Topklasse zondag seizoen 2015/2016

de waan

Well-known member
Toch leuk dat ons eigen talentvolle Mocro uitgerekend bij Magreb zijn debuut mag maken in het eerste.

Afgelopen trouwens, 0-2.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Mooi we strijden weer volop mee om plek 7. UNA gelijk en JVC verloren. De eerst 6 lijken nu wel redelijk 'safe' voor de 2e divisie. Voor de nummer 7 plek lijke nu 3 kandidaten over te zijn; UNA, JVC Cuijk, HSC'21. Leuk; spannend!!!!

Weer mooi dat een 1e jaars A-speler het debuut mocht maken. Nummer 4 al dit jaar. :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
Knappe winst overigens van TEC in de topper uit bij De Treffers. De nieuwkomer gaat direct maar even voor de titel en zorgt ervoor dat de huizenhoge titelkandidaat weer terug moet in de wachtkamer.
 

de waan

Well-known member
De eerst 6 lijken nu wel redelijk 'safe' voor de 2e divisie.

Dat lijkt me wel erg voorbarig. Je hebt waarschijnlijk wel een punt of 45 nodig om safe te zijn.

Hoe dan ook, de komende twee weken kunnen we rustig afwachten wat de rest doet. En dan op 3 april naar Lienden, dat wordt een heel belangrijke. Ik ga toch maar overwegen om weer eens een uitwedstrijd te bezoeken.

@Unnekuukse: volgende week een tegenstander die ook niet echt lekker bezig is de laatste weken.
 

Unnekuukse

Active member
Knappe winst overigens van TEC in de topper uit bij De Treffers. De nieuwkomer gaat direct maar even voor de titel en zorgt ervoor dat de huizenhoge titelkandidaat weer terug moet in de wachtkamer.

Blijf ik de grootste verrassing van dit seizoen vinden. Niet de koppositie van TEC maar dat het zo indrukwekkend versterkte De Treffers voorlopig niet verder komt dan plek 6.
 

de waan

Well-known member
Ik vond TEC eigenlijk totaal geen bijzondere ploeg. Maar ja, ook wij hebben er twee keer van verloren, dus dat zal dan ook wel geen toeval zijn.
 

Unregistere

Well-known member
OJC zal met enige vreugde de winstpartijen van HSC '21 en EVV aanschouwd hebben. De strijd om het ontlopen van plek vijftien duurt dus ook voort.

Speelronde 23

EVV - SWZ Boso Sneek 2-0
HBS - Koninklijke HFC 0-2
FC Lienden - JVC Cuijk 2-1
Magreb '90 - HSC '21 0-2
De Treffers - TEC 1-2
UNA - AFC 2-2
VVSB - Hercules 3-0

STAND

1. TEC 21-41
2. Koninklijke HFC 22-41
3. FC Lienden 22-39
4. VVSB 21-37 (+19)
5. AFC 21-37 (+6)
6. De Treffers 21-36 (+17)
7. UNA 21-33
8. HSC '21 22-32
9. JVC Cuijk 21-31
10. EVV 21-25
11. Hercules 21-24
12. HBS 22-23
13. Magreb '90 21-16 (-18)
14. SWZ Boso Sneek 21-16 (-28)
15. OJC Rosmalen 20-13

WKE teruggetrokken uit de competitie
 

Sjorro

Active member
Dat klopt helemaal, we spelen op het moment niet zo goed als we zouden willen.

Het blijft huilen met de pet op!!!
Voetballend zeer matig, Black wordt hoofdzakelijk met lange, hoge ballen gezocht en dat is niet onze speelstijl........
 

Sjorro

Active member
Blijf ik de grootste verrassing van dit seizoen vinden. Niet de koppositie van TEC maar dat het zo indrukwekkend versterkte De Treffers voorlopig niet verder komt dan plek 6.

Volgende week spelen de twee zieke pati?nten tegen elkaar.
Ik persoonlijk vind TEC als koploper verrassender dan onze huidige plek 6.
 

germania

Member
TEC speelt gewoon heel simpel, lange ballen op de zeer snelle spitsen.
Echt voetballend vind ik HFC en AFC beter.
Treffers speelt momenteel het domste voetbal dat maar bestaat, hoge ballen op Black.
Iedere verdediger wint dat van de spits.
Op het moment dat Leemans mee naar voren gestuurd werd kwam er pas gevaar uit de hoge ballen.
En als alle spelers met zoveel passie zouden spelen als Leemans winnen ze ook deze wedstrijden.
Wel pech dat Smits de bal bij de 2-0 in de voeten van de spits van TEC speelt.
Een van de betere spelers van Treffers die vandaag een mindere dag had.
 
Prima middag voor VVSB. Een half uur lang had het moeite met Hercules maar na de 1-0 konden de Noordwijkerhouters gemakkelijk naar 3-0 uitlopen. Concurrenten UNA, AFC, JVC Cuijk en de Treffers leden puntverlies wat erg prettig is! Zaterdag naar Sneek!
 

Joost

Well-known member
EVV dikverdiend gewonnen van Sneek Wit Zwart als ik de trainer en de verslaggever mag geloven. Twee keer voorbereidend werk van Evelein en twee keer Paul Schroders die het afmaakte.

Sneek stond al snel met 10 man en mocht blij zijn dat EVV lang naliet het duel echt te beslissen.
 
Prima overwinning van VVSB op een verzwakt Sneek. Een doelpunt vlak voor rust (Tommy Bekooij) is natuurlijk altijd lekker. Legio kansen zijn er weer eens om zeep geholpen maar met 10 man (terechte rode kaart voor Jordy Zwart) werd de bevrijdende 0-2 toch gescoord. Nu nog maar 1 punt op de koploper en nagenoeg zeker van de Tweede Divisie!
 
Bovenaan