Pascallovic
Well-known member
Waarom opleiden als je voor 60 miljoen ook Shaw en Darmian kunt halen.Zo iemand zou je ook wel uit je jeugd moeten kunnen halen maar ja, Engeland he.
Waarom opleiden als je voor 60 miljoen ook Shaw en Darmian kunt halen.Zo iemand zou je ook wel uit je jeugd moeten kunnen halen maar ja, Engeland he.
Hij moet kampioen worden met zijn nu al 300 miljoen aan inkomende transfers binnen 12 maanden. Al had ik voor dat geld andere en betere spelers gehaald.V. Gaal maakt mu gewoon weer kampioen en lacht iedereen uit.
Daar speel je dan meer dan 700 wedstrijden voor om er op zo?n luizen manier te moeten vertrekken. Veel grotere clubmensen ga je tegenwoordig niet meer vinden.http://www.demorgen.be/sport/iker-casillas-vertrekt-als-paria-bij-real-madrid-a2393402/
Zo gaat Real Madrid met haar helden om. Smerige rattenclub is het.
Ik kon dat shirt om z'n nek niet uitstaan, maar dit is een van de beste doelmannen aller tijden en een geweldige persoonlijkheid. Geef die man het respect dat hij verdient.
Raul en Guti zijn er ook al op die manier uitgewerkt. Schandalig inderdaad.
Zo gaat Real Madrid met haar helden om. Smerige rattenclub is het. Ik kon dat shirt om z'n nek niet uitstaan, maar dit is een van de beste doelmannen aller tijden en een geweldige persoonlijkheid. Geef die man het respect dat hij verdient.
Raul en Guti zijn er ook al op die manier uitgewerkt. Schandalig inderdaad.
Kortom, een kutclub.
Ik vind het een prima meevoetballer, echter als de rest niks bijzonders doet, dan gaat hij het verschil ook niet maken.Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat zo'n Pedro buiten Barcelona geen knikker raakt.
Vervanger van Valdes, die na een half jaartje bankzitten weer weg wordt gepest door Koning Louis.Sergio Romero is de nieuwe doelman van Manchester United. Hij komt transfervrij over van Sampdoria. Romero is overigens niet gehaald als opvolger van De Gea, maar als backup.
Waarschijnlijk wordt komende week de komst van Barcelona-aanvaller Pedro afgerond.
Is wedstrijdjes in het 2e moeten ballen voor wedstrijdritme wegpesten? Erg zwak dat Valdes dit weigert en niet meer dan logisch dat Valdes dan mag vertrekken. De Gea was vorig seizoen de beste speler van United, dus dan is er ook geen reden dat Valdes een kans had moeten krijgen.Vervanger van Valdes, die na een half jaartje bankzitten weer weg wordt gepest door Koning Louis.
Is wedstrijdjes in het 2e moeten ballen voor wedstrijdritme wegpesten? Erg zwak dat Valdes dit weigert en niet meer dan logisch dat Valdes dan mag vertrekken.
Erg grappig, dit voorval. Zo'n dertien jaar geleden gebeurde precies hetzelfde. Vald?s trainde bij het eerste, maar moest toen ineens van Van Gaal met het tweede gaan spelen en vertikte dat. Al is er wel een enorm verschil tussen de Vald?s van 2002 en die van 2015. Toen was hij een brutale jeugdspeler om zo te reageren, nu is het respectloos van de coach om zo om te gaan met een multikampioen.