Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jordy Clasie zal aan de bak moeten om een basisplaats te veroveren bij Southampton. Koeman heeft er met Oriol Romeu van Chelsea een concurrent bij gekocht.
M?ller is in mijn ogen ook niet nodig. Hij scoort best veel en is belangrijk voor Bayern, maar heb geen idee waar hij het beste kan staan. Man United heeft genoeg man voor de het middenveld en op de flanken. Een spits kan, maar heeft geen prioriteit. Alleen een ervaren sterke verdediger en ik ben tevreden.
Er is vandaag weer aardig met wat geld op de transfermarkt. Chelsea is uiteindelijk de koper van Bar?a-aanvaller Pedro. Ze betalen €30 miljoen.
Manchester City heeft voor centrumverdediger Nicolas Otamendi van Valencia €45 miljoen betaald en Juventus koopt een extra back. Alex Sandro komt voor €26 miljoen van FC Porto.
Ik vond het nou ook nooit een bijzondere speler, beetje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Kan me niet voorstellen dat hij veel toe kan voegen aan Chelsea. En 30 miljoen, tsja, ze hadden al een tijdje niets gekocht natuurlijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.