Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

  • Heerenveen

    Stemmen: 9 60,0%
  • Feyenoord

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Zijn er nog mensen die donderdag gaan en vooraf een biertje willen drinken? Of een cola :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komende donderdag hebben we Feyenoord scheidsrechter Makkelie en zondag hebben we SC Heerenveen vriend Blom.

Feyenoord traint vandaag en morgen achter gesloten deuren. SC Heerenveen is naar de Veluwe op trainingskamp. Lodeweges gaat beelden van Feyenoord bekijken. Lijkt me nu wel lastiger voorbereiden voor Lodeweges nu je niet echt weet wat de idee?n van Van Bronckhorst zijn. De opstelling van Rutten kon je wel redelijk inschatten.

Daarnaast zal SC Heerenveen in principe favoriet zijn. Ondanks die met vijf punten uit de laatste vijf wedstrijden ook niet uitzonderlijk goed hebben gepresteerd.
 

Fabian

Active member
Ik zit in het theater... ik hoor de uitslag wel na afloop. Hoef ik me ook niet te ergeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zit zonder gelul vanaf zeven uur in zo'n escape room opgesloten. Als ik het lang genoeg rek, dan is de wedstrijd afgelopen als ik er uit kom.
 

Eresd?g?

Banned
Over twee wedstrijden zal Feyenoord dit wel redden verwacht ik. Als Kazim maar niet opgesteld wordt... Kan Pelle anders niet voor paar potjes terugkomen? ;-)
 

Pascallovic

Well-known member
Het Feyenoord van de laatste weken gaat dit nooit redden. Er zal echt een ploeg met een andere mentaliteit moeten staan, willen ze een kans maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het Feyenoord van de laatste weken gaat dit nooit redden. Er zal echt een ploeg met een andere mentaliteit moeten staan, willen ze een kans maken.

Een andere ploeg met een andere speelwijze met een andere mentaliteit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat weten we nou eigenlijk van Van Bronckhorst van wat hij wel en niet is?
 

Jozsef

New member
Niet veel, maar ik kan zijn persoonlijkheid wel redelijk doorgronden.
Ik hoop oprecht dat ik 't fout ziet, maar hij had lekker in juli moeten beginnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding

Mag ook wel een keer. Door die schijt veldwachters liep ik een speciale gratis avondopenstelling bij het Rijksmuseum op maandag mis inclusief after fuif.

Maar goed, voor hetzelfde geld worden we donderdag met 3-0 afgedroogd en heb ik geen excuus meer voor mezelf om over te slaan.



Het is al belachelijk genoeg dat hij een wedstrijd is geschorst.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik zit in het theater... ik hoor de uitslag wel na afloop. Hoef ik me ook niet te ergeren.
Kan jij dat echt?
Ik heb weleens geprobeerd om m'n vriendin 'tegemoed' te komen door een nietszeggende wedstrijd over te slaan. Kan je vertellen dat ik om de twee minuten op mijn telefoon aan het kijken was.


Snap daarnaast niet zo goed dat mensen het niet zo erg vinden om niet Europees te spelen. Als topclub moet je dit toch altiid willen, kosten wat het kost? Hoe kut het seizoen ook was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De vorige keer SC Heerenveen - Feyenoord had ik het vergeten in de agenda te zetten en had ik er geen rekening mee gehouden, omdat het doordeweeks was. Zat ik in de bioscoop en stond hij aan op mijn telefoon. Uitgezet toen het duidelijk was dat Feyenoord weer eens ging verliezen.

Zoals wel bekend is Feyenoord erg goed in de playoffs:

NU.nl zei:
Feyenoord boekte slechtste resultaten in historie play-offs

Feyenoord heeft de slechtste resultaten geboekt van alle vijftien clubs die sinds 2006 deelnamen aan de play-offs om Europese tickets.
Aan de zes wedstrijden die de Rotterdammers afwerkten in de climax van het seizoen hielden ze slechts ??n punt over, hetgeen neerkomt op een gemiddelde van 0,17 punt per duel.

In 2006 greep Feyenoord door nederlagen tegen Ajax naast een startbewijs voor de voorronde van de Champions League, in 2007 bleek FC Groningen te sterk in de play-offs om een UEFA Cup-ticket en in 2009 ging het voor Feyenoord mis tegen NAC Breda in de Europa League-play-offs.

Ook Sparta (0,50), Roda JC (0,58), RKC Waalwijk (0,83) en NAC Breda (0,92) zitten onder het gemiddelde van ??n punt per wedstrijd, waarbij aangetekend dat Sparta slechts twee duels afwerkte in de play-offs om Europese tickets.

ADO Den Haag heeft met een moyenne van 2,25 punten per duel het beste gepresteerd in de play-offs. Dat dankt de residentieclub volledig aan de succesvolle campagne van 2011, toen ADO Den Haag een Europa League-ticket veroverde.

Ajax (2,08) en NEC (1,81) presteerden ook naar behoren in het 'toetje' van het seizoen. In 2008 wonnen de Nijmegenaren zelfs alle zes de wedstrijden in de play-offs.

Immers en Manu schijnen overigens twijfelgevallen te zijn voor de wedstrijd van donderdag.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan