Atreides
Well-known member
Strootman voor 25 miljoen naar L'OM.
Moest ie weg bij Roma? Wat een schijttransfer zeg.
Laatst bewerkt:
Strootman voor 25 miljoen naar L'OM.
Mocht weg volgens mij. Salaris zal wel goed zijn bij L'OM.Moest ie weg bij Roma? Dat een schijttransfer zeg.
Mocht weg volgens mij. Salaris zal wel goed zijn bij L'OM.
In de bestaande tramsfergekte is 25 miljoen euro iig geen hoge transfersom.
In de bestaande tramsfergekte is 25 miljoen euro iig geen hoge transfersom.
We hebben het hier wel over de voormalig aanvoerder van Oranje, daar had nog 25 miljoen bij gemoeten ... koopje.
Die AS Roma ook niet echt wil houden.
Volgens Corriere dello Sport is Strootman reeds gestopt met het volgen van Roma op verschillende sociale media. De 28-jarige middenvelder, die onlangs overigens vader is geworden, zou teleurgesteld zijn in het feit dat Roma hem graag wilde verkopen. Strootman zou verbaasd zijn dat hij geen prominente rol meer zou vervullen bij i Giallorossi, ondanks jaren van trouwe dienst.
Toen Strootman zondag het trainingscomplex van Roma verliet, was hij in tranen, zo berichten verschillende Italiaanse media, waaronder La Gazzetta dello Sport. James Pallotta, de eigenaar van de Italiaanse topclub, erkent dat Strootman op weg is naar Frankrijk. De Amerikaan wil echter geen opvolger halen. “Waarom zouden we dat moeten doen?”, repliceert Pallotta, geciteerd door La Repubblica.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=336294
Ik denk dat Roma zich een beetje verkeken heeft op uitgaven vs inkomsten en dan is het wel lekker als je voor een 28-jarige nog even 25m kunt vangen.
Kon mij al niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk zou investeren in Promes.