Miramar
Well-known member
Ook jaAbu toch ook wel?
Ook jaAbu toch ook wel?
Slaapplaats al geregeld al. Kan ik altijd @erka vragen want dat is een relaxte kerel..
Dus bij deze erka. 23 Juni mini meeting met mij en Miramarc. Dat negertje van de feyenoord meeting gaat ook mee
Goddank is er nog steeds een moment om te pissen en bier te halen.Pink Floyd klinkt met de jaren steeds mooier in mijn oren.
Slaapplaats heb ik niet in de aanbieding, maar biertje uiteraard altijd goed!
Oeh, die is verleidelijk zeg. Ga alleen 26 juni al naar Liam Gallagher op Hampden Park, ik denk dus dat ik de 23ste al in Schotland zit.23 Juni
Het is ook nooit mijn kopje thee geweest, tot Wish you were here werd gedraaid op de begrafenis van de veel te vroeg overleden vader van een goede vriendin. Die kwam wel even binnen.Pink Floyd klinkt met de jaren steeds mooier in mijn oren.
Klopt, het plan is echter om er wel een lekker lang weekend van te maken met ook nog een paar daagjes Aberdeen vantevoren. Of even afwachten of er dan wellicht al conference league is. Er zijn connecties met Motherwell, dat zou helemaal ideaal zijn als die dan moeten spelen.3 dagen van te voren is wel erg vroeg he
Waarvoor?460 per kaartje. Nog niet misschien
Smells like teen spirit stond op mijn stemlijst….Oh en dan nu thunderstruck en Smells like teen spirit. Wat zal jmd balen van de lijst.
Niet hun beste nummer, maar wel iconisch. 1991 was sowieso een mooi muziekjaar.Smells like teen spirit stond op mijn stemlijst….
Mannenkoor Karrespoor had de op een na meest verkochte single in 19911991 was sowieso een mooi muziekjaar.
Mooi man.Mannenkoor Karrespoor had de op een na meest verkochte single in 1991
Gnr kaartenWaarvoor?
Klopt. Ik zat in militaire dienst... al die nummers uit 91 standje keihard door de slaapzalen.Mannenkoor Karrespoor had de op een na meest verkochte single in 1991
Gordon ook?Klopt. Ik zat in militaire dienst... al die nummers uit 91 standje keihard door de slaapzalen.