Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
We kunnen wel wijzen naar andere verenigingen, maar ik denk dat Urk zo'n beetje de enige club is , in de 3 hoogste amateurniveau 's die het met eigen jongens doet. ( Maar ze verloren gisteren wel met 0-4 van het een klasse lager spelende en hier vaak genoemde SVZW ) .
Ook een club als Be Quick 1887 speelt regelmatig met merendeels spelers afkomstig van andere verenigingen .
En als je kijkt naar de 13 jongens die gisteren speelden bij ASWH , dan zie je ook maar 1 speler , de Blok, waar niet de naam van een andere vereniging achter staat. De andere 12 komen korter of iets langer geleden alle ook van andere verenigingen .
Ik krijg hier wel eens het idee dat een club alleen maar deugt wanneer deze speelt met 1 of meer jongens die ook bij de club in de A1 speelden. ( Waarbij het dan weer niet uitmaakt of die jongens bijv. als B-junior van een andere club gehaald zijn )

Ik geloof toch niet dat ik zeg dat het verkeerd is wat SteDoCo doet? Ik geef alleen aan dat ik het wel aardig vind dat er rond die club nog een soort verkeerd beeld hangt van een gezellig dorpsclubje dat min of meer per toeval gepromoveerd is, terwijl daar gewoon heel behoorlijke bedragen worden betaald. Van mij mogen ze dat doen hoor. De andere clubs uit de polder / omgeving van Hoornaar hadden er echter wel moeite mee, omdat die voorheen nog tegen hen speelden in de vierde, derde en tweede klasse en nu zijn ze ineens ver uit zicht.

Wij hebben inderdaad ook maar 1 echte Ambachter ?n ASWH'er in de gelederen, klopt. Dat die min of meer een basisplaats heeft afgedwongen en vaak speelt, vinden we alleen maar erg leuk. Overigens weet ik niet op welke site jij gekeken hebt, maar als daar staat dat Victor de Blok die betreffende speler is dan klopt daar maar weinig van. Komt van Sparta en begon met voetballen bij Nieuwenhoorn in zijn woonplaats Hellevoetsluis. Het is dus iemand anders.

We zouden er best meer willen hebben, maar de realiteit is anders. Het is nu eenmaal erg moeilijk om spelers vanuit de eigen opleiding helemaal klaar te stomen voor het niveau van de derde divisie. Misschien voor een club als ASWH zelfs wel onmogelijk. Maar goed, proberen kan altijd.
 

noordooster

Well-known member
Op voetbalnederland.nl staat bij staan bij de Blok alleen zijn leeftijd en de 2 jaren bij ASWH vermeld.
Maar dan kwam dus ook deze jongen elders vandaan.
Nagenoeg alle clubs in de hogere regionen van het amateurvoetbal halen spelers van andere clubs.
De kritiek die bepaalde clubs hier regelmatig krijgen vind ik niet altijd terecht.
 

SanMark.

Well-known member
We kunnen wel wijzen naar andere verenigingen, maar ik denk dat Urk zo'n beetje de enige club is , in de 3 hoogste amateurniveau 's die het met eigen jongens doet. ( Maar ze verloren gisteren wel met 0-4 van het een klasse lager spelende en hier vaak genoemde SVZW ) .
Ook een club als Be Quick 1887 speelt regelmatig met merendeels spelers afkomstig van andere verenigingen .
En als je kijkt naar de 13 jongens die gisteren speelden bij ASWH , dan zie je ook maar 1 speler , de Blok, waar niet de naam van een andere vereniging achter staat. De andere 12 komen korter of iets langer geleden alle ook van andere verenigingen .
Ik krijg hier wel eens het idee dat een club alleen maar deugt wanneer deze speelt met 1 of meer jongens die ook bij de club in de A1 speelden. ( Waarbij het dan weer niet uitmaakt of die jongens bijv. als B-junior van een andere club gehaald zijn )

De enige die het altijd over deugen heeft ben jij.
 

noordooster

Well-known member
Je komt direct alweer met ontzettend sterke argumenten.
Het wachten is weer op schelden, insinueren, zuigen enz. enz.
 

de waan

Well-known member
Nee, SanMark heeft gewoon gelijk. Ik heb helemaal geen waardeoordeel gegeven. De enige die er altijd van maakt dat wij vinden dat die clubs 'niet deugen' ben jij.
 

noordooster

Well-known member
Nee, SanMark heeft gewoon gelijk. Ik heb helemaal geen waardeoordeel gegeven. De enige die er altijd van maakt dat wij vinden dat die clubs 'niet deugen' ben jij.

