[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Jordy Clasie zal aan de bak moeten om een basisplaats te veroveren bij Southampton. Koeman heeft er met Oriol Romeu van Chelsea een concurrent bij gekocht.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ken hem alleen van FM. Is dat een breker of een voetballende verdedigende middenvelder?

Batigoal

Well-known member
Real Madrid koopt Mateo Kovacic van Inter voor €30 miljoen. Ik vrees dat Isco dan helemaal geen kansen meer gaat krijgen.

Batigoal

Well-known member
Het gevolg is nu dat Isco waarschijnlijk naar Juventus gaat. Die bouwen ook aan een mooi team zo.

Max

Administrator
Forumleiding
Schmeichel heeft wel gelijk met dat Van Gaal maar wat doet met al dat kopen.

Wigboldus

Well-known member
M?ller is in mijn ogen ook niet nodig. Hij scoort best veel en is belangrijk voor Bayern, maar heb geen idee waar hij het beste kan staan. Man United heeft genoeg man voor de het middenveld en op de flanken. Een spits kan, maar heeft geen prioriteit. Alleen een ervaren sterke verdediger en ik ben tevreden.

Batigoal

Well-known member
Er is vandaag weer aardig met wat geld op de transfermarkt. Chelsea is uiteindelijk de koper van Bar?a-aanvaller Pedro. Ze betalen €30 miljoen.

Manchester City heeft voor centrumverdediger Nicolas Otamendi van Valencia €45 miljoen betaald en Juventus koopt een extra back. Alex Sandro komt voor €26 miljoen van FC Porto.

Maasveld

Well-known member
30 miljoen voor een speler die zijn hele carriere niets anders heeft gedaan dan meehobbelen. Het gaat echt helemaal nergens meer over.

Eef de Kip

Well-known member
Ik vond het nou ook nooit een bijzondere speler, beetje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Kan me niet voorstellen dat hij veel toe kan voegen aan Chelsea. En 30 miljoen, tsja, ze hadden al een tijdje niets gekocht natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan