Transfers 2e divisie

germania

Active member
Na intern overleg heeft De Treffers besloten om per direct geen gebruik meer te maken van de diensten van Arda Havar.
De Treffers is in overleg met Arda om op een gepaste wijze tot ontbinding van de verbintenis te komen.
De Treffers wil de 32-jarige flankspeler bedanken voor de 14 offici?le wedstrijden in het rood-zwart waarin hij tweemaal doel trof.

Sjorro

Active member
Ik heb Havar 1 keer min of meer gesproken en toen vond ik hem een aparte vent.
Het was er, volgens mij, al sowieso niet ??ntje voor de lange termijn.

Unregistere

Well-known member
Flankspeler? Als ze hem daar hebben neergezet, snap ik op zich wel dat het niet direct een succes is geworden.

Maar goed, bij Kozakken Boys was hij destijds ook al eens een keer ineens verdwenen, dus het past ook wel bij hem natuurlijk. Wel een geweldige voetballer, tenminste in zijn Werkendamse periode en later ook bij FC Den Bosch.

Op welke positie zou Havar dan wel uit de verf zijn gekomen?
Havar is een pleintjesvoetballer, goed op een Cruijff-court. Een voetbalveld is vaak een maatje te groot voor hem. Hij lijdt vaak balverlies en brengt daardoor zijn medespelers in de problemen. Er stond vandaag een artikel in De Gelderlander (inderdaad, die "kutkrant") geeft toe dat hij wel eens te laat kwam op de training en wel eens niet kwam opdagen maar begrijpt niet waarom De Treffers van hem af wil. Tsja .........

Unnekuukse

Active member
Havar is een pleintjesvoetballer, goed op een Cruijff-court. Een voetbalveld is vaak een maatje te groot voor hem. Hij lijdt vaak balverlies en brengt daardoor zijn medespelers in de problemen. Er stond vandaag een artikel in De Gelderlander (inderdaad, die "kutkrant") geeft toe dat hij wel eens te laat kwam op de training en wel eens niet kwam opdagen maar begrijpt niet waarom De Treffers van hem af wil. Tsja .........

Het letterlijke citaat: "Misschien dat het komt doordat ik vanwege mijn werk als koerier tweemaal te laat ben gekomen ?n ??n keer niet kwam opdagen bij een training."

SanMark.

Well-known member
Dat vind ik nog wel meevallen. Lijkt mij toch ook dat zulke dingen van te voren wel besproken worden.

Unregistere

Well-known member

Hij geeft zelf het antwoord middels zijn tattoo:

CL5Pg8LUYAEaa0U.jpg

Havar is een pleintjesvoetballer, goed op een Cruijff-court. Een voetbalveld is vaak een maatje te groot voor hem. Hij lijdt vaak balverlies en brengt daardoor zijn medespelers in de problemen.

Geen idee hoe hij bij De Treffers speelde, is ook al ietsje ouder inmiddels. Bij Kozakken Boys had hij in elk geval geen last van een te groot veld, want toen was hij doorgaans overal te vinden en als creatieve spil betrokken bij zeer veel goals. Maar tijden veranderen uiteraard. Misschien viel de afstand naar Groesbeek ook tegen?

germania

Active member
Maar als de aanvoerder in de rust een arm om je heen legt om je te kalmeren omdat je net een terechte gele kaart hebt gekregen en je slaat die arm hard weg en geeft de aanvoerder ook nog een grote mond dan denk ik dat er toch iets niet helemaal goed zit.
je merkt aan zijn spel dat volgens hem de medespelers hem niet snappen.
Zoals Fisherprice al schreef leed hij veel balverlies en was meeverdedigen dan niet zijn sterkste punt.
vond het geen aanwinst voor De Treffers.

Unnekuukse

Active member
Maar als de aanvoerder in de rust een arm om je heen legt om je te kalmeren omdat je net een terechte gele kaart hebt gekregen en je slaat die arm hard weg en geeft de aanvoerder ook nog een grote mond dan denk ik dat er toch iets niet helemaal goed zit.
je merkt aan zijn spel dat volgens hem de medespelers hem niet snappen.
Zoals Fisherprice al schreef leed hij veel balverlies en was meeverdedigen dan niet zijn sterkste punt.
vond het geen aanwinst voor De Treffers.

