Topklasse zondag seizoen 2015/2016

germania

Member
Treffers wint in blessure tijd met 4-3 van JVC.
Echt spektakelstuk. eerst 0-2 JVC 1-2, 1-3 en dan dus nog 4-3.
Over de gehele wedstrijd gezien toch wel terecht.
Een zeer goede Coen maetsdorf gezien die de linksachter van JVC alle hoeken van het veld liet zien.
Vond de wissel van Arts om Reinieri eruit te halen niet slim.
Scheids had Eind van JVC al geel gegeven en na een schwalbe wilde hij weer geel trekken maar bedacht zich op laatste moment.
Wel goede scheids overigens.
 

Unnekuukse

Active member
Beschamende nederlaag voor JVC Cuijk.
Tien minuten voor tijd met 1-3 voor en dan nog met 4-3 verliezen. Waar waren in die tien minuten al die grote jongens die in de afgelopen weken via de krant kritiek op de trainer hadden?
Kijk vooral eens heel goed naar jezelf :hsv:
 

Joost

Well-known member
Net op L1 een stukje over EVV - TEC gehoord. TEC werd naar het schijnt helemaal weggespeeld maar EVV miste de mooiste kansen.
 

de waan

Well-known member
Net op L1 een stukje over EVV - TEC gehoord. TEC werd naar het schijnt helemaal weggespeeld maar EVV miste de mooiste kansen.

Het wordt nu wel erg ongeloofwaardig allemaal.

Wel uniek denk ik: EVV heeft nu de minste doelpunten voor ?n de minste doelpunten tegen.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Magreb '90 komt uiteindelijk toch ook minder uit de verf dan ik verwacht had. Vandaag ook weer verloren. OJC doet goede zaken onderin door te winnen bij HBS!

Speelronde 12

EVV - TEC 0-0
HBS - OJC Rosmalen 2-3
FC Lienden - AFC 3-2
Magreb '90 - Koninklijke HFC 1-3
De Treffers - JVC Cuijk 4-3
UNA - Hercules 4-2
VVSB - SWZ Boso Sneek 2-1
WKE - HSC '21 2-0

STAND

1. WKE 12-27
2. VVSB 12-21 (+10)
3. De Treffers 12-21 (+8)
4. AFC 12-20
5. Koninklijke HFC 12-19
6. UNA 12-18
7. TEC 12-17 (+2)
8. FC Lienden 12-17 (-1)
9. JVC Cuijk 12-16
10. HSC '21 12-15 (0)
11. Hercules 12-15 (-5)
12. EVV 12-14
13. OJC Rosmalen 12-13
14. Magreb '90 12-12
15. SWZ Boso Sneek 12-11
16. HBS 12-10
 

noordooster

Well-known member
Eveneens uniek: 12 keer op rij verliezen bij dezelfde tegenstander.

WKE verrast dit seizoen iedereen.
Niemand had op een gegeven moment gedacht dat spelers als Jongsma, Zimmerman , IJzerman en Holder enz. zouden blijven .
En de komst van Beukeveld , de Graaf en Junior Albertus bleek belangrijk.
De selectie is wel wat smal . Vandaag zat Holder de eerste van 5 wedstrijden schorsing uit. Tot nu toe heeft de club de schorsingen aardig kunnen opvangen.
Een echt groot probleem lijkt me het wegvallen van Jongsma in 2016.
 

Joost

Well-known member
Tja.. L1.. Volgens L1 wordt Roda ook altijd genaaid.

Volgens mij kun jij John Bannier helemaal niet verstaan dus hoe je daarbij komt...?

Ik zie op twitter overigens alleen maar het account van TEC dat iets plaatst en die zullen toch ook met oranje bril kijken?
 

Joost

Well-known member
De site van L1 is genuanceerder;

Hoewel de uitslag van 0-0 anders doet vermoeden, was de wedstrijd EVV-TEC zeer de moeite waard.

Beide topklassers legden uitstekend voetbal op de mat. De gasten uit Tiel hadden een serie prachtige combinaties in huis en waren duidelijk niet tevreden met een puntje. Ook EVV kreeg een aantal dotten van kansen.

Afwerking
Maar aan beide kanten was de afwerking bij vlagen tenenkrommend. Bij EVV miste Yael Heatubun een kwartier na rust een strafschop en in blessuretijd wisten de Echtenaren ook een vrije trap van Michele Zotti niet te verzilveren. De doelman van TEC had de bal niet klemvast, maar Remy Joosten profiteerde daar niet van. Zijn trap in de rebound ging voorlangs.

EVV bleef wel voor de zesde keer ongeslagen.
 

de waan

Well-known member
Dat komt al aardig overeen met het beeld dat uit het twitterverslag van TEC naar voren komt.
 

Sjorro

Active member
Beschamende nederlaag voor JVC Cuijk.
Tien minuten voor tijd met 1-3 voor en dan nog met 4-3 verliezen. Waar waren in die tien minuten al die grote jongens die in de afgelopen weken via de krant kritiek op de trainer hadden?
Kijk vooral eens heel goed naar jezelf :hsv:

Ik zag op de TV beelden Arno Arts bij de 2-0 voorsprong ook heel voorzichtig juichen en maakte daarbij ook niet echt deel uit van de groep. (tenminste zo kwam het op mij over)
 

Unnekuukse

Active member
Arno Arts is inderdaad niet zo uitbundig als eerder Hans Kraaij jr. Vind ik niet erg.
Wat mij betreft hoeft een trainer ook geen deel uit te maken van de groep. Integendeel zelfs, als je te veel vriendjes wordt met de spelersgroep kun je daar alleen maar last van krijgen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Potje FC Lienden - TEC is vanavond al vooruit gespeeld.
De wedstrijd eindigde in 1-0 voor Lienden door een treffer van van Hussen.
FC Lienden klimt steeds meer omhoog en is nu ook TEC voorbij op de ranglijst.
 
Bovenaan