Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
SteDoCo was al een tijdje rustig. Maar vandaag dan toch weer een aanwinst voor de ambitieuze club uit Hoornaar. Middenvelder Hayri Pinar?i (o.a. ex-Spakenburg) komt over van DVS '33 Ermelo.

SanMark.

Well-known member
Pier Veldman van Jong FC Groningen naar Harkemase Boys.
Er gaat nogal wat weg bij Jong FCG. Ik ben benieuwd waar dat allemaal heen gaat en of er ook bij ons nog wat aan komt waaien.

Daar blijkt de waarde van de belofte teams al weer het druppelt allemaal door naar de koopclubs.

SanMark.

Well-known member
Ze zijn nu al wat stapjes verder. Maar daar moet je wat een kenner voor zijn omdat te zien. En zulke dingen kun je niet schaamteloos van wiki kopieren.

Unregistere

Well-known member
Pier Veldman van Jong FC Groningen naar Harkemase Boys.
Er gaat nogal wat weg bij Jong FCG. Ik ben benieuwd waar dat allemaal heen gaat en of er ook bij ons nog wat aan komt waaien.

Lopen toch best een paar spelers bij die voor de derde divisie goed bruikbaar zijn. Bijl bijvoorbeeld, die mag ook weg, las ik. En Hrustic sluit aan bij het eerste na een jaartje rijpen in de derde divisie. Maakte gisteren geloof ik al zijn debuut. Heeft het toch nut.

Unregistere

Well-known member
Ach.... Toen de beloften hun eigen competities hadden en niet in de piramide speelden gingen er ook wel spelers door naar het eerste.

Tuurlijk. Bij Groningen is het meer een incident, maar Jong FC Volendam heeft nu al drie spelers afgeleverd aan het eerste die daar inmiddels vast in de basis staan. En nog een vierde die daar nu heel dicht tegenaan zit. Ik denk dat het spelen in de derde divisie die spelers wel degelijk heeft geholpen.

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys heeft Carlos Opoku, topscorer en boegbeeld van Koninklijke HFC, aangetrokken. Niet verrassend, de verdediger werkte immers eerder al samen met trainer Pieter Mulders.

Unnekuukse

Active member
Maarten Bosch speelt komend seizoen voor JVC Cuijk. Bosch maakt nu nog deel uit van de selectie van Juliana Malden.

germania

Active member
Bij nieuw fietspad aan de spoorbrug nog sneller denk ik:duim:
Is een stuk van molenhoek ook nog Gelderland?

Unregistere

Well-known member
ODIN '59 haalt middenvelder Og?r Kaya, tussentijds gestopt bij FC Rijnvogels, terug naar Heemskerk.

VVOG heeft Frank Hol aangetrokken. Komt van DOVO, maar heeft de laatste jaren nogal wat clubs versleten.

Bovenaan