Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Spakenburg heeft zich per direct versterkt met Vince Gino Dekker, een voormalig speler van Ajax, AZ en Go Ahead Eagles. De 22-jarige linksbuiten was clubloos.

Unregistere

Well-known member
Spakenburg wil koste wat kost niet degraderen en haalt nog een versterking binnen. Robin Eindhoven, vorig seizoen actief voor Koninklijke HFC, komt per direct naar 'de Blauwen'. Hij was vertrokken uit Haarlem om een buitenlands avontuur op Cyprus te beleven, maar dat is dus al snel voorbij.

Unregistere

Well-known member
Ik snap ook wel dat ze dat doen, want voor Spakenburg zou degradatie een ramp zijn. Maar dan helpt het natuurlijk wel als je flink met de buidel kunt rammelen. Alleen oogt het wat paniekerig, nadat ze zich in de zomer toch ook al versterkt hadden. Ook met spelers voor de posities waarvoor ze nu weer ineens twee man aantrekken. Die zijn dan dus weer afgeschreven. Het zou mij ook niet verbazen als ze nog meer transfers doen de komende tijd.

Unregistere

Well-known member
IJsselmeervogels dendert door op de spelersmarkt. Huib Oversloot, de rechtsback van Noordwijk, speelt vanaf volgend seizoen op de Westmaat. Hij tekende voor ??n jaar, met een optie op nog een seizoen. Oversloot (21) is pas een kleine vier maanden actief bij Noordwijk, dat hem wegplukte bij ARC.

Unregistere

Well-known member
Niet alleen IJsselmeervogels is al begonnen met het aantrekken van nieuwe spelers voor komend seizoen. Ook Katwijk doet vrolijk mee. Zij nemen na dit seizoen middenvelder Lars Weistra over van Koninklijke HFC.

Sjorro

Active member
Spakenburg neemt volgend seizoen Floris van der Linden over van Kon HFC.
Dit kan voor De Treffers gunstig zijn, zodat Lowie van Zundert toch bij ons blijft..... of wordt het en Floris en Lowie voor Spakenburg? :sad:

De Groene Scout

Well-known member
Spakenburg neemt volgend seizoen Floris van der Linden over van Kon HFC.
Dit kan voor De Treffers gunstig zijn, zodat Lowie van Zundert toch bij ons blijft..... of wordt het en Floris en Lowie voor Spakenburg? :sad:

Tja, waarom niet allebei. We hebben het wel over Spakenburg hoor; daar kan alles.

Unregistere

Well-known member
Koninklijke HFC anticipeert op deze transfer door Jordy Hilterman aan te trekken voor komend seizoen. Hij komt over van Katwijk.

Unregistere

Well-known member
Verloren zoon Gwaeron Stout keert komende zomer terug bij Kozakken Boys. De gewezen captain heeft het al snel bekeken bij IJsselmeervogels. Die club had het contract met de 26-jarige Stout middels een eenzijdige optie kunnen verlengen, maar besloot mee te werken aan de wens van de middenvelder om terug te keren naar Werkendam. Hopelijk zijn ze nu goed voorzien en laten ze onze Koentje Wesdorp met rust.

germania

Active member
[h=1]LOWIE VAN ZUNDERT EN JERMO WILSTERMAN VERLENGEN CONTRACT[/h]

