Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
ASWH heeft toch nog een aanvallende versterking aangetrokken. Spits Jordie van der Laan (26) komt op huurbasis over van Kozakken Boys. Hij staat op dit moment al op het trainingsveld en als het een beetje meezit, kan hij zaterdag al debuteren.

jordie_500x333.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Voor Jordi en ASWH is het te hopen dat hij zijn carrière in het komende half jaar een nieuwe impuls kan geven.

Dat is uiteraard de bedoeling. Hij heeft er in ieder geval zin in en maakte gisteren al wat goaltjes op de training. Nu de wedstrijd nog uiteraard, het lijkt er op dat hij morgen al mag spelen. Volgens een tweet van zijn vader ontbrak het in Werkendam aan vertrouwen van de trainer. En volgens een tweet van Kees D. kan hij er helemaal niks van, dus dan heb ik er wel vertrouwen in. ;)

Vermoedelijk zal scheidsrechter Van der Laan ons nu niet meer mogen fluiten.

Nog een opmerkelijke transfer voor komend seizoen trouwens: GVVV trekt Joshua Patrick aan. De aanvaller verlaat DVS '33 Ermelo dus al na één seizoen en keert terug naar Veenendaal, waar hij eerder aanvoerder en topscorer was van de aartsrivaal DOVO. Veel boze reacties gezien op Facebook!
 

Unnekuukse

Active member
Dat is uiteraard de bedoeling. Hij heeft er in ieder geval zin in en maakte gisteren al wat goaltjes op de training. Nu de wedstrijd nog uiteraard, het lijkt er op dat hij morgen al mag spelen. Volgens een tweet van zijn vader ontbrak het in Werkendam aan vertrouwen van de trainer. En volgens een tweet van Kees D. kan hij er helemaal niks van, dus dan heb ik er wel vertrouwen in. ;)

Het heeft de Van der Laan's nooit aan zelfvertrouwen ontbroken. Aan zelfreflectie soms wel. Feit is wel dat Van der Laan het beste presteert in een team en een omgeving waarin het vooral om hem draait. Zoals in zijn succesjaar bij JVC Cuijk. Als hij dat vertrouwen voelt, dan heb je er een hele goede aan.

Overigens geldt dat gebrek aan zelfreflectie nog meer voor Kees Duijst. Vooral zijn reactie op de terechte opmerking over de feitelijke onjuistheid in zijn tweet (de zogenaamd geflopte DOVO-carriere van Van der Laan) zegt alles over wie hij is en hoever zijn voetbalkennis werkelijk reikt.
 

Unregistere

Well-known member
Het heeft de Van der Laan's nooit aan zelfvertrouwen ontbroken. Aan zelfreflectie soms wel. Feit is wel dat Van der Laan het beste presteert in een team en een omgeving waarin het vooral om hem draait. Zoals in zijn succesjaar bij JVC Cuijk. Als hij dat vertrouwen voelt, dan heb je er een hele goede aan.

Overigens geldt dat gebrek aan zelfreflectie nog meer voor Kees Duijst. Vooral zijn reactie op de terechte opmerking over de feitelijke onjuistheid in zijn tweet (de zogenaamd geflopte DOVO-carriere van Van der Laan) zegt alles over wie hij is en hoever zijn voetbalkennis werkelijk reikt.

Ja, ik zag dat Kees daar aardig vast kwam te zitten, maar zich er met een slappe dooddoener uit redde. :D

Ik ben benieuwd hoe Jordie het gaat doen. Dat onze spitsen voor de winterstop ondanks al hun inzet en goede bedoelingen bepaald niet succesvol zijn geweest, is in zijn voordeel. Minder kan hij het eigenlijk niet doen. Hij wordt nu in principe natuurlijk ook echt gehaald als eerste spits, dat vertrouwen is er absoluut. Misschien nog wel even zoeken naar de afstemming, want hij heeft pas één training meegedaan uiteraard.
 

