Creatieve taalvernieuwers, al zit er soms ook wel een mindere worp tussen. Maar over het algemeen vind ik het erg interessant.
Hehe....Taalvernieuwers... mg:
Ook fan van Treble dan? Die brabbelen ook in een niet bestaand taaltje.
Wiwa
Ikki, flikki, ikki, kikki
Uhu-um, G?
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Ballin' ookal was mamma altijd wappie
Maar een goed begin is maar de helft
De tweede helft, maar ikke hoef geen helft
Wiwwelien was elf, ik deed alles zelf
Ik ging zelf naar school, nu kom ik zelf op tv
En ik lach in mezelf want de sletten ik breng
Nou kijk ze kijken, dus blijf kijken
Alle dikzakken willen op me lijken
Maar broeder, vergeet dat ding
Stap opzij, ze wil een handtekening
Precies...Inderdaad een verrijking voor onze taal, dat DJVT.
Als Rapper Tjo-Tjo het doet, lacht heel Nederland zich de ballen uit de broek, maar doet DJVT het, dan is het opeens geniaal en zijn het zelfs taalvernieuwers.
Dat boek gewoon eens halen in de bibliotheek of via internet binnen halen. :duim:
Mwah, ik pas. We gaan hier niet uit komen, vrees ik.
En ik vind de Dire Straits dan weer geweldig. Private Investigations zo. Een van hun mooiste.
Inderdaad een verrijking voor onze taal, dat DJVT.
Als Rapper Tjo-Tjo het doet, lacht heel Nederland zich de ballen uit de broek, maar doet DJVT het, dan is het opeens geniaal en zijn het zelfs taalvernieuwers.
Muziek is soms net voetbal.Maakt ??n of ander simpel caf?bandje uit Schubbekutteveen een heel moeilijk nummer dan lacht heel Nederland zich de ballen uit de broek, maakt Queen het dan komt het op ??n in de Top 2000 en is het een klassieker.
Muziek is soms net voetbal.
Klopt, ook bij voetbal heb je er een hoop die er helemaal niks van begrijpen.
HahahaKlopt en die noemen we PSV-ers.
Klopt en die noemen we PSV-ers.
Sinds Jamel weer zuipt is hij weer onze oude topgoserT.
Ik denk dat ie met terugwerkende kracht verliefd is op zijn oud-lerares Duits.Jamel is op dreef de laatste dag van het jaar :rumcolaa: