[Transfers] Nederland

vakx2.0

Banned
Is dat een grap of zo? Zo'n talentvolle keeper moet ergens aktief zijn waar hij 1e keeper wordt. Dit is gewoon jaren van je loopbaan weggooien.

Grote kans dat hij sneller een kans krijgt... want aan Zoet wordt getrokken door Manchester City!
Bruma, Zoet, De Jong misschien, Willems straks... PSV wordt weer eens leeggekocht.
 

Pascallovic

Well-known member
Grote kans dat hij sneller een kans krijgt... want aan Zoet wordt getrokken door Manchester City!
Bruma, Zoet, De Jong misschien, Willems straks... PSV wordt weer eens leeggekocht.
Ik verwacht dat PSV dan een extra keeper haalt omdat je niet het seizoen in wilt gaan met 2 keepers die nog nooit een seizoen bij een topclub hebben gekeept. Als nummer 1 van PSV komt een Jurjus nog te kort en Pasveer zal het nooit worden.
 

Batigoal

Well-known member
Niet om het ??n of ander maar zo talentvol is die Jurjus toch ook niet? Gewoon een goalie voor max linkerrijtje Eredivisie. Sterke aanwinst dus voor Jong PSV.
 

gevegt

Well-known member
Niet om het ??n of ander maar zo talentvol is die Jurjus toch ook niet? Gewoon een goalie voor max linkerrijtje Eredivisie. Sterke aanwinst dus voor Jong PSV.
Zo is het.
Wel heeft hij nog voldoende jaren om zich goed te ontwikkelen tot een hele goede. Met in het achterhoofd dat Zoet over twee jaar naar het buitenland vertrekt, heb je toch iemand in huis gehaald die de mogelijkheid heeft hem op te volgen.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens VI heeft Ricardo Kip zijn droomtransfer gemaakt: van Almere City naar Fleetwood Town dat aktief is in League One.
 

ALenstra

Well-known member
Vincent Vermeij van De Graafschap naar SC Heracles, tekent voor drie jaar. Transfersom zou rond de half miljoen liggen.
 

Ceephax

New member
http://www.fcupdate.nl/transfers/

Ik heb de exacte aantallen niet, maar als ik dat overzicht zo zie lijkt het erop dat de clubs in de Eredivsie veel meer transfers doen dat een aantal jaar geleden. Vooral Roda JC, Twente, Willem II en Excelsior zijn flink bezig geweest. Ik kan me die lijstjes uit de VI van een paar seizoenen terug nog wel herinneren, die waren vrij kort tov deze.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Daar zitten dan ook echt alle contractspelers bij. Dus ook met amateur- of beloftencontractje.
 

De Groene Scout

Well-known member
Cas Peters (afgelopen seizoen De Graafschap) zat nog te zoeken naar een nieuwe club. Deze heeft hij inmiddels gevonden. Hij heeft voor 3 jaar getekend bij Emmen, dat is een prima aanwinst voor de Drenten.
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend; Branco van der Boomen keert op huurbasis terug bij Willem II. Ik dacht dat hij bij Heerenveen toch wel regelmatig aan spelen toe kwam.
 
Bovenaan