Unnekuukse

Active member
Ja, ik zag dat Kees daar aardig vast kwam te zitten, maar zich er met een slappe dooddoener uit redde. :D

Ik ben benieuwd hoe Jordie het gaat doen. Dat onze spitsen voor de winterstop ondanks al hun inzet en goede bedoelingen bepaald niet succesvol zijn geweest, is in zijn voordeel. Minder kan hij het eigenlijk niet doen. Hij wordt nu in principe natuurlijk ook echt gehaald als eerste spits, dat vertrouwen is er absoluut. Misschien nog wel even zoeken naar de afstemming, want hij heeft pas één training meegedaan uiteraard.

'Slappe dooddoeners'. Een betere beschrijving van de gemiddelde inbreng van Kees Duijst ben ik nog niet tegengekomen. ;)
 

Unregistere

Well-known member
'Slappe dooddoeners'. Een betere beschrijving van de gemiddelde inbreng van Kees Duijst ben ik nog niet tegengekomen. ;)

:D

Mocht je Jordie trouwens een keer willen aanmoedigen op ons sportpark, moet je het laten weten hoor. Dan regel ik kaarten voor je. Al is het waarschijnlijk een beetje ver en zou het logischer zijn als je, mocht je het überhaupt van plan zijn, naar onze uitwedstrijd bij De Treffers komt.
 

de waan

Well-known member
En Ajax speelt in ieder geval geen Champions League meer, dat komt ook goed uit.

Wel mooi hoor, toch een beetje cultfiguur geworden inmiddels.
 

Unregistere

Well-known member
Dilivio Hoffman, aanvaller van De Treffers, verlaat de club uit Groesbeek komende zomer na één seizoen. Hij maakt de overstap naar Quick Boys.
 

Unregistere

Well-known member
:D

Opvallend: Skender Loshi verlaat TEC na precies twee wedstrijden al. Hij gaat naar Kosovo.

Ook Daan Disveld vertrekt per direct naar DOVO en Massimo Fonseca Hoogerwerf heeft zijn tas ingeleverd.
 

Unregistere

Well-known member
Ze gaan weer nieuwe spelers halen, las ik al.

Kozakken Boys ook. Die hebben Siebe Schets voor de rest van het seizoen vastgelegd. De Zeeuwse spits was clubloos. Daarmee is de voorhoede dus weer aangevuld in Werkendam.
 

Unregistere

Well-known member
Het shoppen bij Koninklijke HFC bevalt Katwijk kennelijk wel. Na Lars Weistra maakt ook verdediger Paul Kok na dit seizoen de overstap naar de Krom. Hij is pas aan zijn eerste jaar bij Koninklijke HFC bezig.
 

Unregistere

Well-known member
https://www.excelsior-m.nl/omar-el-baad-en-quivi-fowler-per-direct-naar-excelsior-m/

Hé, wat een verrassing, Omar El Baad naar Excelsior Maassluis. ;) Met in zijn kielzog Quivi Fowler, dat is dan wel weer nieuw.

Bij TEC is ook Luis Pedro vertrokken. De oud-Feyenoorder kwam nauwelijks aan de bak in Tiel. Als nieuwkomer strikten de oranjehemden RKC Waalwijk-middenvelder Nikki Baggerman.

Scheveningen heeft aanvaller Youri de Winter uitgezwaaid. Na een half jaar vertrekt hij om in Griekenland zijn kans te wagen bij een club op het tweede niveau.

Dan ook nog wat transfers voor na dit seizoen:

Bij Spakenburg vertrekt aanvoerder Barry Beijer, bestemming nog onbekend.

GVVV ziet maar liefst vier man vertrekken, namelijk Damiano Schet, Soufiane Laghmouchi, Wesley Goeman en Wilco den Hartog. Het is nog onbekend waar zij hun loopbaan vervolgen.
 
Bovenaan