Mwah, op zich valt het 'leegroven' wel mee hoor. Een speler uit het 2e elftal en drie jongens die dit seizoen (vrijwel) nooit spelen en dus om sportieve redenen vertrekken. Dat snap ik wel. Bij de twee basisspelers (Olijfveld en Mulder) die hun vertrek hebben aangekondigd, zal het wel een rol spelen dat we de maximale bedragen omlaag hebben gebracht. Daardoor zullen er vast nog wel een paar gaan. Maar goed, er zijn ook al diverse spelers die hebben aangegeven te blijven en achter de schermen wordt al druk gesproken met potenti?le nieuwelingen. Dus ondanks het feit dat het budget iets minder is, verwacht ik nog steeds een selectie die mee kan doen in de top van de hoofdklasse. Bij Mulder gaat het trouwens ook om andere zaken, zoals de reisafstand. Snap ik wel. Hij woont in Utrecht, is toch best een stukje rijden elke keer. Zeker in de drukkere periode, want dan sta je ook dagelijks in de file. Overigens is het ook niet zo, zoals een site als
www.topklasser.nl schreef, dat GVVV en RVVH nu voor een appel en een ei spelers van ons contracteren. Verre van zelfs.
FC Lisse heeft zich voor komend seizoen overigens ook versterkt. Martin van Eeuwijk komt terug. Hij speelt nu nog bij Rijnsburgse Boys. Bovendien komt ook spits Steven Olsthoorn over van Katwijk. Lennard95 kent hem wel. Lisse presenteerde in de persoon van Murat Onal ook een tussentijdse versterking. Onal komt van FK Kyran uit Kazachstan.