Transfernieuws Derde Divisie

germania

Member
Een oude bekende zal met onmiddellijke ingang terugkeren op Zuid: Derek de Bruijn. Derek heeft al een verleden bij De Treffers. In 2009, afkomstig uit de jeugd van NEC sloot hij aan bij onze A-junioren. Vrij snel daarna werd hij al opgenomen als 1e jaars A junior bij ons 1e elftal onder de toenmalige trainer Eus Marijnissen. Derek maakte vier seizoenen deel uit van onze eerste selectie. Ons laatste kampioenschap in 2010, onder trainer Johan de Kock, maakte Derek ook mee.

In 2013 verhuisde de nu 24-jarige Derek naar toenmalig hoofdklasser Germania om vervolgens in 2015 de overstap te maken naar VVA?71 in Achterberg, hoofdklasse zaterdag. Deze vereniging werd onlangs failliet verklaard wat betekent dat Derek zonder club kwam te zitten. De Treffers stelt alles in het werk om Derek zo snel mogelijk speelgerechtigd te krijgen.

De multifunctionele aanvallende middenvelder Derek is daarbij een zeer welkome versterking van onze selectie.

Derek, veel succes in je nieuwe periode op Zuid!
 

De Groene Scout

Well-known member
Doelman Melvin Koetsier is er na een half jaartje bij HHC al weer uit. Hij houdt niet van bank-zitten en vertrekt dus aan het einde van het seizoen alweer bij HHC. Hij gaat nu proberen om bij Excelsior'31 de eerste doelman te worden. Niet de 1e keer dat hij dacht 1e doelman te worden bij een Topklasser, maar uiteindelijk toch op de bank terecht kwam. Misschien overschat hij zichzelf wel.
 

noordooster

Well-known member
Doelman Melvin Koetsier is er na een half jaartje bij HHC al weer uit. Hij houdt niet van bank-zitten en vertrekt dus aan het einde van het seizoen alweer bij HHC. Hij gaat nu proberen om bij Excelsior'31 de eerste doelman te worden. Niet de 1e keer dat hij dacht 1e doelman te worden bij een Topklasser, maar uiteindelijk toch op de bank terecht kwam. Misschien overschat hij zichzelf wel.

In de wedstrijd tegen NEC liet hij zien goed te kunnen keepen.
Na de bekerwedstrijd tegen Berkum kreeg hij ook in de competitie een kans, ik dacht tegen Scheveningen.
Toen kreeg hij nogal knullig rood door hands te maken . Na die tijd en ervoor stond Sander Danes in het doel.
Die won uiteindelijk de strijd ook van Raymond Beukeveld , waarop deze vertrok naar WKE.
 

De Groene Scout

Well-known member
Na Derek de Bruijn (naar De Treffers) heeft een 2e speler van het failliete VVA'71 inmiddels een nieuwe club gevonden. Mourad Marbouh vertrekt per direct naar GVVV. Daar speelde hij in de jeugd ook al.
Schat in dat de spelers wel direct speelgerechtigd zijn.
 

germania

Member
Ik kwam dit bericht tegen op Facebook en heb het daarvan gehaald.
Ik ben niet om maar ga wel vaak bij De Treffers kijken, heeft alleen een geheel andere reden(sponsor activiteiten)
De laatste tijd kom ik daardoor nog maar weinig bij Germania(helaas)
 

Unregistere

Well-known member
Na Derek de Bruijn (naar De Treffers) heeft een 2e speler van het failliete VVA'71 inmiddels een nieuwe club gevonden. Mourad Marbouh vertrekt per direct naar GVVV. Daar speelde hij in de jeugd ook al.
Schat in dat de spelers wel direct speelgerechtigd zijn.

Jos Henken heeft ook al een nieuwe club, die gaat naar De Merino's. Iets meer in de marge dan die andere transfers, maar voor de volledigheid.
 

De Groene Scout

Well-known member
De Vogels zijn nog altijd in paniek. Eerst de trainerswissel en nu moet er een scorende speler bij.
Abderrahim Loukili traint vanaf vandaag mee. De snelle links buiten ging afgelopen zomer van FC Lienden nar NEC, maar komt weinig aan spelen toe.
Hij wil weg en De Vogls heeft een verzoek tot overschrijving ingediend bij de KNVB. Ik mag toch aannemen dat de KNVB hier geen toestemming aan verleend.
 

Unregistere

Well-known member
RVVH gaat binnenkort de vijfde nieuweling presenteren. Drie keer raden waar ze die weer vandaan plukken... :eek:mg:

En ze hebben het gisteravond dan maar op de site gezet. Robbert Olijfveld komt over van ASWH. Ik heb maar even gesolliciteerd bij RVVH als scout. Maak wel kans denk ik, want ik ben nog vaker op sportpark Schildman te vinden dan de scout die ze nu hebben. :duim:

Tegelijkertijd hebben de Ridderkerkers ook Ryan Santos St. Aubijn aangetrokken, een centrale verdediger van Zwaluwen.

Zwaluwen raakt nog een speler kwijt aan een topklasser. Vleugelspits Dimitri Gomes Almeida stapt namelijk over naar Barendrecht, waar hij wordt herenigd met trainer Adrie Poldervaart.
 

Unregistere

Well-known member
Daar kun je natuurlijk behoorlijk over discussi?ren. Zeker als er bepaalde afspraken bestaan tussen verenigingen... Maar goed, ik wens hem veel succes in Ridderkerk.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Zijn eerste echte klus? Volgens mij allen bij HBS en later Feyenoord met jeugd gewerkt, toch?
Dacht dat HansieHansie ook op het lijstje stond van HBS.
 

Unregistere

Well-known member
GVVV haalt doelman Kevin Rijnvis en topscorer Frank Tervoert van Sparta Nijkerk. Binnenkort zullen ze nog een aanvaller presenteren...
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden kan niet achter blijven met het oppikken van spelers van het failliete VVA'71. Ze nemen aanvaller Ruben Rip over.
 

Unregistere

Well-known member
GVVV haalt doelman Kevin Rijnvis en topscorer Frank Tervoert van Sparta Nijkerk. Binnenkort zullen ze nog een aanvaller presenteren...

Dagje later dus al. Robin Mulder verruilt ASWH voor GVVV.

FC Lienden heeft naast Ruben Rip (per direct zoals Groene al zei) ook Brayton Biekman aangetrokken. Hij komt vanaf de zomer. 37 inmiddels, maar nog fit als een hoentje. Momenteel speelt hij nog voor DFS.
 

de waan

Well-known member
Oei, jullie worden aardig "leeggeroofd" lijkt het. Niet fijn.

Hopelijk mag ik uit al die aanvallende versterkingen concluderen dat de interesse voor Rick Bouwmeister overgewaaid is.
 

noordooster

Well-known member
Dagje later dus al. Robin Mulder verruilt ASWH voor GVVV.

FC Lienden heeft naast Ruben Rip (per direct zoals Groene al zei) ook Brayton Biekman aangetrokken. Hij komt vanaf de zomer. 37 inmiddels, maar nog fit als een hoentje. Momenteel speelt hij nog voor DFS.

Is het met Mulder alleen een kwestie van geld ?
Of heeft hij het niet zo naar de zin bij ASWH of gaat het om de reisafstand ?
 
Bovenaan