[Transfers] Buitenland

Pascallovic

Well-known member
AS Monaco maakt zich op voor weer een zomer vol verkopen. Fabinho ging al voor €45 miljoen naar Liverpool en nu gaat rechtsback Sidib? voor zo'n €30 miljoen naar Atletico Madrid. Uiteraard zal ook nog minimaal Thomas Lemar vertrekken, dus die kunnen ook deze zomer weer flink verdienen.
En dan telt de transfer van Mbappe ook pas deze zomer.
 

Pascallovic

Well-known member
Kongolo voor 20 miljoen naar Huddersfield dat hem al vanaf afgelopen januari huurde. Je vraagt je af waarom AS Monaco hem uberhaubt gehaald heeft als ze hem binnen 9 maanden alweer definitief van de hand doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uitstekende stap voor Kongolo. Hij is daar vrijwel verzekerd van een basisplaats. Ook mooi voor Feyenoord trouwens! Lekker cashen.
 

Maasveld

Well-known member
5% doorverkooppercentage + opleidingsvergoeding. Zal neerkomen op een miljoen of 2. Geen vetpot, maar niet verwacht dat we dit binnen een jaar konden gaan bijschrijven.
Doorverkooppercentage is doorgaans over de winst toch? Opleidingsvergoeding was ik inderdaad even vergeten.
 

Batigoal

Well-known member
Talisca had afgelopen seizoen een sterk jaar bij Besiktas, werd Braziliaans international en er was interesse van grote ploegen uit de topcompetities. Maar helaas gaat hij op 24-jarige leeftijd naar China, naar Guangzhou Evergrande.
 

Batigoal

Well-known member
Een paar dagen geleden haalde Wolfsburg al Wout Weghorst, vandaag halen ze een nieuwe spits. Daniel Ginczek komt voor €10 miljoen over van Stuttgart. Geduchte concurrentie dus voor Weghorst.
 

Batigoal

Well-known member
Na Talisca haalt Guangzhou Evergrande met Paulinho van Barcelona weer een middenvelder, dus de dagen van Nemanja Gudelj bij de club lijken me alweer geteld.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja apart, vind m wel wat brengen bij Barca.
Misschien gewoon een geld kwestie en kan hij meer verdienen in China. (is dit dom wat ik hier neerschrijf of?)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder kan je best een aardig leventje leiden in Guangzhou als je zoveel geld hebt. Eten is verder prima in China. Al moet je in die regio een beetje oppassen met het vlees. Dacht dat ze in die omgeving ook wel hond eten.
 
Bovenaan