Tv-topic

zwammy

Well-known member
De uitvinder van de Ring deurbel zit nu in Shark tank als shark, was wel vet om te zien 🙂
 

zwammy

Well-known member
De best bekeken talkshow gisteren was die van Johan Derksen dus het lijkt er op dat mensen klaar met Ab zijn. Maar je weet het nooit natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had niks beters te doen en heb VI VAndaag gekeken, maar ik vond er niet heel veel aan.
 

Maasveld

Well-known member
Derksen: "De PVV is een fatsoenlijke partij."

2 minuten later.

Derksen: "Ach, die fakkelzwaaier is klein bier vergeleken met de PVV."



Die koe moet helemaal uitgemolken worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Derksen: "De PVV is een fatsoenlijke partij."

2 minuten later.

Derksen: "Ach, die fakkelzwaaier is klein bier vergeleken met de PVV."



Die koe moet helemaal uitgemolken worden.

Met de bedreigers van Wilders bedoelde hij. Ik denk dat hij daarin gelijk heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Er zijn inmiddels zoveel signalen links en rechts over Borsato dat er wel iets van waar moet zijn. Alleen dat nu ook een volgens mij nog steeds kijkcijferkanon als The Voice wordt stilgelegd ben ik wel benieuwd of er daar nog meer mis was achter de schermen.
 

SanMark.

Well-known member
Er zijn inmiddels zoveel signalen links en rechts over Borsato dat er wel iets van waar moet zijn. Alleen dat nu ook een volgens mij nog steeds kijkcijferkanon als The Voice wordt stilgelegd ben ik wel benieuwd of er daar nog meer mis was achter de schermen.
Dit moet anders nieuws zijn dan over Marco B lijkt mij, kans meer aanwezig dat het over Ali B gaat.
 
Bovenaan