Transfers 2e divisie

De Groene Scout

Well-known member
Geen transfer, maar wel een opmerkelijke contractverlenging bij Scheveningen. Barry Rog heeft namelijk een contract getekend voor maar liefst 5 seizoenen. Dat zie jet och niet vaak meer. Beide blijkbaar zeer tevreden met en over elkaar.

Unregistere

Well-known member
Zeker opmerkelijk lang. Meestal gaan clubs en spelers niet verder dan 2 jaar. Maar een goed signaal van Scheveningen, die willen hem graag uit de handen van de concurrentie houden. Ook een echte clubjongen natuurlijk. Al is het natuurlijk ook weer niet helemaal waterdicht, want de kans dat Rog voor de zomer van 2025 toch een keer ergens anders voetbalt, lijkt mij nog best wel aanwezig.

Unregistere

Well-known member
TEC pakt door. Ook vleugelverdediger Rodny Hofman, die onlangs stopte bij GVVV, maakt het seizoen af in Tiel.

Unregistere

Well-known member
Met dank aan een bericht op V247, las ik op Twitter. :duim:

Nou, da's lekker dan, beetje onze concurrenten versterken. :p

IJsselmeervogels heeft ook weer een aanwinst te pakken voor volgend seizoen. Volendammer Gerry Vlak komt naar de Westmaat. De 23-jarige middenvelder pendelde de afgelopen jaren tussen de beloften en het eerste. Nu is hij te oud geworden voor Jong FC Volendam.

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys is druk bezig op de spelersmarkt. Nu is ook Rob Zandbergen aangetrokken. De 28-jarige verdediger komt over van VVSB en keert daarmee na zes jaar terug op het oude nest.

AFC heeft nog iemand gevonden die valt voor de sportieve mogelijkheden in Amsterdam. Guus van Weerdenburg, de vaste linksback van Katwijk, komt naar Goed Genoeg. Opmerkelijk dat AFC de laatste jaren succesvol kan vissen in de vijver in de Bollenstreek. Daar hoor je Jack van Gelder dan nooit over.

Unregistere

Well-known member
Al een wat oudere, maar Katwijk heeft zich voor komend seizoen versterkt met Tim Freriks, de topscorer van OFC.

Rijnsburgse Boys haalt doelman Wesley Zonneveld op bij Scheveningen, waar hij in zijn eerste seizoen uitgroeide tot eerste keeper.

En Excelsior Maassluis heeft Gabri Urbanus aangetrokken, een lange verdediger van TOGB.

De Groene Scout

Well-known member
Rens verhuist naar Zwolle en wilde om die reden graag dichter bij huis voetballen.
Kwam bij HHC weinig voor in de plannen dit seizoen, verwacht dat hij bij Genemuiden wel weer aan spelen en scoren zal toekomen.

Unregistere

Well-known member
Mike van den Ban verruilt Katwijk na dit seizoen voor IJsselmeervogels.

Quick Boys shopt maar weer eens bij Scheveningen. Nigel Ogidi Nwankwo stapt komende zomer over naar de club van Nielsje.

Unregistere

Well-known member
Een spelersruil tussen Quick Boys en Noordwijk. Marc de Kruijs speelt na de winterstop op de Duinwetering, Sabir Achefay op Nieuw Zuid. Lijkt mij dat vooral Quick Boys daar beter van wordt.

Achefay was vorig seizoen in het kampioensjaar van Noordwijk een smaakmaker en speelde ook in de tweede divisie prima, maar nadat hij zijn vertrek aankondigde verloor hij ineens zijn basisplaats.

de waan

Well-known member
Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met lezen. Ik zat nog zijdelings in een paar andere draadjes, dus ik had op een gegeven moment veertig notificaties, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Die Voetbalprof die even gaat doen alsof hij het allemaal zo goed weet en ondertussen Leon ten Voorde wegzet als een lulletje die niet weet waar hij het over heeft. Wat een grapjas. Kees Duijst kan alleen maar schelden, dus die lees ik sowieso niet en die Perrie lijkt me een prima gast om in het echte leven een boompje mee op te zetten, maar op twitter gaat ie meteen volledig in de verdedigingskramp, dus daar kom je ook nooit veel verder mee.

Unregistere

Well-known member
De Voetbalprof lijkt inmiddels overal verstand van te hebben, tot en met de oudejaarsconferentie. Maar op zijn website gebeurt niet al te veel meer.

de waan

Well-known member
Hij had toch ook aangegeven dat ie geen tijd meer had?

(Toch maar even op zijn twittertijdlijn gekeken, maar hij hoeft alleen nog maar een Nederlands vlaggetje, een trekker en een tempel achter zijn naam te plakken en dan is ie een echte realist.)

Laatst bewerkt:
Bovenaan