers op zolder liggen, kan ik die ook doneren via Giro 555?
Beter breng je ze zelf er heen. Dan weet je zeker dat ze goed terecht komen.
Ondertussen denkt moeder gevegt er over om onderdak te bieden aan een paar gevluchte Oekraïners.
Heb ik weer.
De kelder is mijn territorium, die sta ik never en nooit af en al helemaal niet in deze situatie.Mag jij dan nog wel op je eigen kamer slapen of moet je naar de zolder?
Zeker op een mooie 3e plaats ooit achter Haiti en de Tsunami.White privilege hé
Nee. Dan kijk je het maar na Seinfeld.Samenvatting aub. Ben Seinfeld aant kijken
Ook al white privilege.Zeker op een mooie 3e plaats ooit achter Haiti en de Tsunami.
Geen Dalfsenaar deze keer in de studio. Jammer.Het race café is nu al beter dan het Formula 1 café.
Heel leuk om te zien hoe motorcoureurs vs autocoureurs over elkaar denken, met als beste uitlegger een echte Dalfsenaar!
ben na 1,5 minuut gestopt. De werkeloosheid neemt de laatste jaren steeds meer af.Voor mensen die nog twijfelen,
Goed dat ze zelf zeggen dat ze niet relevant zijn.Voor mensen die nog twijfelen,