Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
RVVH gaat binnenkort de vijfde nieuweling presenteren. Drie keer raden waar ze die weer vandaan plukken... :eek:mg:

En ze hebben het gisteravond dan maar op de site gezet. Robbert Olijfveld komt over van ASWH. Ik heb maar even gesolliciteerd bij RVVH als scout. Maak wel kans denk ik, want ik ben nog vaker op sportpark Schildman te vinden dan de scout die ze nu hebben. :duim:

Tegelijkertijd hebben de Ridderkerkers ook Ryan Santos St. Aubijn aangetrokken, een centrale verdediger van Zwaluwen.

Zwaluwen raakt nog een speler kwijt aan een topklasser. Vleugelspits Dimitri Gomes Almeida stapt namelijk over naar Barendrecht, waar hij wordt herenigd met trainer Adrie Poldervaart.

Unregistere

Well-known member
Daar kun je natuurlijk behoorlijk over discussi?ren. Zeker als er bepaalde afspraken bestaan tussen verenigingen... Maar goed, ik wens hem veel succes in Ridderkerk.

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Zijn eerste echte klus? Volgens mij allen bij HBS en later Feyenoord met jeugd gewerkt, toch?
Dacht dat HansieHansie ook op het lijstje stond van HBS.

Unregistere

Well-known member
GVVV haalt doelman Kevin Rijnvis en topscorer Frank Tervoert van Sparta Nijkerk. Binnenkort zullen ze nog een aanvaller presenteren...

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden kan niet achter blijven met het oppikken van spelers van het failliete VVA'71. Ze nemen aanvaller Ruben Rip over.

Unregistere

Well-known member
GVVV haalt doelman Kevin Rijnvis en topscorer Frank Tervoert van Sparta Nijkerk. Binnenkort zullen ze nog een aanvaller presenteren...

Dagje later dus al. Robin Mulder verruilt ASWH voor GVVV.

FC Lienden heeft naast Ruben Rip (per direct zoals Groene al zei) ook Brayton Biekman aangetrokken. Hij komt vanaf de zomer. 37 inmiddels, maar nog fit als een hoentje. Momenteel speelt hij nog voor DFS.

de waan

Well-known member
Oei, jullie worden aardig "leeggeroofd" lijkt het. Niet fijn.

Hopelijk mag ik uit al die aanvallende versterkingen concluderen dat de interesse voor Rick Bouwmeister overgewaaid is.

Unregistere

Well-known member
Mwah, op zich valt het 'leegroven' wel mee hoor. Een speler uit het 2e elftal en drie jongens die dit seizoen (vrijwel) nooit spelen en dus om sportieve redenen vertrekken. Dat snap ik wel. Bij de twee basisspelers (Olijfveld en Mulder) die hun vertrek hebben aangekondigd, zal het wel een rol spelen dat we de maximale bedragen omlaag hebben gebracht. Daardoor zullen er vast nog wel een paar gaan. Maar goed, er zijn ook al diverse spelers die hebben aangegeven te blijven en achter de schermen wordt al druk gesproken met potenti?le nieuwelingen. Dus ondanks het feit dat het budget iets minder is, verwacht ik nog steeds een selectie die mee kan doen in de top van de hoofdklasse. Bij Mulder gaat het trouwens ook om andere zaken, zoals de reisafstand. Snap ik wel. Hij woont in Utrecht, is toch best een stukje rijden elke keer. Zeker in de drukkere periode, want dan sta je ook dagelijks in de file. Overigens is het ook niet zo, zoals een site als www.topklasser.nl schreef, dat GVVV en RVVH nu voor een appel en een ei spelers van ons contracteren. Verre van zelfs.

FC Lisse heeft zich voor komend seizoen overigens ook versterkt. Martin van Eeuwijk komt terug. Hij speelt nu nog bij Rijnsburgse Boys. Bovendien komt ook spits Steven Olsthoorn over van Katwijk. Lennard95 kent hem wel. Lisse presenteerde in de persoon van Murat Onal ook een tussentijdse versterking. Onal komt van FK Kyran uit Kazachstan.

de waan

Well-known member
Ok?, dat was dan even mijn perceptie. Niet gek laten maken door andere clubs in ieder geval.

Unregistere

Well-known member
Ok?, dat was dan even mijn perceptie. Niet gek laten maken door andere clubs in ieder geval.

Doen we ook niet hoor. En kan het me wel voorstellen dat je dat gevoel kreeg, want de 'droge cijfers' waren tot voor kort ook gewoon 0 in en 6 uit.

Maar... inmiddels de eerste speler vastgelegd voor komend seizoen en die kan in dit topic, want hij komt van een topklasser. Stanley Husen verruilt Kozakken Boys voor ASWH en wordt bij ons dus weer herenigd met zijn oude trainer Jack van den Berg. Hij liet Husen destijds debuteren bij Barendrecht en werkte jaren met hem samen.

Daarnaast blijven Jesper van den Bosch, Shabir Isoufi en Jerry Tieleman bij ASWH, dus we hebben ook weer eens wat leuk nieuws te melden. :duim:

De Groene Scout

Well-known member
Hercules pikt er ook ??ntje op bij VVA'71. Het is verdediger Koen Oost, die ook al bij GVVV en FC Utrecht (jeugd) en FC Den Bosch speelde.

Unregistere

Well-known member
Nick Netten sluit weer aan bij SteDoCo. De verdediger, die ook voor FC Den Bosch en SC Genemuiden speelde, stopte voor aanvang van vorig seizoen vrij abrupt. Nu is hij dus weer terug. De komende periode wil hij conditioneel op niveau komen en dan is de bedoeling dat hij vanaf de voorbereiding weer voluit meedraait in Hoornaar. Of eerder, als dat lukt.

De Groene Scout

Well-known member
Raily Ignacio (de meest scorende spits in de Topklasse????) verhuist volgend seizoen van Rijnsburgse Boys naar de Kozakken Boys.
Kozakken boys wil dus direct serieus meedoen in de 2e divisie.

De Groene Scout

Well-known member
Joran Pot (middenvelder van Excelsior'31) speelt komend seizoen voor DVS'33.
Trainer Roeland ten Barge (vorig jaar nog Excelsior) zal hem wel hebben gepolst voor een overgang.

Bovenaan