[Transfers] Nederland

Unregistere

Well-known member
Jeffrey Rijsdijk verlaat Go Ahead dan juist weer. Hij gaat naar Almere City FC. Kunnen ze best veel plezier aan gaan beleven daar!
 

Batigoal

Well-known member
Na Kevin Brands verruilt ook Joey Suk NAC voor Go Ahead Eagles. Daarmee keert de middenvelder terug waar hij begon.
 

Batigoal

Well-known member
De leegloop bij NAC gaat verder: ook Matic (Sturm Graz) en Ars (Haladas) vertrekken bij de club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fischer van Excelsior naar Go Ahead Eagles. Slecht teken als je je aanvoerder verliest aan een concurrent.
 

ALenstra

Well-known member
Go Ahead Eagles zag ook zijn aanvoerder naar de concurrent gaan. Dus hebben ze daar mooi een vervanger voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap dat ook niet helemaal. Prima toch als er iemand mislukt bij SC Heerenveen. Is de kans weer kleiner dat Ajax teveel geld overmaakt naar Friesland voor een speler.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
25 jaar, topfit volgens de berichten, transfervrij en past qua stijl goed bij onze vleugelspitsen. Ik ben wel positief.
 

Bonehead

Well-known member
Sinds ie is vertrokken bij Heracles is ie nagenoeg overal mislukt. Alleen bij Willem II was het dan nog aardig. Ik vrees voor een mislukking.

Stap van Heracles naar Anderlecht was veel te groot. Daarna ook bij Feijenoord door de mand gevallen. Dat is normaal gesproken een niveau hoger dan Heerenveen dat op zijn beurt weer een niveau hoger is dan Heracles en Willem II. Bij Willem II heeft ie volgens mij gewoon goed gedaan. Het is ook meer een teamspeler dan een afmaker. Hij cre?ert ook veel kansen. Ik had hem bij Heracles liever dan Dost, Uth en Weghorst bij elkaar. Aardig fijnbesnaarde speler. Interessant hoe hij het gaat doen bij Heerenveen waar hij in de jeugd trouwens geen kans heeft gekregen en toen naar Heracles is vertrokken.
 

Pascallovic

Well-known member
25 jaar, topfit volgens de berichten, transfervrij en past qua stijl goed bij onze vleugelspitsen. Ik ben wel positief.
Het zou volgens Heerenveen om een onzin gerucht gaan en ze zouden niet eens contact hebben opgenomen over Armenteros.
 

Joost

Well-known member
Sam Hendriks van Ajax naar Go Ahead. Het zoveelste bewijs dat Jong Ajax in de JL alleen maar voor andere clubs opleidt
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga het niet opzoeken want het zal wel weer zo'n onzinnige post van Abu geweest zijn.

Die moeite kun je je inderdaad besparen want die Abu post zul je inderdaad niet vinden. Sowieso, een onzinnige Abu post, die zul je uberhaupt niet vinden.
 
Bovenaan