Wat is het thema? Is er een boef of een domme piet? Wat dreigt er mis te gaan?Het Sinterklaas journaal is weer echt fantastisch.
Piet de Smeerpoets is alles gaan repareren op de boot maar dat ging deels mis omdat de Chocoladepiet allerlei onderdelen van chocolade had gemaakt. Maar uiteindelijk is hét probleem dat Piet de smeerpoets de deur van de pakjeskamer heeft gesmeerd. Daardoor is de deur dichtgevallen en die gaat niet meer open.Wat is het thema? Is er een boef of een domme piet? Wat dreigt er mis te gaan?
Volgende week Sinterklaasfeest met de mini's; moet we nog wel even inleven.
Die van gisteren ook wel weer.Die persco was wel geniaal ja.
Die persconferenties zijn Televierringwaardig.Die van gisteren ook wel weer.
Nu Metallica op 3.
Als dat de hoogste prijs is, ben ik het met je eens.Die persconferenties zijn Televierringwaardig.
De Wolf op DVK!Ebenezer Scrooge in Leeuwarden!
Die zender is gewend om brandhout uit te zenden. Nu hebben ze eindelijk een uitzending met miljoenen kijkers.Ik zit nu een uur te kijken naar het haardvuur op SBS ,maar er is nog geen enkel nieuw blok op het vuur gegooid.
Dit is gewoon nep.
Ik heb nog wel geprobeerd een nieuw blok op het vuur te gooien. Niet geslaagd.Ik zit nu een uur te kijken naar het haardvuur op SBS ,maar er is nog geen enkel nieuw blok op het vuur gegooid.
Dit is gewoon nep.
Top Gear vond ik leuker toen ze in Alabama waren.Heerlijke puberale humor met de roadtrip van Gordon, Gino en Fred op RTLZ