Unregistere
Well-known member
En het kort geding dient op 24 augustus, twee dagen na de competitiestart. Afwachten dus. Franken mag tegen Kozakken Boys in elk geval niet op de bank zitten, maar de vraag is wie er dan wel zit...
Ik zou toch zweren dat ik ook een vooruitblik met Excelsior Maassluis had gezien, maar ik kan hem niet terugvinden.
Aaah, dat was hem. Gelukkig maar, begon al aan mezelf te twijfelen.
EDIT: 11,5 minuut gelul, dat trek ik niet.
Eerste duels zijn gespeeld. Toch wel enkele opvallende uitslagen.
3-0 nederlaag van Spakenburg uit bij RBB zal toch wel aankomen denk ik. Verder gaat ook Kozakken Boys direct het eerste duel al onderuit.
RVVH mocht niet klagen tegen Kozakken Boys begreep ik, maar scoorde vervolgens zelf en dan weet je dat het lastig wordt tegen de Ridderkerkers. Na rust rood voor Quentin Jakoba (KB) en daarna de 2-0. Sensationeel begin voor RVVH!
Heerlijke start van de Topklasse gisteren! Erg gezellige sfeer en natuurlijk een mooi resultaat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wat laat binnenkwam en het eerste wat ik zeg was de openingsgoal van RVVH. In de tweede helft keurig uitgespeeld en 3 punten is een mooie start in de Topklasse.
Valt wel mee, hoor. Voor de rust probeerde Kozakken Boys te stormen, maar na de rust was het niet meer dan een briesje. Ik heb nooit gedacht dat de overwinning in gevaar zou komen.
Alleen IJsselmeervogels is nog zonder puntverlies. Ze wonnen in Katwijk van de mannen van Lennard!
3de helft was beter.