[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xisco

Member
Ik vind het erg jammer dat Pedro is vertrokken. Wat mij betreft is hij een belangrijke speler geweest in de successen van de voorbij jaren, met belangrijke goals zoals zijn goal op Wembley en die in de Europese Supercups van 2009 en 2015. Op zich snap ik zijn keuze om weg te gaan vanwege gebrek aan perspectief op een basisplaats bij aanwezigheid van MSN, maar om dan voor Chelsea te kiezen? Ik ben benieuwd of hij daar met die uitpuilende selectie zeker is van een basisplaats.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ga dan naar Utd, al heb je daar natuurlijk een idioot als manager. Maar dan speel je je wel met gemak in de basis op rechts.
 

Xisco

Member
Ga dan naar Utd, al heb je daar natuurlijk een idioot als manager. Maar dan speel je je wel met gemak in de basis op rechts.

De behandeling van zijn vrienden cq landgenoten Vald?s en De Gea zou, volgens de sportpers, een belangrijke reden zijn geweest dat Pedro uiteindelijk niet naar Manchester United wilde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De behandeling van zijn vrienden cq landgenoten Vald?s en De Gea zou, volgens de sportpers, een belangrijke reden zijn geweest dat Pedro uiteindelijk niet naar Manchester United wilde.

Van Gaal heeft verder in Barcelona ook zo zijn incidentjes gehad met Barcelona spelers. Spanjaarden Mata en Herrera hebben tot dusver weinig problemen met Van Gaal toch?
 

Eef de Kip

Well-known member
Die heeft natuurlijk wel een belachelijk goed jaar achter de rug, ik kijken hoe hij het in de PL gaat doen.
 

Batigoal

Well-known member
Alsof Manchester City nog een middenvelder nodig heeft. De Bruyne was ??n van de beste spelers uit de Bundesliga, maar toch is het weer veel te veel geld natuurlijk. Ik hoop voor hem dat hij een echte kans krijgt, maar voor dat bedrag moet dat haast wel. Belgische voetballers gaan de recente zomers wel voor hele hoge bedragen over de toonbank. Doen ze niet verkeerd.

Er zitten waarschijnlijk nog wat toptransfers aan te komen de komende dagen. De transfer van Son van Leverkusen naar Tottenham voor €30 miljoen zou zo goed als rond zijn, Juventus raakt Fernando Llorente kwijt aan Sevilla. En Inter gaat voor Lamela (Tottenham) en Lavezzi (Paris SG) nog wat geld op tafel leggen.

Toppunt is natuurlijk Chelsea dat in paniek is geraakt na de zwakke seizoensstart en daarom John Stones en Paul Pogba wil kopen voor te veel geld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die Stones moet ook gewoon 30 miljoen kosten. Wel een goeie speler hoor. Everton betaalde zelf ook al 4 miljoen voor hem, twee jaar geleden
 

Batigoal

Well-known member
Dickie heeft Ola Toivonen naar Sunderland gehaald. Komt er in ieder geval weer wat meer pit in zijn team. Nu nog een stuk of 4 verdedigers, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
 

SanMark.

Well-known member
Twitter gerucht van Sport1 .

Er komt een ruil aan Benzema naar PSG en Zlatan naar Real. PSG zal dan 25 miljoen bij betalen.

Dan zou Ronaldo dus naar de pijpen van God himself moeten gaan dansen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan