Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
ASWH heeft, na negen verlengingen met spelers uit de huidige selectie, de eerste nieuwe aanwinst voor komend seizoen aangetrokken. Aanvallende middenvelder Akin Arslan (21) komt naar onze vereniging. Hij mag vanaf de zomer ??n ingang dichter bij de parkeerplaats van sportpark Schildman pakken, want Arslan speelt nu nog voor onze buren van IFC. Daar is hij momenteel clubtopscorer in de zondaghoofdklasse B met zeven doelpunten. Eerder speelde hij voor onder meer Barendrecht, Sparta Rotterdam en FC Den Bosch.
 

Unnekuukse

Active member
Na een afwezigheid van vijf jaar keert linksback Aleksander Lejic terug bij JVC Cuijk. De nu 20-jarige Cuijkenaar doorliep een groot deel van zijn jeugdopleiding bij JVC en was de laatste jaren actief bij Juliana Malden.
 

Unregistere

Well-known member
De KNVB heeft groen licht gegeven voor onze tussentijdse aanwinst. Dat betekent dat middenvelder Juanito Sequeira (34) het seizoen afmaakt bij ASWH. Na het vertrek van Jeffrey Altheer in oktober hadden we een plek vrij in de selectie en zeker gezien de recente blessures kon er op het middenveld wel iemand bij. Sequeira trainde al enige tijd mee, nadat hij in december vertrok bij Achilles '29. Eerder speelde hij voor Excelsior, FC Dordrecht en Helmond Sport. Hij is per direct inzetbaar voor ASWH.
 

Batigoal

Well-known member
Ik weet niet hoe hij het bij Achilles heeft gedaan, maar qua 'naam' zou hij op dit niveau nog wel een versterking moeten zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Ik weet niet hoe hij het bij Achilles heeft gedaan, maar qua 'naam' zou hij op dit niveau nog wel een versterking moeten zijn.

Bij Achilles maken ze er een potje van, dus dat zegt niet heel veel. Nito is in ieder geval topfit en is op basis van de trainingen zeker een aanwinst.
 

de waan

Well-known member
Ik merk dat het betaald voetbal steeds minder volg. Ik moest de naam opzoeken en zag toen tot mijn verbazing dat hij 300 profwedstrijden heeft gespeeld.
 

Unregistere

Well-known member
Ik merk dat het betaald voetbal steeds minder volg. Ik moest de naam opzoeken en zag toen tot mijn verbazing dat hij 300 profwedstrijden heeft gespeeld.

Kan ik me ergens ook wel voorstellen hoor. Voor mij is het een bekende speler, maar dat komt natuurlijk doordat hij uit deze regio komt en lang bij Excelsior en FC Dordrecht heeft gevoetbald. Als hij alleen bij Helmond Sport had gevoetbald, dan was hij voor mij ook al minder bekend geweest.

Nog wat transfernieuws voor komende zomer:

* Maikey Parami, de bekerheld van VVSB van vorig seizoen, stapt over naar Rijnsburgse Boys

* VVOG heeft Sam Doeve en Guido de Graaf aangetrokken, komen allebei van Huizen

* Huizen heeft dan weer Renee Troost gehaald, komt van Ter Leede

* Ivailo Staal verruilt Westlandia (zondag) voor FC Rijnvogels

* DVS '33 Ermelo haalt Niels Buijtenhuis (Spakenburg) en neemt afscheid van Hayri Pinar?i en Rico Wolven
 

Unregistere

Well-known member
Ik geef Rijnsburg wel een goede kans om te promoveren. Maar ja, hogerop zou eigenlijk Jupiler League zijn, nu wordt het maximaal opnieuw tweede divisie. En met wat pech inderdaad juist een stap terug.
 

Unregistere

Well-known member
Het was al te lang geleden dat SteDoCo iemand had aangetrokken, al gaat het nu om een aanwinst met een 'low profile'. Maar ook de 22-jarige aanvaller Wilmar van Bruggen (Meerkerk) komt naar Hoornaar.

Harkemase Boys heeft Berwout Beimers aangetrokken. 18 jaar, aanvallende middenvelder annex spits met de welluidende bijnaam 'Pearel fan 'e W?lden'.
 

bqandy

Well-known member
Waar speelt die Parel van de Wouden nu dan? Buitenpost?
Laat maar, ik weet het al: 2e klasser Hardegarijp.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Harkemase Boys heeft Berwout Beimers aangetrokken. 18 jaar, aanvallende middenvelder annex spits met de welluidende bijnaam 'Pearel fan 'e W?lden'.

Een of andere site schijnt hem die bijnaam te hebben gegeven.
Of hij daar zo blij mee moet zijn ?
Het schept bepaalde verwachtingen en of hij 3 klassen hoger ze er ook zo gemakkelijk in schopt is nog maar de vraag.
 

Unregistere

Well-known member
Zakaria El Biyar gaat van Huizen naar de Ajax amateurs en kan daar dus mooi de vertrekkende Kharchouch vervangen.
 

Unregistere

Well-known member
Hanne Hagary keert van IJsselmeervogels terug naar FC Lisse.

Rijnsburgse Boys zal na dit seizoen geen beroep meer kunnen doen op Martijn Tjon-A Njoek. De spits zoekt een andere club, omdat hij naar eigen zeggen minder goed tot zijn recht komt in het systeem van Rijnsburg. Terug naar Koninklijke HFC?
 

Unnekuukse

Active member
Ilias Zaimi vertrekt aan einde van seizoen bij JVC Cuijk. Had vorig seizoen een geweldige start bij JVC Cuijk, maar viel later ver weg. Heeft al weken geen basisplaats meer bij JVC Cuijk. Het is officieel nog niet bekend waar hij naar toe gaat, maar in de wandelgangen gaan de geruchten dat hij naar een tweede divisieclub zou gaan.
JVC Cuijk heeft voor komend seizoen de Gennepse aanvaller Hafid Sarkouk van De Treffers vastgelegd. Sarkouk was voornamelijk invaller bij De Treffers.
 

germania

Member
Ik denk niet dat Sarkouk het gaat redden bij JVC.
Veel te ligt voor dit niveau, denk dat hij bij een 2e of 3e klasser beter tot zijn recht komt.
 

Unregistere

Well-known member
DVS '33 Ermelo heeft Dennis Hollart van IJsselmeervogels aangetrokken.

ARC-speler Joey Lauhouh gaat naar FC Rijnvogels. Zit een verhaal aan, want Katwijk 'stalt' hem min of meer op de Kooltuin.

De broers Iry en Rudy Etwi verlaten Huizen komende zomer. Net als spits Denny van Loen, die in Bennekom al een nieuwe club heeft gevonden.

Gilbrano Plet, toch goed voor zeven goals in de derde divisie zondag bij Hercules, stapt over naar hoofdklasser DOVO.
 
Bovenaan