Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

Toetje met verschillende smaken: Feyenoord - SC Heerenveen; De return

  • Heerenveen

    Stemmen: 9 60,0%
  • Feyenoord

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

fr-keff

Active member
1519.png
1518.png


Nou vooruit... Donderdag en zondag spelen SC Heerenveen en Feyenoord nog het toetje van het seizoen en de winnaar over twee wedstrijden zal nog eens een extra dessert wachten tegen de winnaar van PEC Zwolle - Vitesse. Voor SC Heerenveen zal dit toetje voorlopig beter smaken dan voor Feyenoord. De Rotterdammers zagen een ruime voorsprong op Vitesse en AZ volledig uit hun handen glippen. Wie voor de groep staat is ook nog onbekend al lijkt het op dit moment Van Bronckhorst te worden. SC Heerenveen heeft in de laatste vijf wedstrijden er ook maar ??n gewonnen. Op eigen veld met overtuiging tegen AZ werd het 5-2. De weken daarna werden er twee wedstrijden verloren. De kampioenswedstrijd van PSV met 4-1 en in de laatste speelronde met 1-3 op eigen veld van FC Twente. Tegen Willem II en Go Ahead Eagles bleef het bij een 1-1 gelijkspel.

Vroeg in het seizoen werd het 1-1 in Rotterdam. Begin februari verloor Feyenoord met 3-1 in het Abe Lenstra stadion.
 

fr-keff

Active member
Achahbar, Schuurman, Nieuwkoop, Woudenberg en Bilal zou ik gewoon allemaal in de basis zetten. Slechter dan alle andere die hopeloos uit vorm zijn kan nooit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat de playoffs inbegrepen waren bij de seizoenkaart. Dus veel losse kaarten zijn er niet beschikbaar. Tegelijkertijd zal het geen storm lopen vermoed ik.
 

Susa

New member
Achahbar, Schuurman, Nieuwkoop, Woudenberg en Bilal zou ik gewoon allemaal in de basis zetten. Slechter dan alle andere die hopeloos uit vorm zijn kan nooit.

Hou aub op.

Doe dit die jongens niet aan. Gewoon dezelfde knuppels de klus laten klaren. Ze hebben toch laten zien dat ze het wel kunnen tegen Sevilla en Standaard was het prima. Zelfs kampioen Psv werd verslagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schuurman en Nieuwkoop lekker erbuiten laten. Wel moet het roer om. Kazim is geen spits, Toornstra is geen rechtsbuiten, Nelom is een enorme minkukel en het is Immers zijn seizoen niet. Verder moeten Clasie en El Ahmadi weer gaan voetballen naar hun kwaliteiten.

Maar goed, qua onderlingen resultaten leggen we het tegen al de vier tegenstanders het dit seizoen af. Wat dat betreft zijn de overwinningen tegen PSV en Sevilla niet interessant.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
Ik ben wel klaar met dit seizoen. Dan maar geen Europees. Bijkomend voordeel: Later aan de voorbereiding beginnen en geen doordeweekse wedstrijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet ten alle tijden Europees voetbal spelen Jozsef. We zijn uit een dal gekropen en we moeten niet weer in het dal raken. Dat we Rutten vijf keer op rij laten falen is al een enorm veeg teken.
 

Fabian

Active member
Ik zit donderdag in het theater. En zondag zit in Belgi?. Ik had die play-offs niet echt in mijn planning meegenomen.

Wellicht ben ik de volgende ronde er bij als ze die bereiken.
 

Fabian

Active member
Ik moet helemaal niets! Reza kan toch zelf wel de grens overstappen? Zo moeilijk is het niet met dat Schengen-verdrag.
 

inhethoekje

Active member
Donderdag middagdienst, maar die kan ik op de mobiel live kijken, zondag nachtdienst dus ik mag weer aan de bak met ruilen, gaat heel lastig worden want middag en dagdiensten lukt vaak wel maar een nachtdienst ruilen met bv iemand met een dagdienst is bijkans onmogelijk, of ik moet extra geld bieden.
 

vakx2.0

Banned
Zo'n Clasie... die heeft hier toch helemaal geen zin meer in. Die jongen heeft maandenlang alles gegeven en is nu 'op' volgens mij... welke club verlost 'm uit z'n lijden.
 

Fabian

Active member
Zo'n Clasie... die heeft hier toch helemaal geen zin meer in. Die jongen heeft maandenlang alles gegeven en is nu 'op' volgens mij... welke club verlost 'm uit z'n lijden.

Uit zijn lijden? Je kunt het ook overdrijven. Krijgt goed betaald en Feyenoord heeft hem ook veel gegeven. We zijn niet opeens een kutclub. Wellicht voor jou, maar niet voor Clasie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder mag Clasie ook in de spiegel kijken. De laatste vijf wedstrijden is hij ook door het ijs gezakt.
 
Bovenaan