[Transfers] Buitenland

SanMark.

Well-known member
Over vergeten voetballers gesproken. Jackson Mart?nez (31) was toen hij in februari 2016 naar China ging ??n van de betere spitsen in Europa. Hij maakte zijn naam nooit waar in het Verre Oosten. Slechts 10 wedstrijden speelde hij voor Guangzhou Evergrande, waarin hij 4 goals maakte. De afgelopen anderhalf jaar heeft hij geen wedstrijd meer gespeeld en raakte hij in de vergetelheid. Nu is op de dag van de transfer deadline naar Portimonense in Portugal gegaan. Wellicht dat hij daar nog wat van zijn carri?re kan maken.

Mwoah hij heeft een paar goede jaren bij Porto gehad, maar dat was het ook wel. Dat maakt nog niet dat je bij de betere spitsen van Europa hoort.
 

Batigoal

Well-known member
Op 37-jarige leeftijd is John Terry toch gestopt met voetballen. Hij kon langer bij Aston Villa blijven, Frank Lampard vroeg hem om bij Derby County te komen voetballen en even leek Terry naar Spartak Moskou te gaan, maar niets van dat alles. Waarschijnlijk gaat hij nu in op de aanbieding van Chelsea om jeugdtrainer te worden bij die club.
 

Pascallovic

Well-known member
Pulisic voor 64 miljoen van Dortmund naar Chelsea. De Londenaren verhuren de speler nog wel 6 maanden aan Dortmund. Duur geintje voor een contract met de looptijd van nog 18 maanden voor een niet zo heel bijzonder talent.
 

Batigoal

Well-known member
Pulisic voor 64 miljoen van Dortmund naar Chelsea. De Londenaren verhuren de speler nog wel 6 maanden aan Dortmund. Duur geintje voor een contract met de looptijd van nog 18 maanden voor een niet zo heel bijzonder talent.

Prima speler toch? Nog slechts 20 jaar, dus de dip van het afgelopen jaar is niet zo gek. Hebben ze gelijk alvast de opvolger voor Hazard binnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Prima speler toch? Nog slechts 20 jaar, dus de dip van het afgelopen jaar is niet zo gek. Hebben ze gelijk alvast de opvolger voor Hazard binnen.
Ik vind het een middelmatige speler die zich de afgelopen jaren niet ontwikkeld heeft en door meerdere 'jongere' spelers binnen Dortmund is ingehaald (Sancho bijvoorbeeld). 64 miljoen voor een bankzitter met nog 18 maanden contract en die 10 doelpunten gemaakt heeft vind ik rijkelijk beloond. Kun je beter Lozano halen. Die is denk ik goedkoper en meer rendement. Ook iemand die daadwerkelijk van links komt.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het een middelmatige speler die zich de afgelopen jaren niet ontwikkeld heeft en door meerdere 'jongere' spelers binnen Dortmund is ingehaald (Sancho bijvoorbeeld). 64 miljoen voor een bankzitter met nog 18 maanden contract en die 10 doelpunten gemaakt heeft vind ik rijkelijk beloond. Kun je beter Lozano halen. Die is denk ik goedkoper en meer rendement. Ook iemand die daadwerkelijk van links komt.

Sancho is onhaalbaar voor Chelsea. Het is heel veel geld voor Pulisic, maar ik denk dat hij zijn vormdip wel te boven komt. Ik denk ook dat we deze transfer niet kunnen loszien van het vol inzetten op Amerika dit jaar door Chelsea.

Wat wel ironisch is, is dat Chelsea nu zelf een Sancho krijgt; Hudson-Odoi schijnt een zelfopgeleid supertalent te zijn die op het punt staat de volgende Engelsman te zijn die naar de Bundesliga gaat. Helemaal nu ze de dure Pulisic halen voor zijn positie.
 

Batigoal

Well-known member
Naldo van Schalke 04 naar AS Monaco. Hij tekent voor anderhalf jaar.

En Fabregas komt daar waarschijnlijk nog bij. Ik weet nou niet of dat de spelers zijn die Monaco gaan redden van degradatie. Ze zijn allebei over hun hoogtepunt heen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En Fabregas komt daar waarschijnlijk nog bij. Ik weet nou niet of dat de spelers zijn die Monaco gaan redden van degradatie. Ze zijn allebei over hun hoogtepunt heen.

Daarnaast is met name Fabregas vooral gewend om bovenin mee te spelen.
 

Maasveld

Well-known member
Wereldkampioen Pavard komt vanaf komend seizoen uit voor, hoe kan het ook anders, Bayern. Naar verluidt ontvangt Stuttgart 35 miljoen euro.
 

Batigoal

Well-known member
Udinese kan vanaf nu een volledig Nederlandse verdediging opstellen! Met Nuytinck en Troost-Ekong als centraal duo, Ter Avest op rechts en Zeegelaar op linksback.
 

Batigoal

Well-known member
Wesley Hoedt gaat van Lazio naar Celta de Vigo. Geen verkeerde ploeg en de clubkleur blijft hetzelfde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijft zo lekker van clubkleuren switchen. Ik ben benieuwd naar zijn volgende club.
 
Bovenaan