Ik zou zeggen , lees er de opmerkingen over pak 'm beet SVZW, Stedoco en Harkemase Boys over na.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Ah jij weet het niet meer ?

Je leest weer niet goed.

Waar loop ik te zuigen ? Of denk je dat woord nu makkelijk te kunnen gebruiken na mijn volledig onterechte ban om mede die reden ?

Overigens dat je een ban kreeg omdat je loopt te zuigen kan ik begrijpen.
Ik vond voor je ban ook dat je dat regelmatig deed.
Bovendien heb ik regelmatig gemerkt dat je gaat schelden, insinueren, met ziektes gaat smijten en dat je bepaalde mensen gaat lopen zoeken.
Zeker wanneer je het met een mening niet eens bent en geen argumenten ( meer ) hebt.
Maar anderzijds heb je hier ook vele vriendjes, mede omdat je er ook goed in bent met bepaalde personen te slijmen.
 

SanMark.

Well-known member
Je leest weer niet goed.

Misschien moet jij het er wat duidelijker neerzetten.


Overigens dat je een ban kreeg omdat je loopt te zuigen kan ik begrijpen.
Ik vond voor je ban ook dat je dat regelmatig deed.

Uiteraard vind jij dat.
Bovendien heb ik regelmatig gemerkt dat je gaat schelden, insinueren, met ziektes gaat smijten en dat je bepaalde mensen gaat lopen zoeken.
Zeker wanneer je het met een mening niet eens bent en geen argumenten ( meer ) hebt.
Of je blijft natuurlijk tot in den treure dezelfde argumenten gebruiken. En totaal niet lezen met wat voor argumenten je mede posters komen. Ik heb van jou nog geen tekst gelezen waarin jij toegeeft dat je het verkeerd zag of dat jij je mening herziet omdat iemand anders het bij het rechte eind had.

Dat zegt al genoeg over jouw persoontje. Je zou een rasechte Fries kunnen zijn...

Maar anderzijds heb je hier ook vele vriendjes, mede omdat je er ook goed in bent met bepaalde personen te slijmen.

Je kunt veel over mij beweren maar slijmen ?????????
 

noordooster

Well-known member
Of je blijft natuurlijk tot in den treure dezelfde argumenten gebruiken. En totaal niet lezen met wat voor argumenten je mede posters komen. Ik heb van jou nog geen tekst gelezen waarin jij toegeeft dat je het verkeerd zag of dat jij je mening herziet omdat iemand anders het bij het rechte eind had.
Dat zegt al genoeg over jouw persoontje. Je zou een rasechte Fries kunnen zijn...
Dezelfde argumenten ? Het gebeurt op deze site nogal eens dat meerderen het niet met een mening van mij eens zijn en dat ik die dan allemaal een antwoord terug wil geven. Bovendien leest niet iedereen alles. Ik zie trouwens wel vaker mensen hun mening herhalen.
Maar ja, als het een mening is waar je het niet mee eens bent vind je het vast een stuk erger.
Ik ga alleen een mening herzien of toegeven dat ik fout zat als ik ervan overtuigd ben dat dat nodig is.
Ik kan je verklappen dat ik geen Fries ben maar wat ik hier de laatste dagen over gelezen heb vind ik bijzonder kinderachtig, een beetje puberaal.
En dat slijmen ? Ja, ik vind dat je er erg op kickt hier medestanders te krijgen via slijmen en " in de kont kroep'n ".
 
Bovenaan