Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

erka

Well-known member
Mooi dat de Pink Floyd nummers weer wat gestegen zijn in de top 20. Ik heb er niet op gestemd, maar ik ga ze wel steeds meer waarderen. Volgend jaar wellicht wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi dat de Pink Floyd nummers weer wat gestegen zijn in de top 20. Ik heb er niet op gestemd, maar ik ga ze wel steeds meer waarderen. Volgend jaar wellicht wel.

Bijna al hun nummers zijn gestegen ja. Ook mijn keuze, High Hopes, wint 134 plaatsen. Goede zaak inderdaad.
 

De Wolf

Well-known member
Op oudejaarsavond twee keer hetzelfde nummer tussen zes een negen. Eerst Disturbed en daarna het origineel van S&G
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op oudejaarsavond twee keer hetzelfde nummer tussen zes een negen. Eerst Disturbed en daarna het origineel van S&G

Ik ben groot liefhebber van het origineel, maar Disturbed heeft wel echt een waanzinnig mooie cover gemaakt. De tekst is nog steeds erg actueel. En de stem van David Draiman geeft het nummer wel een extra dimensie. Toch heb ik ook dit jaar weer op het origineel gestemd.
 

Bonehead

Well-known member
Net even heerlijk zitten meebl?ren met Cliff Richard & The Young Ones. Zit daar zo'n noobje van een DJ waar nooit iemand gehoord heeft deze klassieker af te kraken. Wat een cultuurbarbaar:hsv:
 

Mario

Well-known member
Net even heerlijk zitten meebl?ren met Cliff Richard & The Young Ones. Zit daar zo'n noobje van een DJ waar nooit iemand gehoord heeft deze klassieker af te kraken. Wat een cultuurbarbaar:hsv:

Afschaffen die DJ's bij dit soort lijsten, totaal overbodig.
 

JMD

Well-known member
Afschaffen die DJ's bij dit soort lijsten, totaal overbodig.

Ze alleen laten zeggen welke nummers er gedraaid zijn (of nog draaien), eventueel een berichtje van een luisteraar voorlezen, maar voor de rest de mening voor je houden inderdaad...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sowieso wel triest hoor als DJ om je mening over een plaat te geven. Duizenden mensen hebben gestemd om zo'n liedje, stemmen speciaal voor dat liedje op dat radiostation af en dan ga jij het even af zitten kraken. Ik zou zeggen, log dan even in op de voetbalkantine en geef daar je mening.
 

erka

Well-known member
Oke, volgend jaar ga ik No Sleep Till Brooklyn van de Beastie Boys echt in mijn lijst zetten :rumcolaa:
 

Bonehead

Well-known member
Haha geweldig he, gevegt. De buren zullen net gedacht dat er iemand vermoord werd hier.

Fight For Your Right is helaas al geweest. Die vond ik nog beter.

Om Intergalactic kan ik wel gaan slapen en volgt later het geweldige Sabotage nog
 

gevegt

Well-known member
Haha geweldig he, gevegt. De buren zullen net gedacht dat er iemand vermoord werd hier.

Fight For Your Right is helaas al geweest. Die vond ik nog beter.

Om Intergalactic kan ik wel gaan slapen en volgt later het geweldige Sabotage nog

Het was een geweldige band die veel soorten muziek keihard samenbracht.
 
Bovenaan