Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Mwah, op zich valt het 'leegroven' wel mee hoor. Een speler uit het 2e elftal en drie jongens die dit seizoen (vrijwel) nooit spelen en dus om sportieve redenen vertrekken. Dat snap ik wel. Bij de twee basisspelers (Olijfveld en Mulder) die hun vertrek hebben aangekondigd, zal het wel een rol spelen dat we de maximale bedragen omlaag hebben gebracht. Daardoor zullen er vast nog wel een paar gaan. Maar goed, er zijn ook al diverse spelers die hebben aangegeven te blijven en achter de schermen wordt al druk gesproken met potenti?le nieuwelingen. Dus ondanks het feit dat het budget iets minder is, verwacht ik nog steeds een selectie die mee kan doen in de top van de hoofdklasse. Bij Mulder gaat het trouwens ook om andere zaken, zoals de reisafstand. Snap ik wel. Hij woont in Utrecht, is toch best een stukje rijden elke keer. Zeker in de drukkere periode, want dan sta je ook dagelijks in de file. Overigens is het ook niet zo, zoals een site als www.topklasser.nl schreef, dat GVVV en RVVH nu voor een appel en een ei spelers van ons contracteren. Verre van zelfs.

FC Lisse heeft zich voor komend seizoen overigens ook versterkt. Martin van Eeuwijk komt terug. Hij speelt nu nog bij Rijnsburgse Boys. Bovendien komt ook spits Steven Olsthoorn over van Katwijk. Lennard95 kent hem wel. Lisse presenteerde in de persoon van Murat Onal ook een tussentijdse versterking. Onal komt van FK Kyran uit Kazachstan.
 

de waan

Well-known member
Ok?, dat was dan even mijn perceptie. Niet gek laten maken door andere clubs in ieder geval.
 

Unregistere

Well-known member
Ok?, dat was dan even mijn perceptie. Niet gek laten maken door andere clubs in ieder geval.

Doen we ook niet hoor. En kan het me wel voorstellen dat je dat gevoel kreeg, want de 'droge cijfers' waren tot voor kort ook gewoon 0 in en 6 uit.

Maar... inmiddels de eerste speler vastgelegd voor komend seizoen en die kan in dit topic, want hij komt van een topklasser. Stanley Husen verruilt Kozakken Boys voor ASWH en wordt bij ons dus weer herenigd met zijn oude trainer Jack van den Berg. Hij liet Husen destijds debuteren bij Barendrecht en werkte jaren met hem samen.

Daarnaast blijven Jesper van den Bosch, Shabir Isoufi en Jerry Tieleman bij ASWH, dus we hebben ook weer eens wat leuk nieuws te melden. :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
Hercules pikt er ook ??ntje op bij VVA'71. Het is verdediger Koen Oost, die ook al bij GVVV en FC Utrecht (jeugd) en FC Den Bosch speelde.
 

Unregistere

Well-known member
Nick Netten sluit weer aan bij SteDoCo. De verdediger, die ook voor FC Den Bosch en SC Genemuiden speelde, stopte voor aanvang van vorig seizoen vrij abrupt. Nu is hij dus weer terug. De komende periode wil hij conditioneel op niveau komen en dan is de bedoeling dat hij vanaf de voorbereiding weer voluit meedraait in Hoornaar. Of eerder, als dat lukt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Raily Ignacio (de meest scorende spits in de Topklasse????) verhuist volgend seizoen van Rijnsburgse Boys naar de Kozakken Boys.
Kozakken boys wil dus direct serieus meedoen in de 2e divisie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Joran Pot (middenvelder van Excelsior'31) speelt komend seizoen voor DVS'33.
Trainer Roeland ten Barge (vorig jaar nog Excelsior) zal hem wel hebben gepolst voor een overgang.
 

Unregistere

Well-known member
Ook Kozakken Boys versterkt zich wederom voor volgend seizoen. Sanny Monteiro komt over van Zwaluwen. Multifunctionele verdediger, die ook enkele jaren in de Jupiler League speelde namens FC Oss en ??n eredivisieduel namens Willem II achter zijn naam heeft.

De Werkendammers moeten wellicht wel vrezen voor een vertrek van rechtsback Juri?n Gaari, want die wordt gevolgd door NAC Breda. Al is het altijd de vraag of dat uiteindelijk concreet wordt.
 

noordooster

Well-known member
ONS Sneek heeft zich versterkt met Achuna van Drachtster Boys en met keeper Ramon Nijland van VKW .
Eerder werden , zoals al gemeld, Amels van Zeerobben en Strengholt van Be Quick 1887 al vastgelegd
 

noordooster

Well-known member
ONS Sneek heeft zich versterkt met Achuna van Drachtster Boys en met keeper Ramon Nijland van VKW .
Eerder werden , zoals al gemeld, Amels van Zeerobben en Strengholt van Be Quick 1887 al vastgelegd

Althans dat meldde de site van ONS vanochtend.
HHC meldt dat keeper Nijland op het laatste moment toch voor HHC heeft gekozen.
Bij ONS is men not amused.
 

de waan

Well-known member
Haha, altijd leuk. Elk jaar heb je wel een paar van die gevallen.

Hopelijk voor Nijland wordt het geen "Nick de Graafje".
 
Bovenaan