Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

De Groene Scout

Well-known member
Lees net dat de supporters van de Vogels zich even niet konden beheersen en na de nederlaag even verhaal gingen halen bij de spelers en trainer. Frans Adelaar en ook zijn aanwezige dochter hebben klappen gekregen. Triest volk is het toch ook in die visserdorpen.
 

Unregistere

Well-known member
Maar die de Wolf is er dus wel goed in. Opnieuw instappen bij een club die veel verliest en direct winnen.
GVVV won uit met 1-2 bij Scheveningen.
Verder een opvallende winst van SteDeCo thuis tegen De Vogels.
Spakenburg won wel heel eenvoudig van Sneek met 8-1 en profiteert goed van het puntverlies van Kozakken Boys, Katwijk en RBB.

De Wolf zat nog niet op de bank vandaag. ;)

Verder inderdaad een opvallend incident bij IJsselmeervogels. Het bestuur heeft al een verklaring afgelegd op de website:

In de rust en na afloop van de wedstrijd SteDoCo ? IJsselmeervogels hebben een aantal toeschouwers zich in verbaal en fysiek opzicht misdragen naar spelers en staf. De komende dagen zal het bestuur gedegen onderzoek doen naar de gebeurtenissen, de betrokkenen en getuigen horen, beschikbare beelden bekijken en op basis van dat onderzoek maatregelen treffen tegen de daders. Het bestuur van IJsselmeervogels wil zich nadrukkelijk distanti?ren van de gebeurtenissen en biedt zijn verontschuldigingen aan de betrokkenen aan.

Ben benieuwd of Adelaar zelf nog wel wil blijven nu.
 

de waan

Well-known member
Gaat lekker daar, laatst ook al bij Spakenburg. Zo krijgen we volgend jaar nog combiregelingen in de tweede divisie,
 

gevegt

Well-known member
Lees net dat de supporters van de Vogels zich even niet konden beheersen en na de nederlaag even verhaal gingen halen bij de spelers en trainer. Frans Adelaar en ook zijn aanwezige dochter hebben klappen gekregen. Triest volk is het toch ook in die visserdorpen.
Wat een volslagen idioten daar.

Hopelijk doet de KNVB ook iets.
 

Unregistere

Well-known member
Speelronde 9

Barendrecht - Kozakken Boys 1-0
Capelle - FC Lisse 4-2
DVS '33 Ermelo - RVVH 3-1
Excelsior Maassluis - HHC Hardenberg 2-1
Rijnsburgse Boys - Katwijk 2-2
Scheveningen - GVVV 1-2
Spakenburg - ONS Boso Sneek 8-1
SteDoCo - IJsselmeervogels 2-1

STAND

1. Spakenburg 9-20
2. Kozakken Boys 9-17
3. Katwijk 9-16 (+11)
4. Barendrecht 9-16 (+8)
5. Rijnsburgse Boys 9-14
6. HHC Hardenberg 9-13 (+2)
7. IJsselmeervogels 9-13 (+1)
8. RVVH 9-13 (-1)
9. Capelle 9-12
10. Excelsior Maassluis 9-10
11. Scheveningen 8-9
12. GVVV 9-9 (-4)
13. DVS '33 Ermelo 9-9 (-7)
14. ONS Boso Sneek 9-8
15. FC Lisse 8-6
16. SteDoCo 9-6

Topscorers:

1. Sherwin Grot (Kozakken Boys) 7
=. Raily Ignacio (Rijnsburgse Boys) 7
=. Yum? Ramos (ONS Boso Sneek) 7
4. Marciano Mengerink (Katwijk) 6
=. Kees (Pier) Tol (Spakenburg) 6

Capelle_JordaoPattinama.jpg

Jordao Pattinama scoorde twee keer voor Capelle, dat thuis van FC Lisse won
 

Unregistere

Well-known member
Wat een volslagen idioten daar.

Hopelijk doet de KNVB ook iets.

Schijnt dat het bestuur in een lastige situatie zit. Onder de aanstichters zou zich onder andere de trainer van het zesde bevinden.

Adelaar heeft laten weten niet op te stappen, maar de spelers zouden nu weer met een staking dreigen.
 

Unregistere

Well-known member
Het inhaalduel Scheveningen - FC Lisse eindigde vanmiddag in 1-1. Daar schieten beide teams eigenlijk vrij weinig mee op.

