Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Mwah, op 27 december heb ik dat ook al eens gevraagd. ;)

Maar niet direct aan Satyr, dus vooruit, die verdient wel een schouderklopje dan.

Jongeneel speelt volgens mij veelal centraal of net voor de verdediging.

Dat is dan denk ik vooral incidenteel geweest in de duels die jij van Kozakken Boys hebt gezien, want normaal gesproken is hij linksback of reserve. Al heeft Buijs dit seizoen achterin zo veel gewisseld dat vrijwel iedere verdediger al op meerdere plekken heeft gespeeld.

Zou overigens bij SteDoCo geen onlogische positie zijn.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Quick Boys heeft keeper Jesper Hogedoorn (31) aangetrokken. Hij komt van Kozakken Boys en moet volgend seizoen in Katwijk de strijd aangaan met Martijn de Zwart.
 

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys versterkt zich nog even voor de tweede helft van het seizoen. Giovialli Serbony, die bij VVSB werd weggestuurd, komt per direct naar de Middelmors. Ik verwacht dat Rijnsburg nog mee gaat spelen in de titelstrijd, zeker na deze aanwinst.
 

Unregistere

Well-known member
Jordi van der Laan per direct weg bij Lienden. Terug naar JVC Cuijk?

Volgens Voetbal op Zaterdag wel, maar of die het goed hebben?

SteDoCo heeft al linksback Kevin Patijn in de selectie. Onlangs trokken ze Bryan Jongeneel (Kozakken Boys) aan. Ook een linksback, maar wellicht komt die nog in aanmerking voor een centrale positie. En deze week kwam er met Ricardo Samoender (Scheveningen) een derde linksback naar Hoornaar... Samoender kwam er met Scheveningen niet uit en verlaat die club na ??n jaar dus weer. Goede speler, verrassende keuze wel.

SteDoCo is toch al weer flink aan het rammelen, want ook Morris van den Brink (MVV '28) en de clubloze spits Jair Balrak (ex-Capelle) komen volgend seizoen naar Hoornaar.

DVS '33 Ermelo haalt Dani?l van Warven terug van SC Cambuur. Scheen in het promotiejaar 2014/15 een van de beste spelers van DVS te zijn, dus lijkt mij wel een versterking.

De ervaren spits Joost Leonard gaat Rijnsburgse Boys na dit seizoen verlaten.
 

de waan

Well-known member
SteDoCo heeft al linksback Kevin Patijn in de selectie. Onlangs trokken ze Bryan Jongeneel (Kozakken Boys) aan. Ook een linksback, maar wellicht komt die nog in aanmerking voor een centrale positie. En deze week kwam er met Ricardo Samoender (Scheveningen) een derde linksback naar Hoornaar... Samoender kwam er met Scheveningen niet uit en verlaat die club na ??n jaar dus weer. Goede speler, verrassende keuze wel.

SteDoCo is toch al weer flink aan het rammelen, want ook Morris van den Brink (MVV '28) en de clubloze spits Jair Balrak (ex-Capelle) komen volgend seizoen naar Hoornaar.

Het SVZW van Giessenlanden. ;-)
 

Unregistere

Well-known member
Het SVZW van Giessenlanden. ;-)

Haha, ja, maar het mooie is dat dit buiten de regio minder bekend is en dat ze bijvoorbeeld bij Rijnmond reppen over een gezellig dorpsclubje met een goed beleid. Terwijl spelers daar gemiddeld denk ik inmiddels meer kunnen verdienen dan bij alle Rijnmond-clubs. Waarbij het beleid overigens ook weer niet verkeerd is, want ze gaven het geld in het verleden best slim uit, waardoor ze ook snel omhoog zijn geklommen.

Maar dat leverde wel scheve blikken op. Zeker in de beginjaren van de opmars, toen ze dus in de vierde, derde en tweede klasse speelden zeg maar, werden ze door de voormalige concurrentie uit de omgeving steevast 'Sterker Door Contanten' of 'SteDoeKoe' genoemd. :D
 

bqandy

Well-known member
Jordi van der Laan per direct weg bij Lienden. Terug naar JVC Cuijk?

