Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

zwammy

Well-known member
Slaapplaats al geregeld al. Kan ik altijd @erka vragen want dat is een relaxte kerel..

Dus bij deze erka. 23 Juni mini meeting met mij en Miramarc. Dat negertje van de feyenoord meeting gaat ook mee 👍
 

erka

Well-known member
Slaapplaats heb ik niet in de aanbieding, maar biertje uiteraard altijd goed!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Slaapplaats al geregeld al. Kan ik altijd @erka vragen want dat is een relaxte kerel..

Dus bij deze erka. 23 Juni mini meeting met mij en Miramarc. Dat negertje van de feyenoord meeting gaat ook mee

Je zal eens een keer zelf je bier halen. Luie donder. Maar GnR, gaaf heren. Zat ook weer te genieten van November Rain.
 

Maasveld

Well-known member
Pink Floyd klinkt met de jaren steeds mooier in mijn oren.
Het is ook nooit mijn kopje thee geweest, tot Wish you were here werd gedraaid op de begrafenis van de veel te vroeg overleden vader van een goede vriendin. Die kwam wel even binnen.
 

Maasveld

Well-known member
3 dagen van te voren is wel erg vroeg he
Klopt, het plan is echter om er wel een lekker lang weekend van te maken met ook nog een paar daagjes Aberdeen vantevoren. Of even afwachten of er dan wellicht al conference league is. Er zijn connecties met Motherwell, dat zou helemaal ideaal zijn als die dan moeten spelen.
 

Makanaky

Well-known member
Ik heb óók geen slaapplaats in de aanbieding. Kut GnR, kan die roos al horen krijsen vanop het balkon.
 
Bovenaan