Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Dat weten ze in Bunschoten-Spakenburg al jaren. Lijkt in elk geval een mooie dubbelslag, al heb ik bij El Azzouti nog een lichte twijfel of hij zijn niveau van vorig seizoen structureel kan vasthouden. Hoe dan ook, een gevoelige klap voor Kozakken Boys.

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys-TD Kees Spaan geeft vandaag in de krant aan dat het vertrek van Stout en El Azzouti pijn doet. Volgens Spaan hebben de Boys 'voor dit seizoen al een jasje uitgedaan, maar nu voelt het alsof ze ook onze broek uittrekken'.

Unregistere

Well-known member
Vogels ontpoppen zich tot roofvogels. Ook verdediger Sanny Monteiro verruilt Kozakken Boys voor een avontuur bij 'de Rooien'!

Unregistere

Well-known member
Middenvelder Dean van Ooijen (25) is zijn plek kwijt bij Excelsior Maassluis en heeft daarom de keuze gemaakt om in de winterstop over te stappen naar Westlandia.

Unnekuukse

Active member
Sjoerd Ars wordt technisch manager bij Fortuna Sittard:https://www.gelderlander.nl/de-graa...t-technisch-manager-fortuna-sittard~a88b7c95/

Hij wil blijven voetballen bij De Treffers, maar eerlijk gezegd lijkt het mij toch tamelijk uitgesloten dat hij zijn nieuwe functie bij Fortuna (zal geen van 9-tot-5-baan zijn, schat ik in...) goed kan combineren met voetballen en trainen op het niveau 2e Divisie. Zou me niet verbazen als we in de komende weken/maanden het bericht lezen dat Sjoerd Ars toch stopt bij De Treffers.

Zeg niet dat we, ook Groene Scout, het niet zagen aankomen...
https://www.gelderlander.nl/voetbal-nijmegen/sjoerd-ars-stopt-op-1-januari-als-voetballer~ad8ffaee/

Unregistere

Well-known member
Middenvelder Mark Veenhoven (Sparta Rotterdam) sluit in januari aan bij Kozakken Boys. Uiteraard moet de KNVB nog wel groen licht geven.

Unregistere

Well-known member
Ik vind het maar slap van Ars. Moet makkelijk kunnen man, hij heeft vooral een ceremoni?le functie. Vrijwel alle transfers komen uit het netwerk van de voorzitter.

Al weet ik natuurlijk niet hoe druk hij het heeft met de zonnepanelen, dat zag ik even over het hoofd.

Spakenburg heeft ook weer een nieuwe speler vastgelegd voor komend seizoen. Linksback Mitchell de Zwart (26) komt over van DOVO.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
DOVO raakt nog een verdediger kwijt aan een club in de tweede divisie. Don Nando Wormgoor (26) gaat namelijk voor twee jaar naar Kozakken Boys.

Unregistere

Well-known member
Nog een versterking voor Kozakken Boys. Bassou Boulghalgh, een 23-jarige middenvelder, komt komende zomer over van UNA. Hij tekent voor twee jaar in Werkendam.

Unregistere

Well-known member
Sefa Kurt heeft besloten om Excelsior Maassluis na negen seizoenen bij het eerste elftal toch te verlaten. Er was jaarlijks wel interesse in de centrale verdediger, maar hij bleef altijd. Nu dus niet. Volgend seizoen speelt Kurt voor Rijnsburgse Boys.

De Rijnsburgers zien wel aanvaller Maikey Parami - ja, die van de Hema - in de winterstop afhaken, terwijl middenvelder Wesley Goeman overstapt naar VVSB.

Unregistere

Well-known member
De knaken rollen weer eens aan de blauwe zijde van de Westmaat:

Everton Pires Tavares (28) sluit vanaf februari aan bij Spakenburg. De creatieve middenvelder tekent voor anderhalf jaar.

Batigoal

Well-known member
Nee, daar was hij al een tijdje vertrokken. Naar eigen zeggen omdat hij geblesseerd was geraakt en de faciliteiten om te revalideren daar niet echt van het niveau zijn dat we hier gewend zijn. Zie ook https://www.voetbalrotterdam.nl/201...len-en-dan-naar-een-nieuwe-club-in-nederland/

Dank. Wel opvallend dat hij zijn doel om prof te worden nu al geslaagd vindt. En dat "nu weet ik wat het is om prof te zijn" lijkt me na 3, 4 maanden prof op het 2e niveau van Cyprus ook wat apart.

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys trekt verdediger Nick Zeijlmans (22) aan. Hij hoeft komende zomer niet direct te wennen aan nieuwe clubkleuren, want hij komt over van OFC.

Het is wel duidelijk waar de prioriteiten liggen bij de Uien. Scoren nog altijd vrij makkelijk, maar krijgen er veel te veel tegen en dus is dit na Sefa Kurt al de tweede defensieve versterking.

Bovenaan