Inhaalduel

Scheveningen - FC Lisse 1-1

STAND

1. Spakenburg 9-20
2. Kozakken Boys 9-17
3. Katwijk 9-16 (+11)
4. Barendrecht 9-16 (+8)
5. Rijnsburgse Boys 9-14
6. HHC Hardenberg 9-13 (+2)
7. IJsselmeervogels 9-13 (+1)
8. RVVH 9-13 (-1)
9. Capelle 9-12
10. Scheveningen 9-10 (-3)
11. Excelsior Maassluis 9-10 (-6)
12. GVVV 9-9 (-4)
13. DVS '33 Ermelo 9-9 (-7)
14. ONS Boso Sneek 9-8
15. FC Lisse 9-7
16. SteDoCo 9-6

Topscorers:

1. Sherwin Grot (Kozakken Boys) 7
=. Raily Ignacio (Rijnsburgse Boys) 7
=. Yum? Ramos (ONS Boso Sneek) 7
4. Marciano Mengerink (Katwijk) 6
=. Kees (Pier) Tol (Spakenburg) 6
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
De topper Katwijk - Spakenburg eindigt gelijk. Kozakken Boys en Barendrecht winnen beide wel. Kruipt dus weer mooi in elkaar.
De rest achter deze 4 lijkt voorlopig even af te haken.
Onderin wordt het steeds zorgwekkender voor FC Lisse, nu SteDeCo ook steeds vaker punten begint te pakken en na de overwinning van vandaag zelfs de laatste plaats heeft verlaten.
 

Batigoal

Well-known member
Opwindende pot voetbal daarnet gezien tussen RVVH-SteDeCo, waarbij wij helaas maar wel terecht aan het kortste eind trokken. Het begon al lekker met een vrije trap die door Ali Yilmaz werd binnengeschoten door de bezoekers. Yilmaz is op een vervelende manier weg gegaan bij RVVH en liet dat blijken door na zijn goal te lopen provoceren bij de dugout van RVVH. De vlam sloeg al gauw in de pan en na een kwartier was het raak met een massaal opstootje met twee rode kaarten en twee gele kaarten (keurig verdeeld over beide clubs) tot gevolg. Ali Yilmaz zocht echter de hele eerste helft de confrontatie en is uiteindelijk vroeg in de tweede helft door zijn trainer naar de kant gehaald.

Sportief gezien mocht RVVH blij zijn dat het slechts 0-2 achterstond bij rust want met name verdedigend werden er kinderlijke fouten gemaakt. Na rust kwam RVVH echter vlammend uit de kleedkamer en onder meer ge?nspireerd door de ingebrachte Marwin Richard stond het na tien minuten alweer keurig 2-2. RVVH verzuimde echter in het restant nog echt aan te zetten voor de 3e goal, met als gevolg dat SteDeCo vlak voor tijd alsnog de winnende binnenschoot. Erg zuur puntverlies. RVVH eindigde trouwens nog met 9 man uiteindelijk.

Wel complimenten voor Julian Agatowski die met de week beter lijkt te worden. Ik zie niet vaak een voetballer in RVVH-shirt waarvan ik denk dat die een niveau hoger aankan, maar in zijn geval zou ik er niet gek van opkijken. Hij is dit seizoen in bloedvorm.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Agatowski is een prima voetballer inderdaad. Vond ik vorig seizoen al steeds de beste man als ik RVVH zag. En dan te bedenken dat die jongen alles met slechts ??n oog doet. Petje af hoor!

Wat deed Yilmaz precies? Niet netjes waarschijnlijk, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen in zijn geval.
 

Batigoal

Well-known member
Agatowski is een prima voetballer inderdaad. Vond ik vorig seizoen al steeds de beste man als ik RVVH zag. En dan te bedenken dat die jongen alles met slechts ??n oog doet. Petje af hoor!

Wat deed Yilmaz precies? Niet netjes waarschijnlijk, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen in zijn geval.

Hij stak geloof ik zijn vuist op richting Kayis en tegelijk schreeuwde hij van alles en nog wat. En gedurende de eerste helft bleven ze richting elkaar dingen roepen. Het was ook niet handig dat Yilmaz als linksbuiten dicht bij de dugout van RVVH speelde.
 

Unregistere

Well-known member
Hij stak geloof ik zijn vuist op richting Kayis en tegelijk schreeuwde hij van alles en nog wat. En gedurende de eerste helft bleven ze richting elkaar dingen roepen. Het was ook niet handig dat Yilmaz als linksbuiten dicht bij de dugout van RVVH speelde.

