Fregge
Well-known member
Dan zou je solidair moeten zijn en ook Michael Jackson er uit gooienHebben Ali B en Marco Borsato nog een plekje in deze woke tentoonstelling?
Dan zou je solidair moeten zijn en ook Michael Jackson er uit gooienHebben Ali B en Marco Borsato nog een plekje in deze woke tentoonstelling?
Het blijft nog steeds een extreem linkse organisatie hoor!!1!Eerlijk gezegd valt dat me mee.
Toch iets te negatief over de NPO geweest.
Valt op zich mee. Je ziet dat de tijd al genoeg is voor sommige nummers. Vooral doorsnee '80s nummers onderin de lijst zijn daar nu het slachtoffer van.Er moet tegenwoordig echt heel wat gebeuren wil een nummer er niet in komen. Zelfs De Bankzitters hebben drie noteringen.
Gelukkig geldt dat ook voor hits van nu. Daar zie je vaak na het eerste jaar al een flinke daling. Wel mooi dat de lijst niet meer zo standaard is als 'vroeger'Valt op zich mee. Je ziet dat de tijd al genoeg is voor sommige nummers. Vooral doorsnee '80s nummers onderin de lijst zijn daar nu het slachtoffer van.
Zelfs een grootheid als James Brown is slachtoffer.Valt op zich mee. Je ziet dat de tijd al genoeg is voor sommige nummers. Vooral doorsnee '80s nummers onderin de lijst zijn daar nu het slachtoffer van.
Het is een aanwinst dat er niet alleen maar boomers op stemmen. Ik heb ook niets met de bankzitters. Van mij mogen ze ook daar blijven in plaats van op te treden. Maar als dat de muziek van de jeugd is. Dan is het toch goed zo?Gelukkig geldt dat ook voor hits van nu. Daar zie je vaak na het eerste jaar al een flinke daling. Wel mooi dat de lijst niet meer zo standaard is als 'vroeger'
Prachtig nummerMan man man oceaan in de top 40. Echt hoor, dat is wel erg zonde.
Maar er zijn uitzonderingen. Iron Sky van Paolo Nutini kwam na een jaar binnen en blijft keurig tussen plek 51 en 100 staan.Gelukkig geldt dat ook voor hits van nu. Daar zie je vaak na het eerste jaar al een flinke daling. Wel mooi dat de lijst niet meer zo standaard is als 'vroeger'
Dat zeker, maar plaats 32 is wel een beetje te hoogPrachtig nummer
Zeker, maar goede nummers blijven dan ook gewoon hangen.Maar er zijn uitzonderingen. Iron Sky van Paolo Nutini kwam na een jaar binnen en blijft keurig tussen plek 51 en 100 staan.