Tv-topic

Joost

Well-known member
Wat is het thema? Is er een boef of een domme piet? Wat dreigt er mis te gaan?
Volgende week Sinterklaasfeest met de mini's; moet we nog wel even inleven.
Piet de Smeerpoets is alles gaan repareren op de boot maar dat ging deels mis omdat de Chocoladepiet allerlei onderdelen van chocolade had gemaakt. Maar uiteindelijk is hét probleem dat Piet de smeerpoets de deur van de pakjeskamer heeft gesmeerd. Daardoor is de deur dichtgevallen en die gaat niet meer open.

De nood is hoog en er werden veel vragen gesteld. Dat kon Hoofdpiet niet aan, daarom heeft die afgelopen woensdag een persconferentie aangekondigd voor vandaag. Uiteraard lekte gisteren daarvan al alle details al uit.

Toch is die het terugkijken meer dan waard;
https://www.npostart.nl/VPWON_1333052

(na 5:00)
 

De Wolf

Well-known member
Bijna altijd hetzelfde

1 de boot dreigt niet aan te komen
2 het gaat vervolgens altijd mis met de pakjes
 

JMD

Well-known member
Die eerste minuut geeft aan waarom Bosma een veel betere voorzitter zou zijn van de hele Tweede Kamer dan Bergkamp. Plaagstootje hier en daar, spitsvondig als De Hoop per ongeluk 'Partij van de Vrijheid' zegt enz...
 

Mario

Well-known member
Ik zit nu een uur te kijken naar het haardvuur op SBS ,maar er is nog geen enkel nieuw blok op het vuur gegooid.
Dit is gewoon nep.
Die zender is gewend om brandhout uit te zenden. Nu hebben ze eindelijk een uitzending met miljoenen kijkers.
 

Bonehead

Well-known member
Ik zit nu een uur te kijken naar het haardvuur op SBS ,maar er is nog geen enkel nieuw blok op het vuur gegooid.
Dit is gewoon nep.
Ik heb nog wel geprobeerd een nieuw blok op het vuur te gooien. Niet geslaagd.

270045951_5436159736401345_1611154109634170474_n.jpg
 
Bovenaan