Okee, valt nog mee dan dus. Nou ja, voor hem in elk geval een mooi persoonlijk succesje en zoete wraak zo. Hij zal denk ik wel naar die pot toegeleefd hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Speelronde 10

GVVV - Barendrecht 0-1
HHC Hardenberg - Scheveningen 1-1
Katwijk - Spakenburg 1-1
Kozakken Boys - Rijnsburgse Boys 3-0
FC Lisse - Excelsior Maassluis 0-1
ONS Boso Sneek - DVS '33 Ermelo 1-1
RVVH - SteDoCo 2-3
IJsselmeervogels - Capelle 0-0

STAND

1. Spakenburg 10-21
2. Kozakken Boys 10-20
3. Barendrecht 10-19
4. Katwijk 10-17
5. HHC Hardenberg 10-14 (+2)
6. Rijnsburgse Boys 10-14 (+1, 19 goals voor)
7. IJsselmeervogels 10-14 (+1, 11 goals voor)
8. Capelle 10-13 (0)
9. RVVH 10-13 (-2)
10. Excelsior Maassluis 10-13 (-5)
11. Scheveningen 10-11
12. DVS '33 Ermelo 10-10
13. GVVV 10-9 (-5)
14. ONS Boso Sneek 10-9 (-10)
15. SteDoCo 10-9 (-14)
16. FC Lisse 10-7

Topscorers:

1. Sherwin Grot (Kozakken Boys) 7
=. Raily Ignacio (Rijnsburgse Boys) 7
=. Marciano Mengerink (Katwijk) 7
=. Yum? Ramos (ONS Boso Sneek) 7
5. Kees (Pier) Tol (Spakenburg) 6

SteDoCo_AliYilmaz.jpg

SteDoCo won mede door een goal van Ali Yilmaz van zijn oude club RVVH
 

De Groene Scout

Well-known member
Verrassende nederlaag van nummer 3 Barendrecht tegen de nummer laatst FC Lisse. De nummers 1 en 2 wonnen wel en hebben nu een gaatje met de subtop/middenmoot geslagen. Onderin deed ONS Sneek goede zaken door van Capelle te winnen. Middenmoot en onderste regionen lopen ook mooi in elkaar over. Voortdurend stuivertje wisselen wie de rode lantaarn mag hebben.
 

Jozsef

New member
Barendrecht stond vlak voor tijd nog voor. Ongelooflijk. Capelle ook weer rampzalig, en Maassluis vergeet te winnen. (bron: Radio Rijnmond)
 

Unregistere

Well-known member
Barendrecht stond vlak voor tijd nog voor. Ongelooflijk. Capelle ook weer rampzalig, en Maassluis vergeet te winnen. (bron: Radio Rijnmond)

Wat heet... In de 88e minuut de 1-1, in de 90e minuut weer 2-1 voor Barendrecht en vervolgens in de 91e en 92e minuut de 2-2 en 2-3. Kozakken Boys won wel knap van Katwijk.

En Scheveningen profiteerde optimaal van een snelle rode kaart voor SteDoCo-speler Shelton Martis, al in de zesde minuut.

Wat IJsselmeervogels allemaal doet... Ongekend hoor, zo'n dik verlies bij DVS '33 Ermelo!

Speelronde 11

Barendrecht - FC Lisse 2-3
Capelle - ONS Boso Sneek 0-2
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels 4-0
Excelsior Maassluis - RVVH 0-0
Kozakken Boys - Katwijk 2-1
Rijnsburgse Boys - HHC Hardenberg 1-2
Scheveningen - SteDoCo 4-0
Spakenburg - GVVV 5-1

STAND

1. Spakenburg 11-24
2. Kozakken Boys 11-23
3. Barendrecht 11-19
4. Katwijk 11-17 (+10)
5. HHC Hardenberg 11-17 (+3)
6. Scheveningen 11-14 (+1)
7. Rijnsburgse Boys 11-14 (0)
8. RVVH 11-14 (-2)
9. IJsselmeervogels 11-14 (-3)
10. Excelsior Maassluis 11-14 (-5)
11. Capelle 11-13 (-2)
12. DVS '33 Ermelo 11-13 (-3)
13. ONS Boso Sneek 11-12
14. FC Lisse 11-10
15. GVVV 11-9 (-9)
16. SteDoCo 11-9 (-18)

Topscorers:

1. Sherwin Grot (Kozakken Boys) 8
=. Raily Ignacio (Rijnsburgse Boys) 8
=. Marciano Mengerink (Katwijk) 8
4. Yum? Ramos (ONS Boso Sneek) 7
=. Kees (Pier) Tol (Spakenburg) 7

Spakenburg_DannyvandenMeiracker.jpg

Danny van den Meiracker maakte er twee voor Spakenburg tegen GVVV en tilde zijn persoonlijke totaal naar zes goals
 
Bovenaan