De laatste keer dat ik vd Laan zag spelen was vorig seizoen bij Juliana'31 tegen Achilles 1894. Jordie was z'n beetje in zijn eentje verantwoordelijk voor de winst en het vrijwel zekere kampioenschap op dat moment. Desondanks zei Achilles trainer Theo ten Caat na die wedstrijd tegen me dat Jordie het in de 2e divisie bij Lienden waarschijnlijk niet zou redden.

Jammer dat Ten Caat gelijk gekregen heeft.
Supermentaliteit die Van der Laan. In principe toen de vedette van Juliana. Maar niks was hem te min. Meeverdedigen en sleuren en werken als het moest. En tot het einde blijven aanvallen om de score zo hoog mogelijk op te voeren.

Bij JVC gaat dat vast weer lukken. Goede zaak. Z'n speler hoort niet op de bank in de 2e divisie.
Had ik vd Laan al niet ergens op dit forum uitgeroepen als de beste speler van de hoofdklasse C afgelopen seizoen? Zo niet. Bij deze dan. :)
 

Unnekuukse

Active member
Kan het alleen maar met je eens zijn. Hij heeft het geprobeerd, maar 2e divisie is waarschijnlijk net iets te hoog gegrepen voor hem. Hopelijk vindt hij bij JVC Cuijk, de club waar hij werd opgeleid en waar hij twee seizoenen geleden dicht bij de definitieve doorbraak zat, zijn oude vorm terug.

De terugkeer van Jordie is een belangrijk signaal van JVC Cuijk. De club maakt serieus werk van het plan om weer een herkenbare Cuijkse club te worden. In de afgelopen weken zijn als eerste gesprekken gevoerd met alle eigen talenten. Zij hebben toegezegd te blijven. Gisteren kwam daar ook doelman Kanters bij. Vanaf nu wordt de selectie om deze jongens heen gebouwd. Wie weet komen er nog meer JVC'ers terug naar Cuijk...
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Haha, ja, maar het mooie is dat dit buiten de regio minder bekend is en dat ze bijvoorbeeld bij Rijnmond reppen over een gezellig dorpsclubje met een goed beleid. Terwijl spelers daar gemiddeld denk ik inmiddels meer kunnen verdienen dan bij alle Rijnmond-clubs. Waarbij het beleid overigens ook weer niet verkeerd is, want ze gaven het geld in het verleden best slim uit, waardoor ze ook snel omhoog zijn geklommen.

Maar dat leverde wel scheve blikken op. Zeker in de beginjaren van de opmars, toen ze dus in de vierde, derde en tweede klasse speelden zeg maar, werden ze door de voormalige concurrentie uit de omgeving steevast 'Sterker Door Contanten' of 'SteDoeKoe' genoemd. :D

We kunnen wel wijzen naar andere verenigingen, maar ik denk dat Urk zo'n beetje de enige club is , in de 3 hoogste amateurniveau 's die het met eigen jongens doet. ( Maar ze verloren gisteren wel met 0-4 van het een klasse lager spelende en hier vaak genoemde SVZW ) .
Ook een club als Be Quick 1887 speelt regelmatig met merendeels spelers afkomstig van andere verenigingen .
En als je kijkt naar de 13 jongens die gisteren speelden bij ASWH , dan zie je ook maar 1 speler , de Blok, waar niet de naam van een andere vereniging achter staat. De andere 12 komen korter of iets langer geleden alle ook van andere verenigingen .
Ik krijg hier wel eens het idee dat een club alleen maar deugt wanneer deze speelt met 1 of meer jongens die ook bij de club in de A1 speelden. ( Waarbij het dan weer niet uitmaakt of die jongens bijv. als B-junior van een andere club gehaald zijn )
 
Bovenaan