Duitsland v Solomoneilanden gaat een kraker worden.Leuk hoor. Sierra Leone tegen Cambodja in groep K.
60, maar dan hangt even ervan af hoeveel extra landen erbij komen de komende jaren.Mooi hoor, meer landen die kans maken op deelname. Hoeveel plekken zou Europa krijgen?
Een WK in NL? Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Geld regeert, dus er zullen meer Qatars en SA's volgen.![]()
FIFA overweegt WK vanwege klimaat niet meer in zomer te houden
De zomermaanden zijn wegens het klimaat niet altijd geschikt om toernooien te laten plaatsvinden, zegt FIFA-baas Gianni Infantino.nos.nl
Dan wordt het meer competitie in de zomer... Dat is toch net zo erg dan?
Misschien eens gewoon niet naar Qatar of SA gaan voor dit soort toernooien, maar in Duitsland, Frankrijk, NL, VK enz houden...
Gewoon alle WK's op het zuidelijk halfrond spelen.
Australië kan ook wel.Dan moet je al echt ver zuidelijk (Argentinië, Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland) anders zit je alsnog met hoge temperaturen.
Australië kan ook wel.
Maar dat zeg ik toch ook? Je niet laten regeren door geld, maar door wat logisch is. Als je zo klaagt over de warmte moet je dus niet naar landen als SA en Qatar.Een WK in NL? Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Geld regeert, dus er zullen meer Qatars en SA's volgen.