Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

• Heerenveen

Stemmen: 9 60,0%
  • Feyenoord

Stemmen: 6 40,0%

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Voetbal-Coach

Administrator
Als het men in Rotterdam toch niet zoveel kan schelen, zet je toch lekker een paar spelers van de Beloften of A1 in de basis. Die kunnen lekker vrij spelen en hebben geen blaam bij dit slechte seizoen.

Max

Administrator
Forumleiding
Als het men in Rotterdam toch niet zoveel kan schelen, zet je toch lekker een paar spelers van de Beloften of A1 in de basis. Die kunnen lekker vrij spelen en hebben geen blaam bij dit slechte seizoen.

Iedere Feyenoord supporter vindt de playoffs kut, maar het is een minderheid die het onbelangrijk vindt hoop ik. Het is essentieel dat we weer Europees voetbal halen.

Verder heeft Feyenoord niet echt een Beloften groep. De laatste wedstrijd van het seizoen is de A1 opgetreden als Jong Feyenoord en die veegde de kampioen Jong Vitesse van de mat met 3-0.

Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Natuurlijk moeten we voor Europees voetbal gaan. Neemt niet weg dat ik de schijt heb aan die play-offs. Altijd gehad ook. Nu helemaal als je ziet hoe wij erin beland zijn.

Maar het mogelijk ontbreken van Immers en Manu is geen slecht nieuws. Dat vijzelt de kwaliteiten en onze kansen wat op.

Max

Administrator
Forumleiding
Manu als invaller kan nog wel eens het verschil maken met zijn gerommel. Immers normaal passeren bij Feyenoord of ook maar wisselen bestaat niet, dus dan is een lichte blessure inderdaad geen slecht nieuws.

fr-keff

Active member
Kan jij dat echt?
Ik heb weleens geprobeerd om m'n vriendin 'tegemoed' te komen door een nietszeggende wedstrijd over te slaan. Kan je vertellen dat ik om de twee minuten op mijn telefoon aan het kijken was.

Gek genoeg wint Feyenoord altijd ruim als ik niet kijk. Vorig seizoen nog met 2-5... En wel eens met 0-4.

Fabian

Active member
Zeg keff... ik voel een Rezakloensje aan komen.

Jij kijkt gewoon nooit meer naar Feyenoord. En Rezakloens emigreert gewoon naar het buitenland.

Ik reserveer alvast een plekje op de Coolsingel. Dank mannen!

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar dit duel.

Beide ploegen spelen al 4/5 duels uiterst belabberd. Heerenveen is in trainingskamp gegaan en vele spelers kampten met pijntjes.

Ik hoop dat iedereen fit is en blijft, dan maken we een goede kans. Het is in ieder geval op voorhand wel een big game. Dat is leuk.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zou wel een grote verrassing zijn als hij speelt. Ik kan de laatste invalbeurt mij al niet meer herinneren.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik mag toch hopen dat Van Bronckhorst afstapt van middenvelders als buitenspelers gebruiken. Verder is Manu geblesseerd en een twijfelgeval. Dan hou je op zich niet veel concurrentie meer over voor Bilal.

Miramar

Well-known member
Kansloze avond 4-0 of meer. Een positieve score zou een ander licht werpen op de heren voetballers.

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens het AD blijven Nelom en Kazim gewoon in de basis staan.

Max

Administrator
Forumleiding
Toetje met verschillende smaken: SC Heerenveen - Feyenoord

Toetje met verschillende smaken: SC Heerenveen - Feyenoord

Na het wegvallen van Immers moet er natuurlijk ook wel iets worden gewijzigd en Manu is ook niet beschikbaar.

Bovenaan