Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member

coverImage.jpeg


In combinatie met de door de waan genoemde punten ben je dan geen wegkijker en pas je in het straatje van de Voetbalprof.

Het bericht dat hij geen tijd meer had, heb ik dan gemist.
 

Unregistere

Well-known member
Quick Boys harkt aardig door op de spelersmarkt. Kevin Jansen, clubloos na zijn avontuur in Iran, is al de derde tussentijdse aanwinst voor de Katwijkers. Die maken duidelijk wat ze willen: nog twee amateurclubs passeren!
 

SanMark.

Well-known member
Heb je bijna je hele riedeltje weer meegenomen van de Noord-Ooster bingo.

Ik mis er nog eentje.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb me wel eens kwaad gemaakt op clubs als PSV en vooral Ajax als ze weer eens de beste spelers weghaalden bij Heerenveen en Groningen, maar tegelijk weet je, zo werkt het gewoon.

En werd je toen ook kwaad op Barcelona, Real M., MU, Liverpool, Chelsea enz enz die de beste spelers weghaalden bij Ajax en PSV?
 

Unregistere

Well-known member
Toch wel mooi dat die transfer in dit tijdperk van social media kennelijk nog enkele dagen buiten de pers is gebleven. Vrijdagochtend rond half 6 wist ik het al. Spakenburg wilde, zo begreep ik, echter wachten tot AFC ook het laatste papier richting de KNVB had ondertekend en mocht op zondag sowieso niets op de site zetten.

Overigens wel een enigszins opvallende stap, omdat Van den Houten sportief gezien dit seizoen een stap achteruit zet met deze transfer. Maar goed, hij zou in de zomer toch al gaan en omdat Spakenburg linksback Mitchell de Zwart naar DOVO liet terugkeren, konden ze per direct iemand gebruiken. Er waren diverse redenen voor Van den Houten om daar ja tegen te zeggen en dus stond hij niet al op vrijdagochtend op Schiphol met AFC, maar pas een dag later met 'de Blauwen'.
 

Unregistere

Well-known member
Kees was ook slecht ingevoerd deze keer, hij wist klaarblijkelijk ook niet dat Van den Houten al per direct naar Spakenburg ging. Maar hij was niet de enige, bij mijn subtiele hint op FB van Tweede Divisie reageerde één Spakenburger met het bericht dat er niemand zou komen en een ander noemde een speler van FC Lienden.

Spakenburg plaatst op zondag echt niets, is denk ik inderdaad beleid. Wedstrijdverslagen komen doorgaans ook altijd pas op maandag. Of het moet veranderd zijn inmiddels, maar dat was wel altijd zo.
 

Unregistere

Well-known member
Gelukkig mag Aad wel stukjes tikken op zondag van God.

Aadje :duim: Die heeft ongetwijfeld weer genoten, lekker tapas eten, biertjes drinken, korte broek aan, beetje voetbal kijken en 's avonds het nachtleven in.

Net als die scheidsrechters die worden ingevlogen door Hestia en Trainingskampen.nl.
 

Unregistere

Well-known member
Onlangs gaf ASWH-selectiekeeper Michel Franken te kennen dat hij vanwege gewijzigde privéomstandigheden wilde stoppen met voetbal. Franken was in de laatste serie voor de winterstop de eerste keeper, nadat hij Stefan Kok uit het doel had gespeeld. We moesten dus op zoek naar een extra optie. Afgelopen zaterdag tegen TEC stond Kok weer op doel, maar vanaf heden kan trainer Rogier Veenstra ook kiezen voor Bryan Janssen. De 25-jarige goalie was clubloos nadat FC Dordrecht, waar hij anderhalf jaar de eerste doelman was, zijn contract niet verlengde. De bij Sparta opgeleide Janssen trainde vanaf vorige week al mee en speelde gisteren ook in een oefenduel tegen De Jodan Boys. Vandaag heeft de KNVB groen licht gegeven, dus is hij per direct inzetbaar.

nieuwe-spelers.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys haalde twee nieuwe spelers voor volgend seizoen. Dennis van der Plas, een verdediger, komt over van Quick Boys en vleugelspits Delano Asante van Quick.

Katwijk tekent voor een verrassende transfer. Ze nemen komende zomer vleugelverdediger Oege Sietse van Lingen over van ONS Sneek.
 

Unregistere

Well-known member
De laatste jaren veel van club gewisseld inderdaad. Wel een goede transfer van HHC Hardenberg in mijn ogen. Fijne speler, vond het al best verrassend dat hij - met alle respect - voor ACV koos na FC Groningen en niet al direct weer in de tweede (of derde) divisie belandde.
 
Bovenaan