Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

• Heerenveen

Stemmen: 9 60,0%
  • Feyenoord

Stemmen: 6 40,0%

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Veel balverlies, duels verliezen. Het is niet de Clasie geweest van de rest van het seizoen. Met name tegen Go Ahead Eagles en Willem II was het erg slecht.

Fabian

Active member
Veel balverlies, duels verliezen. Het is niet de Clasie geweest van de rest van het seizoen. Met name tegen Go Ahead Eagles en Willem II was het erg slecht.

Ja, maar als iedereen verzaakt, is het ook lastig voor Clasie. En dan nog vond ik hem beter dan wat er om hem heen stond. Dus om specifiek naar hem te wijzen, gaat mij te ver. Het elftal heeft gefaald, niet een speler specifiek. Ik heb niet het idee dat Clasie opzettelijk een minder niveau haalt. Het is lastig als iedere bal die in de aanval terecht komt net zo goed weer snel terug komt.

Hetzelfde geldt voor de verdediging. Als het elftal niet functioneert, wordt ook de druk voor een Van Beek teveel. Het moet een geheel zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, maar als iedereen verzaakt, is het ook lastig voor Clasie. En dan nog vond ik hem beter dan wat er om hem heen stond. Dus om specifiek naar hem te wijzen, gaat mij te ver. Het elftal heeft gefaald, niet een speler specifiek. Ik heb niet het idee dat Clasie opzettelijk een minder niveau haalt.

Het zal gerust niet opzettelijk zijn. Als je overigens de minst slechte Feyenoorder moet aanwijzen van de laatste vijf wedstrijden is dat Van Beek. Tegen Vitesse en PEC Zwolle werd het pas minder met Van Beek.

Fabian

Active member
Het zal gerust niet opzettelijk zijn. Als je overigens de minst slechte Feyenoorder moet aanwijzen van de laatste vijf wedstrijden is dat Van Beek. Tegen Vitesse en PEC Zwolle werd het pas minder met Van Beek.

Ik vond Karsdorp wel overeind blijven. Nu een rottig einde voor die jongen. Die rode kaart was overdreven.

Maar goed, ik vond Clasie niet op zijn top de laatste wedstrijden, maar ik vind jouw oordeel wel erg hard wat dat betreft.

De Wolf

Well-known member
Kwalitatief had het gewoon tweede kunnen worden. Alleen na Az was het verbouwen ineens weg.

Reza

Member
Ik moet helemaal niets! Reza kan toch zelf wel de grens overstappen? Zo moeilijk is het niet met dat Schengen-verdrag.

Ik was zaterdag in Belgie. In de ardennen. vrienden uit Limburg wilde afgelopen zondag eigenlijk naar Aachen gaan. Ik wou perse Feyenoord volgen in Nederland. Maar ja toeval bestaat toch niet? :)

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Zo is dat. Maar ik neem aan dat ik de reiskosten kan declareren.

Max

Administrator
Forumleiding
Mag hopen van niet, maar het zou mij niets verbazen als hij wel speelt.

Max

Administrator
Forumleiding
Mij kan het gestolen worden. Kan Willem II onze plek niet gewoon in nemen?

Je zou verwachten dat men na de Europese campagne wel de waarde zou zien van Europees voetbal. Blijken er gewoon nog steeds genoeg supporters te zijn die het prima vinden als we een jaartje overslaan.

De Wolf

Well-known member
Ik ben wel een beetje klaar met dit seizoen. Dan maar geen Europees. Hebben de heertjes genoeg kansen voor gehad.

Bovenaan