[Transfers] Buitenland

Batigoal

Well-known member
Tja, Burnley is economisch gezien al groter dan Ajax.

Dat weten we al jaren, maar het gaat me er meer om dat Fulham, Huddersfield en Bournemouth tegenwoordig allen economisch al groter zijn dan Valencia, Schalke of Lazio. En die verschillen worden met het jaar groter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Liever bij CP in de basis dan derde reserve bij Arsenal of City.

Er zijn er al te veel die hun carri?re zo verkwanseld hebben.
 

Batigoal

Well-known member
De Engelse transfermarkt is inmiddels gesloten, maar elders worden er nog de nodige transfers gedaan. Keita Bald? verlaat AS Monaco na een jaar. De oud-speler van Lazio heeft getekend bij Inter. Waarschijnlijk gaat Candreva de omgekeerde weg. Rivaal AC Milan heeft twee vleugelspelers aangetrokken; Samu Castillejo die indruk maakte bij Villarreal en Diego Laxalt, de man met de dreadlocks bij Uruguay afgelopen WK. AC Milan haalde ook middenvelder Bakayoko van Chelsea.

Ondertussen heeft Paris Saint-Germain bijna 2 nieuwe backs binnen. Tilo Kehrer werd al gekocht van Schalke 04 en op korte termijn komt daar Wendell van Bayer Leverkusen bij.
 

Batigoal

Well-known member
Napoli heeft op de valreep nog de gewenste keeper gehaald. Ospina was bij Arsenal overbodig na de komst van Leno en gaat nu naar Napels.

De Poolse spits Teodorczyk, waarvoor Anderlecht de voorbije transferperiodes tevergeefs heeft proberen te cashen, gaat nu voor 'slechts' €7 miljoen naar Udinese, dat overigens ook nog onze landgenoot William Troost-Ekong haalde.
 

Batigoal

Well-known member
Loris Karius is toch maar vertrokken bij Liverpool. Hij wordt voor 2 jaar uitgeleend aan Besiktas.
 

Atreides

Well-known member
die vind ik zoooooooooooo slecht. Heb ik echt nooit iets aangevonden met zn strohaar.

Wel een imposant waterhoofd.
f05b36ff-005d-4f1c-888e-b86f5e7afdb1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan