Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

Joost

Well-known member
Rowwen Heze vind ik dan weer erg goed.

Dit nummer van Elbow is ook erg goed, nog geen twee jaar oud maar wel een nummer dat perfect in de lijst past.
 

JMD

Well-known member
Ja en dit is echt de allerslechtste plaat die ze gemaakt hebben.

En dat wil bij Blof wat zeggen.... Ik vind ze zo verschrikkelijk... Alleen 'Aan de kust' vind ik gaan en dat 'duet' met de Counting Crows.
 

Unregistere

Well-known member
DC Lewis, wie had zo'n plaat nog in de top 2000 verwacht.

Mwah, in het topic over 'De piramide' in de amateursectie kom ik toch een paar potenti?le DC Lewis-stemmers tegen hoor!

En dat wil bij Blof wat zeggen.... Ik vind ze zo verschrikkelijk... Alleen 'Aan de kust' vind ik gaan en dat 'duet' met de Counting Crows.

Bij Bl?f vind ik het altijd vooral irritant dat ze met allemaal vage po?zie uiteindelijk altijd weer uitkomen op seks in de duinen aan de Zeeuwse kust, waar de liefde van de lust telkens weer dreigt te verliezen.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
En dat wil bij Blof wat zeggen.... Ik vind ze zo verschrikkelijk... Alleen 'Aan de kust' vind ik gaan en dat 'duet' met de Counting Crows.

Holiday in Spain is wat mij betreft dan weer het allerslechtste nummer van Blof, inclusief die hele CD Umoja.
 

JMD

Well-known member
Bij Bl?f vind ik het altijd vooral irritant dat ze met allemaal vage po?zie uiteindelijk altijd weer uitkomen op seks in de duinen aan de Zeeuwse kust, waar de liefde van de lust telkens weer dreigt te verliezen.

Quote van het jaar... :)
 

Mario

Well-known member
Frank Sinatra, dat vind ik echt verschrikkelijk.

Uit de tijd van mijn ouders. Niet mijn smaak, maar wel veel kwaliteit natuurlijk.
Een grootheid in zijn generatie.

Die vind ik best goed. Ik hoorde net Rowen H?ze, dat vind ik echt een originele kutband, net zoals Bl?f trouwens.

Al die Nederlandse bandjes als Blof en Rowan Heze heb ik niet veel mee ... vreemde en onverstaanbare teksten. Normaal is ook niet echt mijn ding, al kan je daar nog wel om lachen ... die nemen zichzelf niet zo serieus.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Uncertain Smile. Ik weet wel wanneer ik de radio aanzet. :duim:

Inclusief onnavolgbare pianosolo van Jools Holland.
 

gevegt

Well-known member
Komt Dio nog een keer langs? Die heb ik namelijk een keer ontmoet en dat is toen niet onopgemerkt voorbij gegaan.
 
Bovenaan