Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Veel clubs zijn duidelijk nog op zoek. Zo heeft Katwijk interesse in Luivienno Statia en Nassim Amaarouk, allebei actief bij Team VVCS. Ook Barendrecht houdt Amaarouk in de gaten. De vraag is vooral of die jongens de tweede divisie al zien zitten of nog krampachtig 'prof' willen blijven.

De Groene Scout

Well-known member
Ik had vorige week nog contact met Renze Fij (keeper VVCS team). Die hoopt inderdaad ook nog steeds op een prof-avontuurtje. Volgens mij zitten ze er allemaal zo in. Hopen op dat ene telefoontje

Unregistere

Well-known member
En dat voor een speler die ze ‘langzaam willen brengen’...

Tja, dat hoeft niet direct iets te zeggen, is meer dat het volgens de regels moet. Een klein KNVB contract is niet zo duur, zou nog steeds kunnen bij een speler die rustig zou willen brengen. Maar het is wel noodzakelijk, omdat de overschrijvingstermijn gesloten is.

Ik had vorige week nog contact met Renze Fij (keeper VVCS team). Die hoopt inderdaad ook nog steeds op een prof-avontuurtje. Volgens mij zitten ze er allemaal zo in. Hopen op dat ene telefoontje

Wat dat betreft is de huidige markt nogal tegenstrijdig. Aan de ene kant een speler als Niels Willems, die verklaart dat hij FC Lienden verkoos boven enkele BVO's omdat hij anders geld moest meebrengen. En aan de andere kant jongens die maar koste wat kost blijven hopen op dat ene kleine kansje.

Overigens vind ik het altijd een gok om als amateurclub in zee te gaan met spelers van Team VVCS. Die hebben toch nog die droom, met een beetje pech gaan ze in augustus alsnog naar Malta, Cyprus of waar dan ook.

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
De Treffers kan dit seizoen toch geen beroep doen op K?rsad S?rmeli. De middenvelder ondertekende een contract voor twee seizoenen bij het Turkse Giresunspor dat uitkomt op het tweede niveau in Turkije.

Sjorro

Active member
De Treffers kan dit seizoen toch geen beroep doen op K?rsad S?rmeli. De middenvelder ondertekende een contract voor twee seizoenen bij het Turkse Giresunspor dat uitkomt op het tweede niveau in Turkije.

Hij is al langere tijd bezig om een contract in Turkije in krijgen, dus dit verbaast mij niks. Hopelijk krijgen we er een goede en blijvende vervanger voor terug.

Unregistere

Well-known member
Leuk! Goede speler is dat, was bij Kozakken Boys altijd een belangrijke kracht en smaakmaker. Geen idee hoe hij zijn Turkse avontuur heeft verteerd, maar als dat een beetje is meegevallen, dan heeft De Treffers er een duidelijke aanwinst bij.

Neem aan dat ze hem rugnummer 10 geven?

CL5Pg8LUYAEaa0U.jpg

De Groene Scout

Well-known member
Katwijk pikt de 27-jarige Armeens international Norair Mamedov op.
Mamedov is op meerdere posities op het middenveld en in de aanval inzetbaar. Hij kwam tot meer dan 150 wedstrijden in het betaald voetbal en speelde acht keer voor de nationale ploeg van Armeni?. Hij droeg het shirt van onder andere SC Cambuur, FC Groningen, PEC Zwolle, Almere City, Willem II en Telstar. Het voorgaande seizoen was hij actief voor promovendus FC Emmen. In Drenthe wenste men zijn aflopende contract niet te verlengen.

Hij trainde de laatste weken bij het team VVCS mee, maar serieuze belangstelling kwam er niet. Wat zeg je dan? Ik stop met betaald voetbal spelen en ga mij richten op mijn maatschappelijke carri?re. :eek:mg:

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden raakt op de valreep Abderrahim Loukili kwijt. Hij gaat naar Marokko om daar te spelen voor Chabab Rif Al Hoceima de club van Mounir El Hamdaoui.
Aderlating voor FC Lienden.

Unregistere

Well-known member
Moeten ze wel snel zijn, want Kozakken Boys zou er inmiddels ook wel wat voor voelen om Powel toch weer terug te halen. Speelde in de oefenwedstrijd tegen Quick Boys als enige de volle negentig minuten, dat had dus alle schijn van een test om te zien hoe fit hij is.

Verder verbaast het me enigszins dat die Mamedov als toch vrij anonieme Keuken Kampioen Divisie-speler kennelijk tot acht interlands is gekomen voor Armeni?.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ook Koninklijke HFC haalt nog een speler binnen. Khalid Tadmine komt over van Almere City FC, waar de spits geen contract meer kreeg. Hij maakte er vorig seizoen twintig voor de Almeerse beloften in de derde divisie zaterdag.

Unnekuukse

Active member
Ook Koninklijke HFC haalt nog een speler binnen. Khalid Tadmine komt over van Almere City FC, waar de spits geen contract meer kreeg. Hij maakte er vorig seizoen twintig voor de Almeerse beloften in de derde divisie zaterdag.

Da's vervelend. Komen we hem binnenkort weer tegen... :eek:mg:

Unregistere

Well-known member
Toch geen rentree in Werkendam voor Everton Pires Tavares. Ook geen transfer naar een andere club in de afdeling. Het wordt Omonia Aradippou op Cyprus. Ook mooi.

Unnekuukse

Active member
Sjoerd Ars wordt technisch manager bij Fortuna Sittard:https://www.gelderlander.nl/de-graa...t-technisch-manager-fortuna-sittard~a88b7c95/

Hij wil blijven voetballen bij De Treffers, maar eerlijk gezegd lijkt het mij toch tamelijk uitgesloten dat hij zijn nieuwe functie bij Fortuna (zal geen van 9-tot-5-baan zijn, schat ik in...) goed kan combineren met voetballen en trainen op het niveau 2e Divisie. Zou me niet verbazen als we in de komende weken/maanden het bericht lezen dat Sjoerd Ars toch stopt bij De Treffers.

Bovenaan