Topklasse zondag seizoen 2015/2016

De Groene Scout

Well-known member
We kijken weer vooruit; speelronde 8:
Zaterdag 10 oktober 19.00 uur :
WKE - SWZ Boso Sneek

Zondag 11 oktober:
Kon. HFC - JVC Cuijk
HBS - AFC
De Treffers - UNA
HSC'21 - OJC Rosmalen
EVV - VVSB
FC Lienden - Hercules
Magreb'90 - TEC

In Emmen waren ze blijkbaar vergeten dat om 18.00 uur het andere Oranje ook nog een potje moet voetballen.
Geloof nooit dat je dat bewust op hetzelfde tijdstip plant, of er was echt iets heel bijzonders op zondag.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bleef heel lang 0-0, kort voor tijd kwam WKE op 1-0, maar een minuutje later werd het al weer 1-1. Albertus van WKE scoorde kort voor tijd nog een rode kaart en uit frustratie pakten ook Zimmerman en Jongsma nog hun 2e gele kaart. Ze eindigden dus met 8 man.
WKE laat dus 2 punten liggen in de strijd om de 1e periode en Sneek sprokkelt onderin er weer een puntje bij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik laat even een potje aan me voorbij gaan. Nog te druk met van alles en nog wat vandaag.
Toch nog even een HUP HSC vanuit Losser.
Klein half uurtje onderweg en nog 0-0
 

De Groene Scout

Well-known member
Volgende keer maar weer thuis blijven. HSC'21 wint met 2-1 van OJC en sluit aan bij de middenmoot.
Volgens de berichten ook een beter HSC'21.
Voor rust misten beide ploegen een penalty.
10 minuten voor tijd kwam HSC'21 op voorsprong via Cenk Uguz, maar kort voor tijd werd het weer gelijk.
In blessuretijd mocht HSC'21 het nogmaals proberen vanaf 11 meter. Dit keer wel raak via Bas ter Hogt. :duim:

@SanMark: Bert Oldenburger is volgens mij al jaren de vast PR-man van WKE.
 

Unregistere

Well-known member
Speelronde 8

EVV - VVSB 1-0
HBS - AFC 3-1
HSC '21 - OJC Rosmalen 2-1
Koninklijke HFC - JVC Cuijk 4-0
FC Lienden - Hercules 1-1
Magreb '90 - TEC 0-1
De Treffers - UNA 3-1
WKE - SWZ Boso Sneek 1-1

STAND

1. AFC 8-16 (+6)
2. TEC 8-16 (+5)
3. WKE 8-15
4. UNA 8-14 (+6)
5. Hercules 8-14 (+4)
6. VVSB 8-13
7. FC Lienden 8-12
8. Koninklijke HFC 8-10 (+2)
9. JVC Cuijk 8-10 (-5)
10. HSC '21 8-9 (+1)
11. De Treffers 8-9 (-3)
12. EVV 8-8 (-1)
13. Magreb '90 8-8 (-4, 12 goals voor)
14. OJC Rosmalen 8-8 (-4, 7 goals voor)
15. SWZ Boso Sneek 8-8 (-7)
16. HBS 8-7
 

de waan

Well-known member
Zo dat is goed gesproken. Heeft hij ook nog een functie binnen WKE of is hij alleen ' reporter ' ?

Hij zat wel een hele tijd in het bestuur, maar tegenwoordig niet meer. Wat al vrij bijzonder was, omdat hij niet van het kamp komt.

Sympathieke vent is het. Zat ooit trouwens ook op de voorloper van dit forum. En mooi dat hij nooit een blad voor de mond neemt.
 

de waan

Well-known member
HSC'21 - OJC Rosmalen was een tenenkrommend potje met gelukkig toch nog een goede afloop. Een handvol gigakansen gemist, kort voor tijd dan toch eindelijk voor komen en het dan ook nog weer uit handen geven tegen een wel erg armoedige tegenstander. Uiteindelijk dan toch nog de 2-1 uit een wat lucky strafschop.

De twee gemiste strafschoppen uit de eerste helft (voor beide teams ??n) waren allebei discutabel.

Winst was echt wel nodig, want bij een gelijkspel waren we nu gedeeld laatste geweest.

Niels was snel met de beelden vandaag (en enthousiast bij de doelpunten :))

 

de waan

Well-known member
De Treffers-UNA lijkt me ook rijp voor een onderzoekje naar matchfixing. Allemachtig, wat een belachelijke doelpunten.

 

SanMark.

Well-known member
Hij zat wel een hele tijd in het bestuur, maar tegenwoordig niet meer. Wat al vrij bijzonder was, omdat hij niet van het kamp komt.

Sympathieke vent is het. Zat ooit trouwens ook op de voorloper van dit forum. En mooi dat hij nooit een blad voor de mond neemt.

Ondanks drie rode kaarten maakt hij door dit verslag een mooi statement als club zijnde. Toch nog positieve reclame voor de club op deze manier.

Lijkt me niet dat hij trailer trash was dan want die maakt hier meer spelfouten dan ik.
 
Bovenaan