Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Ik ga ook naar de super, dat is het enige rustmoment dat ik de hele fucking week heb. Ik maak er dan ook echt een moment van elke keer.
 

Batigoal

Well-known member
Ah, ik zie dat dit topic afgelopen nacht definitief een ouwelullen-topic is geworden. Tot 2 uur ouwehoeren over neuken; je zou denken dat de ouwe lullen zelfs niets meer voor elkaar spelen.

OT: Ben benieuwd wanneer het volgende topnummer van De Jeugd Van Tegenwoordig voorbij komt. :duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hou toch op. Jij kunt niet de stap maken naar nieuwe muziek en blijft hangen bij de helden van ooit en gebruikt dat als 1 op 1 vergelijking met nu. Ik vind Boudewijn de Groot en De Jeugd beide niks, maar ze kunnen beide echt wel muziek maken. Het is een beetje sneu om 'godzijdank geen DJVT' te typen, omdat je er geen reet van begrijpt. Muziek evolueert, van oude mannen met pseudogeneuzel, naar petjesjeugd met een lokaal spraakgebrek. Maar goed, Top 2000, dat zijn ongeveer 1998 nummers die lekker veilig aan schoonmoeder gegeven kunnen worden :duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben het anders wel met JMD eens dat DJVT godzijdank niet meer voorbij komt. Dat heeft niets te maken met blijven hangen bij helden van ooit, maar met het feit dat DJVT ontzettend slecht is. Ik kan in zo'n beetje elk genre van muziek wel artiesten en bands waarderen. Maar soms heb je gewoon iets wat gewoon echt niet kan.

Nu Coldplay met Yellow. Ik heb niks met Coldplay en al helemaal niet met het nummer Yellow. Maar mij zal je nooit horen zeggen dat die band slecht is.
 

JMD

Well-known member
Ik ben het anders wel met JMD eens dat DJVT godzijdank niet meer voorbij komt. Dat heeft niets te maken met blijven hangen bij helden van ooit, maar met het feit dat DJVT ontzettend slecht is. Ik kan in zo'n beetje elk genre van muziek wel artiesten en bands waarderen. Maar soms heb je gewoon iets wat gewoon echt niet kan.

Nu Coldplay met Yellow. Ik heb niks met Coldplay en al helemaal niet met het nummer Yellow. Maar mij zal je nooit horen zeggen dat die band slecht is.
100% mee eens

Nu Metallica. Heb er helemaal niks mee, zal het zelf nooit aanzetten, maar dit is daarom niet slecht.
 

Maasveld

Well-known member
Sterrenstof heeft een leuk deuntje, maar verder vind ik ze ook niet echt interessant. Ik heb te weinig verstand van muziek om te kunnen oordelen of ze goed of slecht zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan