Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

Unregistere

Well-known member
Zo, dat is zeker een verrassende naam. Wat moet zo'n man in hemelsnaam bij Hoek?

Vroeg ik me ook af. Maar er zijn altijd veel Belgen bij Hoek. Spelers, trainers, stafleden, TC-leden, sponsors. Misschien iemand die een connectie met hem heeft uit de tijd dat hij in Belgi? trainde?
 

Unregistere

Well-known member
Ja, het zou mij ook verbazen. Daarom denk ik dat De Wolf het wordt, tenzij de afstand hem toch te gortig is.
 

De Groene Scout

Well-known member
7 gespeeld 6 punten; tja dat kan natuurlijk niet voor het grote GVVV dat mee moet doen om de bovenste plaatsen.
Dus is Erik Assink er maar uitgegooid.
 

Keyser S?ze

New member
Ik las afgelopen week al in de Veenendaalse Krant dat de supporters zich begonnen te roeren. Dus was het inderdaad een kwestie van tijd.
 

Unregistere

Well-known member
Hij heeft toch overwegend goed gepresteerd met de club. Ze naar de topklasse gebracht en daar de eerste jaren fantastisch meegedraaid. Maar ja, zo gaan die dingen op het moment dat het minder gaat.

Misschien iets voor De Wolf, als die niet al rond is met Hoek? Of Langerak.
 

Jozsef

New member
Oude tijden herleven. In de hoofdklasse namen we ook vaak punten mee vanuit de bollenstreek.
 

Unregistere

Well-known member
SteDoCo verliest, GVVV, DVS '33 Ermelo en FC Lisse ook. Die teams blijven dus in de penarie. Geen shockeffect in Veenendaal dus na het ontslag van Assink.

Barendrecht gaf in de derby met Capelle een 2-0 voorsprong weg. Eindstand 2-2.

Morgen de rangen en standen.
 

Unregistere

Well-known member
Speelronde 7

Barendrecht - Capelle 2-2
GVVV - RVVH 0-2
HHC Hardenberg - SteDoCo 3-1
Katwijk - Excelsior Maassluis 0-0
Kozakken Boys - DVS '33 Ermelo 2-0
FC Lisse - Spakenburg 2-3
ONS Boso Sneek - Rijnsburgse Boys 2-2
IJsselmeervogels - Scheveningen 1-2

STAND

1. Kozakken Boys 8-17 (+10)
2. Spakenburg 8-17 (+9)
3. Katwijk 8-15
4. Barendrecht 8-13 (+7)
5. Rijnsburgse Boys 8-13 (+4)
6. HHC Hardenberg 8-13 (+3)
7. IJsselmeervogels 8-13 (+2)
8. RVVH 8-13 (+1)
9. Scheveningen 7-9
10. Capelle 8-9
11. ONS Boso Sneek 8-8
12. Excelsior Maassluis 8-7
13. FC Lisse 7-6
14. GVVV 8-6 (-5)
15. DVS '33 Ermelo 8-6 (-9)
16. SteDoCo 8-3

Topscorers:

1. Sherwin Grot (Kozakken Boys) 7
2. Raily Ignacio (Rijnsburgse Boys) 6
=. Marciano Mengerink (Katwijk) 6
=. Yum? Ramos (ONS Boso Sneek) 6
5. Kees (Pier) Tol (Spakenburg) 5

Spakenburg_KeesTol.jpg

Goalgetter Kees (Pier) Tol toonde weer eens zijn waarde voor Spakenburg door twee keer te scoren tegen FC Lisse
 

Unregistere

Well-known member
Michel Langerak is een van de drie kandidaten voor de vacante trainerspositie bij GVVV. Ben benieuwd of hij het ook daadwerkelijk wordt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Maar die de Wolf is er dus wel goed in. Opnieuw instappen bij een club die veel verliest en direct winnen.
GVVV won uit met 1-2 bij Scheveningen.
Verder een opvallende winst van SteDeCo thuis tegen De Vogels.
Spakenburg won wel heel eenvoudig van Sneek met 8-1 en profiteert goed van het puntverlies van Kozakken Boys, Katwijk en RBB.
 
Bovenaan