De Treffers is blij en trots te kunnen melden dat opnieuw twee basisspelers in een vroeg stadium hebben besloten hun contract te verlengen. Spits Lowie van Zundert en rechtsback Jermo Wilsterman, vorige week allebei nog trefzeker, verlengen hun verblijf op Zuid met ??n jaar.
Lowie werd afgelopen zomer definitief overgenomen van NEC nadat hij vanaf de vorige winterstop al een half jaar in het rood-zwart voetbalde. Zijn cijfers in dat half jaar (zeven goals en vier assists) schepten hoge verwachtingen dit seizoen en dat maakt de 21-jarige Nijmegenaar meer dan waar. Tot dusverre scoorde Lowie negen keer en gaf hij ??n assist in dertien wedstrijden.
Deze goede prestaties gecombineerd met de sfeer binnen het team waren voor Lowie de belangrijkste redenen om te verlengen. ‘De Technische Commissie spreekt erg veel vertrouwen in me uit en daarnaast hebben we een fantastische spelersgroep waardoor ik me helemaal op mijn plek voel.’ Er was ook interesse van Spakenburg voor de goalgetter maar daar ging Lowie niet op in. ‘Ik heb natuurlijk met de mensen in mijn omgeving gepraat en zij zien ook dat De Treffers goed bij mij past. Al met al ben ik dus erg blij met mijn contractverlenging.’
Een persoonlijk doel heeft de spits dit seizoen duidelijk voor ogen. ‘Ik wil minimaal vijftien goals maken en hiermee het vertrouwen dat ik van de hele club en vele supporters voel uitbetalen.’ Voor deze supporters heeft Lowie tevens een geruststellende boodschap. ‘Wij hopen als spelersgroep zelf ook dat we bij elkaar blijven. Er zit heel veel potentie in en we hebben simpelweg het doel om zo hoog mogelijk te eindigen in de Tweede Divisie.’ Het verschil tussen de Keuken Kampioen Divisie en Tweede Divisie merkt Van Zundert ook nauwelijks. ‘In mijn ogen ontlopen de betere ploegen van de Tweede Divisie en de onderkant van de Keuken Kampioen Divisie elkaar nauwelijks. Door bij De Treffers te voetballen, kan ik in de buurt studeren en voetballen en dat is voor mij de ideale combinatie.’
Jermo loopt net zoals Lowie ook al vanaf de winterstop van vorig seizoen rond op sportpark Zuid maar is pas vanaf de zomer officieel lid van de selectie. De rechtsback vertrok vanwege financi?le perikelen bij FC Lienden en ging meetrainen bij De Treffers. Jermo: ‘Het eerste half jaar was lastig omdat ik alleen oefenwedstrijden mocht spelen en ik me ook graag wilde laten zien in offici?le wedstrijden. Dit seizoen krijgt de rechtsback hier de kans voor en dat doet hij uitstekend. De 27-jarige verdediger miste weliswaar de eerste vijf wedstrijden van de competitie door een hamstringblessure maar ontpopt zich de laatste weken tot een steunpilaar. Jermo brengt ervaring, is een onomstreden basisspeler en speelde sinds hij fit is acht wedstrijden van begin tot eind. Tevens scoorde hij twee keer in deze wedstrijden. Jermo: ‘Het is fijn dat ik na mijn blessure direct het vertrouwen heb gekregen en dat dit gepaard gaat met goede resultaten is helemaal prettig.’
Al met al is Jermo erg blij met zijn verlenging: ‘Ik heb een heel positief gevoel bij de club en we hebben een leuke spelersgroep. Voor mij was het dan ook een makkelijke keuze om mijn contract te verlengen.’ Waar het seizoen gaat eindigen vindt de rechtsback lastig te voorspellen. ‘De ploegen in de Tweede Divisie ontlopen elkaar niet veel. Als we onze huidige serie kunnen vasthouden denk ik dat we een heel eind kunnen komen en misschien wel om de bovenste plekken kunnen meespelen.’
Wij wensen Lowie en Jermo erg veel succes en plezier toe met hun langere verblijf bij De Treffers!

Unregistere

Well-known member
Mooi voor De Treffers dat ze met name Van Zundert kunnen behouden met al die belangstelling! :duim: Prima spits, was ik wel van onder de indruk in de wedstrijd tegen ons. Een van de betere van de 'nieuwe generatie' die ik heb gezien tot nu toe.

TEC gaat zich zoals verwacht aardig roeren op de transfermarkt in de winterstop. De ploeg uit Tiel is gisteren al begonnen. Spits Skender Loshi komt over van Jong NAC Breda en is volgens TEC direct speelgerechtigd. Dat zal dan wel kloppen. In de zomer had hij behoorlijke eisen, waarop diverse clubs afhaakten. Misschien zijn die wat gezakt doordat er geen club kwam.

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys is in de afgelopen dagen al aardig bezig voor volgend seizoen. Na Katwijk-aanvaller Jan-Willem Tesselaar is nu ook de multifunctionele linkspoot Bram de Bruin aangetrokken. Die komt over van Barendrecht, waar hij pas sinds de zomer speelde.

de waan

Well-known member
Ben benieuwd of Emiel Wendt aan zijn nieuwe club. Hij gaat in ieder geval weg bij Noordwijk. (Was ik je mooi voor.)

Unregistere

Well-known member
AFC doet maar weer eens een toptransfer. Jo?l Tillema komt na dit seizoen over van Rijnsburgse Boys. Hij is een van de betere aanvallende middenvelders in de tweede divisie.

Bovenaan