[Transfers] Buitenland

RickPSV

Active member
Zlatan Ibrahimovic is per direct vertrokken bij Manchester United. De Engelse club meldt dat er overeenstemming is bereikt om zijn doorlopende contract te ontbinden. Engelse media weten dat de Zweed hard op weg is naar LA Galaxy.
 

Batigoal

Well-known member
Het contract van Ibrahim Afellay (31) bij Stoke City wordt ontbonden. Zo zonde dat hij niet de carri?re heeft gehad die hem werd voorspeld.
 

Batigoal

Well-known member
Vissel Kobe heeft officieel de komst van Andres Iniesta aangekondigd. Die mag toch maar mooi samenspelen met Mike Havenaar en Lukas Podolski!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool versterkt zich met Fabinho. De middenvelder/rechtsback komt voor ca 45 miljoen euro over van AS Monaco en zal de vervanger zijn van Emre Can, die op weg is naar Juventus.

Mooie aankoop weer!
 

Batigoal

Well-known member
Maar wie gaat er sneuvelen op het middenveld dan? Ze halen ook al Keita en die haal je ook niet voor de bank. Wijnaldum dus het slachtoffer?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar wie gaat er sneuvelen op het middenveld dan? Ze halen ook al Keita en die haal je ook niet voor de bank. Wijnaldum dus het slachtoffer?

Dat zit er dik in. Maar de Champions League finale toonde ook wel aan dat Liverpool een zwakke bank heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zit er dik in. Maar de Champions League finale toonde ook wel aan dat Liverpool een zwakke bank heeft.

Het is ook wel sneu dat je bij de eerste de beste afwezige achterin met Klavan komt aanzetten. Ik mag aannemen dat ze die linie ook gaan versterken.
 

zwammy

Well-known member
Ga ik wel vanuit. De basis is goed, bank is topclub onwaardig. Maar goed, voor het merendeel in de PL is Klavan nog goed zat.
 

Batigoal

Well-known member
AS Monaco maakt zich op voor weer een zomer vol verkopen. Fabinho ging al voor €45 miljoen naar Liverpool en nu gaat rechtsback Sidib? voor zo'n €30 miljoen naar Atletico Madrid. Uiteraard zal ook nog minimaal Thomas Lemar vertrekken, dus die kunnen ook deze zomer weer flink verdienen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die hebben volgens mij over de de laatste 6 jaar gemiddeld een transferoverschot 75 miljoen per jaar. En het blijft maar doorgaan.
 

SanMark.

Well-known member
Die hebben volgens mij over de de laatste 6 jaar gemiddeld een transferoverschot 75 miljoen per jaar. En het blijft maar doorgaan.

Denk dat het nu zo wel een keer stopt.

Eerst weer eens bouwen voordat de spelers weer voor 40 miljoen plus weggaan.
 
Bovenaan