12 miljoen verlies maar. Well played.?ngel Di Maria gaat voor €63 miljoen van Manchester United naar Paris Saint-Germain. Hij tekent voor 4 jaar bij de Franse topclub.
Real Madrid heeft weer een doelman gehaald. Dit keer keeperstalent Abad van Tenerife. Ik vraag me af of ze dan nog voor De Gea gaan
Ben ik de enige die dat een totaal overschatte voetballer vindt?
De transfergekte gaat maar door; twee dagen geleden verkocht Chelsea linksback Luis Filipe met verlies terug aan Atletico Madrid, nu is diens opvolger in huis gehaald. Abdul Rahman Baba komt voor 25 miljoen pond over van Augsburg. Inderdaad, wie?
Ponden ook nog wel!!
Gewoon 35 miljoen Euro.
Je kent hem niet, dus is het onzinnig? Is gewoon een hele goeie back in de Bundesliga.
Het bedrag is onzinnig, dat ben ik met je eens.
Sorry 25 miljoen euro. Ik had het verkeerd gelezen. Het blijft een onzinnige transfer uiteraard.
Dus je haalt je kennis van een spelletje, geeft dan je mening en verheft dat dan tot feit.Ik heb hem eens gekocht op FM, alleen 'in het echt' is hij me inderdaad nooit opgevallen.
Dus je haalt je kennis van een spelletje, geeft dan je mening en verheft dat dan tot feit.
Waar haal je het 'echte gedeelte' vandaan?
Dat doe je al met je zin die je er onder typte.Je snapt mijn post niet, nog 1 keer dan. Ik ken 'm op een spelletje, maar dat zegt niets over de realiteit. Tijdens wedstrijdbeelden is hij me nooit opgevallen en dus ken ik hem niet echt. Dus vind ik het een opvallende transfer.
Wijs je ook nog even aan waar ik mijn mening tot feit verhef?