Ga je naar Groningen gnr live?Elke keer als ik sweet child o mine hoor denk ik dat dat het mooiste nummer van gnr is en dat november Rain wel meevalt. Als ik dan net met tranen in m'n ogen november Rain luister weet ik dat het gewoon niet kan. Welke muziek er nog in de toekomst word gemaakt, wat ik nog gemist heb in m'n leven. Voor mij blijft november Rain het mooiste nummer ooit, het raakt me zo hard.
Beste wensen eenieder en laten. We hopen dat 2022 een stuk mooier word
Nou, inderdaad ik luister nu sinds oktober iedere dag alles van Pink Floyd en van Meddle tot The Division Bell.... heerlijkPink Floyd klinkt met de jaren steeds mooier in mijn oren.
23 JuniWanneer is dat?
23 Juni
Ik heb al kaarten. Mijn ouders wonen nog daar in de regio en we gaan met de neven en nichten mini reünie plus logeren in Grunn.Ga ik even Vastleggen, ga je mee?
Leuk zo'n reünie met alleen maar mannen.Ik heb al kaarten. Mijn ouders wonen nog daar in de regio en we gaan met de neven en nichten mini reünie plus logeren in Grunn.
Dei binn nait van de verkeerde kaant...Leuk zo'n reünie met alleen maar mannen.
Ik heb al kaarten. Mijn ouders wonen nog daar in de regio en we gaan met de neven en nichten mini reünie plus logeren in Grunn.
Bier drinken doe je met mannenLeuk zo'n reünie met alleen maar mannen.
Keurig. Doen we.Mooi, tegen die tijd even nummers uitwisselen, pakken we een pilske samen. Net kaarten geregeld.
Wel nog even een slaapplaats regelen bij 1 van de nichten in Groningen.Mooi, tegen die tijd even nummers uitwisselen, pakken we een pilske samen. Net kaarten geregeld.
Erka is thuis denk ikWel nog even een slaapplaats regelen bij 1 van de nichten in Groningen.
Abu toch ook wel?Erka is thuis denk ik