Unregistere
Well-known member
Jeffrey Rijsdijk verlaat Go Ahead dan juist weer. Hij gaat naar Almere City FC. Kunnen ze best veel plezier aan gaan beleven daar!
Sinds ie is vertrokken bij Heracles is ie nagenoeg overal mislukt. Alleen bij Willem II was het dan nog aardig. Ik vrees voor een mislukking.Da's denk ik geen verkeerde voor Heerenveen.
Sinds ie is vertrokken bij Heracles is ie nagenoeg overal mislukt. Alleen bij Willem II was het dan nog aardig. Ik vrees voor een mislukking.
Sinds ie is vertrokken bij Heracles is ie nagenoeg overal mislukt. Alleen bij Willem II was het dan nog aardig. Ik vrees voor een mislukking.
Het zou volgens Heerenveen om een onzin gerucht gaan en ze zouden niet eens contact hebben opgenomen over Armenteros.25 jaar, topfit volgens de berichten, transfervrij en past qua stijl goed bij onze vleugelspitsen. Ik ben wel positief.
Dat heb je dan verkeerd gelezen. Leuk als opvulling voor Jong Ajax, maar geen speler die op termijn in het eerste hoort te spelen.Ik meen toch eens gelezen te hebben dat het een super talent was.
Dat heb je dan verkeerd gelezen. Leuk als opvulling voor Jong Ajax, maar geen speler die op termijn in het eerste hoort te spelen.
Ik ga het niet opzoeken want het zal wel weer zo'n onzinnige post van Abu geweest zijn.