Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
SteDoCo trekt Bryan Jongeneel aan, een linksback die bij Kozakken Boys enigszins op het tweede plan is geraakt. Hij komt na dit seizoen naar Hoornaar. Goede speler, kan een prima vrije trap nemen.

de waan

Well-known member
Prima aanwinst lijkt me inderdaad. Ik heb hem dit seizoen toch al wel een paar keer in actie gezien.

de waan

Well-known member
@Satyr of een andere mod: willen jullie in de titel even Topklasse vervangen door 3e Divisie?

Unregistere

Well-known member
Het enige opmerkelijke vind ik dat ze met Kevin Patijn al een goede linksback hebben die ook blijft, maar goed, daar moet de nieuwe trainer maar iets op verzinnen.

Unregistere

Well-known member
Mwah, op 27 december heb ik dat ook al eens gevraagd. ;)

Maar niet direct aan Satyr, dus vooruit, die verdient wel een schouderklopje dan.

Jongeneel speelt volgens mij veelal centraal of net voor de verdediging.

Dat is dan denk ik vooral incidenteel geweest in de duels die jij van Kozakken Boys hebt gezien, want normaal gesproken is hij linksback of reserve. Al heeft Buijs dit seizoen achterin zo veel gewisseld dat vrijwel iedere verdediger al op meerdere plekken heeft gespeeld.

Zou overigens bij SteDoCo geen onlogische positie zijn.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Quick Boys heeft keeper Jesper Hogedoorn (31) aangetrokken. Hij komt van Kozakken Boys en moet volgend seizoen in Katwijk de strijd aangaan met Martijn de Zwart.

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys versterkt zich nog even voor de tweede helft van het seizoen. Giovialli Serbony, die bij VVSB werd weggestuurd, komt per direct naar de Middelmors. Ik verwacht dat Rijnsburg nog mee gaat spelen in de titelstrijd, zeker na deze aanwinst.

Unregistere

Well-known member
Jordi van der Laan per direct weg bij Lienden. Terug naar JVC Cuijk?

Volgens Voetbal op Zaterdag wel, maar of die het goed hebben?

SteDoCo heeft al linksback Kevin Patijn in de selectie. Onlangs trokken ze Bryan Jongeneel (Kozakken Boys) aan. Ook een linksback, maar wellicht komt die nog in aanmerking voor een centrale positie. En deze week kwam er met Ricardo Samoender (Scheveningen) een derde linksback naar Hoornaar... Samoender kwam er met Scheveningen niet uit en verlaat die club na ??n jaar dus weer. Goede speler, verrassende keuze wel.

SteDoCo is toch al weer flink aan het rammelen, want ook Morris van den Brink (MVV '28) en de clubloze spits Jair Balrak (ex-Capelle) komen volgend seizoen naar Hoornaar.

DVS '33 Ermelo haalt Dani?l van Warven terug van SC Cambuur. Scheen in het promotiejaar 2014/15 een van de beste spelers van DVS te zijn, dus lijkt mij wel een versterking.

De ervaren spits Joost Leonard gaat Rijnsburgse Boys na dit seizoen verlaten.

de waan

Well-known member
SteDoCo heeft al linksback Kevin Patijn in de selectie. Onlangs trokken ze Bryan Jongeneel (Kozakken Boys) aan. Ook een linksback, maar wellicht komt die nog in aanmerking voor een centrale positie. En deze week kwam er met Ricardo Samoender (Scheveningen) een derde linksback naar Hoornaar... Samoender kwam er met Scheveningen niet uit en verlaat die club na ??n jaar dus weer. Goede speler, verrassende keuze wel.

SteDoCo is toch al weer flink aan het rammelen, want ook Morris van den Brink (MVV '28) en de clubloze spits Jair Balrak (ex-Capelle) komen volgend seizoen naar Hoornaar.

Het SVZW van Giessenlanden. ;-)

Bovenaan