Wie wel?

SanMark.

Well-known member
.

Heb je ooit zelf gevoetbald ?

Ik ken de speler helemaal niet maar dat is gewoon emotie in de wedstrijd of net na de wedstrijd.

germania

Active member
Heb je ooit zelf gevoetbald ?

Ik ken de speler helemaal niet maar dat is gewoon emotie in de wedstrijd of net na de wedstrijd.

Ik heb zelf gevoetbald, helaas geen topniveau maar dat maakt niet uit.
maar de manier waarop hij regeerde tegen zijn aanvoerder had je in mijn tijd een verdiende schop onder je kont gekregen.

SanMark.

Well-known member
Ik heb zelf gevoetbald, helaas geen topniveau maar dat maakt niet uit.
maar de manier waarop hij regeerde tegen zijn aanvoerder had je in mijn tijd een verdiende schop onder je kont gekregen.

Nou ik heb ook niet op top niveau gevoetbald ( wel in een eerste team), maar ik heb toch ook wel regelmatig gezien ( en soms was ik er zelf bij betrokken), dat er onenigheid tussen spelers was. Heeft wat mij betreft niet zoveel om het lijf als het zo nu en dan gebeurd. We hadden ook een speler die we elke wedstrijd in de gaten moesten houden bij wijze van spreken en dan word het een ander verhaal.

germania

Active member
Nou ik heb ook niet op top niveau gevoetbald ( wel in een eerste team), maar ik heb toch ook wel regelmatig gezien ( en soms was ik er zelf bij betrokken), dat er onenigheid tussen spelers was. Heeft wat mij betreft niet zoveel om het lijf als het zo nu en dan gebeurd. We hadden ook een speler die we elke wedstrijd in de gaten moesten houden bij wijze van spreken en dan word het een ander verhaal.

Als het iedere keer dezelfde speler is wordt het wel vervelend dat je daar steeds op moet letten.

De Groene Scout

Well-known member
Havar is alweer gespot in een shirtje van Kozakken Boys voor een zaaltoernooitje.
Dat lijntje is dus al weer geopend, maar Havar wil zelf liever naar het buitenland.

Unregistere

Well-known member
Dat zijn dus nieuwsberichten die Voetbal247 in mijn ogen niet zou moeten plaatsen. Die jongen doet mee aan een zaaltoernooi met lagere seniorenteams, omdat hij nog veel mensen kent in Werkendam. De materiaalman plaatst daar voor de gein een tweetje over en zij maken er een transfergerucht van. Terwijl Havar dat toernooi ook had gespeeld als hij na de winterstop nog altijd bij De Treffers had gevoetbald....

Misschien dat hij uiteindelijk nog wel bij de Boys gaat spelen, aangezien hij zijn beste periode daar onder Michel Langerak beleefde. Maar dat is dan niet op basis van dit toernooi. Reacties op het Facebook-bericht en de Tweet zeggen ook genoeg:

https://twitter.com/Voetbal247nl/status/1079083192710295552

Unregistere

Well-known member
Maurice de Ruiter (DVS '33 Ermelo) schijnt toch weer zin in voetbal te hebben. Maar dan waarschijnlijk wel bij IJsselmeervogels. De 'Rooien' zouden hem willen inlijven en dan Soufian Moro naar Ermelo willen sturen. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Unregistere

Well-known member
De ruil De Ruiter - Moro is definitief. Voor een half seizoen, dus kan De Ruiter mooi weer terug naar Ermelo als de huidige trainer is vertrokken.

Dit maken de 'Rooien' er van:

https://www.ijsselmeervogels.nl/nie...erstap-voor-soufyan-moro-en-maurice-de-ruiter

En DVS '33 verwoordt het als volgt:

https://www.dvs33.nl/1/4066/dvs33-e...uil-tussen-maurice-de-ruiter-en-soufian-moro/

Ze hebben het dus wel redelijk afgestemd samen.

Benieuwd of De Ruiter zaterdag al meespeelt in de oefenwedstrijd tegen ASWH.

Bovenaan