Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Spakenburg raakt Tom Oostinjen kwijt aan zijn oude club GVVV. De middenvelder is niet blij met de positie die John de Wolf hem toebedeelt en kiest dus voor een terugkeer naar die andere 'Blauwen'.

Maar uiteraard haalt Spakenburg zelf ook een speler. Koos Werkman, nu nog HHC Hardenberg, speelt na de zomer op de Westmaat.

Unregistere

Well-known member
Tim Eekman keert na een jaartje Kozakken Boys komende zomer weer terug bij Barendrecht.

De Werkendammers proberen zelf de clubloze Robert Mutzers (ex-De Treffers en -FC Dordrecht) aan te trekken. Hij speelde al mee in het oefenduel tegen BMT van afgelopen zaterdag. De Oekra?ense bond moet wel meewerken en hem vrijgeven, dus kan nog even duren.

Laatst bewerkt:

germania

Active member
LOWIE VAN ZUNDERT NAAR DE TREFFERS

Voor de resterende wedstrijden in het seizoen 2018-2019 kan De Treffers beschikken over spits Lowie van Zundert. Hij wordt gehuurd van buurman NEC Nijmegen waar hij nog een contract heeft tot 2020.
Lowie is 20 jaar oud en geboren in Nijmegen. Zijn voetballeven begon hij in Ravenstein bij de plaatselijke voetbalvereniging. Via RKSV Margriet (Oss) belandde hij op 11-jarige leeftijd bij de amateurtak van NEC. Zeven jaar later ging Lowie van Zundert voetballen bij de Voetbal Academie NEC/FC Oss. Na een puik seizoen in de A2 (41 doelpunten en 19 assist) kreeg Lowie zijn kans bij het eerste elftal. In de voorbereiding van het seizoen 2017-2018 debuteerde hij in de oefenwedstrijd tegen Al-Jazira.
De tweede seizoenshelft van het vorige seizoen werd Lowie door NEC Nijmegen verhuurd aan RKC Waalwijk. Hier kwam hij tot zeven wedstrijden waarin hij eenmaal de beslissende pass gaf en verder niet tot scoren kwam.
Dit seizoen kwam Lowie acht keer in actie voor Jong NEC Nijmegen, hierin trof hij zesmaal doel.
Voor De Treffers is een extra spits geen overbodige luxe na het tussentijdse vertrek van Sjoerd Ars.
Lowie: ‘Ik heb ontzettend veel zin in deze nieuwe uitdaging. Elke week een competitiewedstrijd kijk ik naar uit. Mijn doel is om het aankomende halve voetbalseizoen zoveel mogelijk te spelen en te scoren voor De Treffers!’
De Treffers was al bekend bij Lowie van Zundert. ‘Ik heb in het verleden vaak tegen De Treffers gevoetbald en daarnaast heb ik samen met Abel Franssen gespeeld bij Jong NEC, verder ken ik Bryan Sirvania ook nog van buiten het voetbal.’ Van de Tweede Divisie verwacht van Zundert een goed niveau. “ Het is wat ik gezien heb een fysieke competitie waarin felheid belangrijk is en er bovenal een goed niveau behaald wordt. Ik heb er zin in!
We wensen Lowie ontzettend veel plezier en succes toe tijdens zijn verblijf in het rood-zwart!

germania

Active member
JAN DE JONGE VOLGEND SEIZOEN TRAINER VAN DE TREFFERS

De Treffers heeft een opvolger gevonden voor Anton Janssen, die aan het eind van dit seizoen vertrekt als trainer van de selectie. Vanaf 1 juli zal Jan de Jonge de eindverantwoordelijkheid overnemen.
Het Treffersbestuur is erg content met het binnenhalen van De Jonge. De Jonge heeft een uitstekende staat van dienst als trainer ?n als opleider van aanstormend talent. Op dit moment is hij veldtrainer bij het Turkse Eskisehirspor. Eerder werkte hij bij FC Emmen, sc Heerenveen, De Graafschap, Heracles Almelo, het Cypriotische Nea Salamina Famagusta, Vfl Bochum en FC Twente.
De Jonge heeft er zin in om in Nederland weer aan de slag te gaan. Hij ziet veel mogelijkheden bij De Treffers, dat hij beschouwt als een gerenommeerde amateurclub met een meer dan regionale uitstraling.

Sjorro

Active member
Een trainer van naam met veel ervaring! Ik benieuwd en hoop het beste voor ons cluppie!!

Hankie

Well-known member
Lol een speler van een BVO huren en een Eredivisie trainer aanstellen. Wat zou een Treffers betalen?

Unregistere

Well-known member
Robert Mutzers anderhalf jaar naar Kozakken Boys. Was al bekend, maar nu is er ook een definitieve vrijgave van de betrokken bonden.

de waan

Well-known member
Een echte prof, zo blijkt maar weer. Maar goed, de nieuwe coach gaat Unitas dus leeg lepelen als we hem moeten geloven. Ben je lekker mee, zo'n trainer.

Unregistere

Well-known member
Ik geloof daar niet zo in, al is het maar omdat Kozakken Boys in principe alleen nog een aanvaller en een verdediger wil halen. Daarnaast zie ik, buiten Ouja, ook niet direct spelers bij Unitas die nu al zouden kunnen meedraaien in Werkendam. Maar je weet het nooit. Misschien de rechtsback, met het oog op de toekomst.

Unregistere

Well-known member
Barendrecht heeft Peter de Lange aangetrokken als nieuwe spits voor volgend seizoen. Zijn lucratieve uitstapje naar Spijkenisse duurt dus slechts een jaar.

En Rijnsburgse Boys heeft een tussentijdse aanwinst binnen. Furhgill Zeldenrust komt over van Helmond Sport. De snelle aanvaller, die vrijwel nooit een pauze neemt, voetbalde ook voor onder meer RVVH, Zwaluwen, FC Den Bosch, RKC Waalwijk en Dynamo Dresden.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys heeft een nieuwe rechtsback gevonden voor volgend seizoen. Frenk Keukens komt over van FC Oss, dat hem dit seizoen verhuurt aan De Treffers. De 23-jarige Keukens tekende voor twee jaar in Werkendam.

de waan

Well-known member
Ik zag een citaat van Keukens, dat Kozakken Boys komend seizoen weer mee wil doen om de bovenste plaatsen.

Hoe lang is het ook alweer geleden dat Spaan vertelde dat ze bij KB niet meer mee gaan doen aan alle gekkigheid?

Unregistere

Well-known member
Niet zo lang. Maar dat vind ik een raar citaat, omdat ze volgens Spaan nu alleen nog een aanvaller willen halen. Lijkt me niet dat er daarna dan een selectie staat die bovenin mee kan draaien.

Unregistere

Well-known member
Katwijk heeft zich per direct versterkt met Rick van der Meer, een 21-jarige verdedigend ingestelde speler van FC Utrecht. Hij tekent voor anderhalf seizoen op de Krom.

En Kozakken Boys heeft de - als de berichten van Spaan kloppen - laatste aanwinst binnen. Yassin Ouja (22) volgt trainer Rick Adjei van Unitas naar Werkendam. Was dankzij de ontdekkingen van de Voetbalprof al publiek geheim, maar inmiddels definitief bevestigd door alle partijen. Ouja is van origine een middenvelder, maar speelt bij Unitas veelal in een vrije rol vanaf de rechtervleugel.

Bovenaan